Mivel Urokodaki san nem tudott eredményre jutni Ryzuval kapcsolatban, megkérte őket töltsenek ott még egy kis időt. Arra is gondolt, hogy talán Senjuro, vagy Shinjuro megmaradt emlékeiben is lehetne kutakodni. Ryzuval valami nagyon furcsa történik amit semmihez nem tudott hasonlítani, és belül úgy érezte ennek az okát minél hamarabb ki kell deríteni. Urokodaki san arra kért mindenkit nagyon figyeljenek Shinjuro san viselkedésére. Ha esetleg megint úgy adódik, hogy ő és Ryzu összeakaszkodnak figyeljék meg rendesen a körülményeket annak ellenére, hogy ez igen veszélyes játék. Senjurot megkérte, próbáljon ő is visszaemlékezni, mi történhetett, hisz valami őt is nagyon zavarhatta akkor. Senjuro komolyan vette a feladatot és aznap folyamatosan a visszaemlékezésre koncentrált. A feje már borzasztóan sajgott, de ennek ellenére sem adta fel a gondolkodást és az emlékek közötti keresgélést.
Senjuro, Urokodaki san és Ryzu szüntelen csak gondolkodtak. Addig persze Tengen, Mitsuri, Giyuu és Kyojuro nyilván mókásabb elfoglaltságot talált.
Tengen belehajolt Shinjuro san arcába, majd a saját állát kezdte el dörzsölgetni, miközben nagyokat sóhajtozott.
-Igazán színpompás, meg minden, de ha valahova magunkkal visszük főleg éjszaka elijeszti az embereket.
-El kell takarni a száját.- Vetette fel az ötletet Mitsuri.
-Ezt nem mondjátok komolyan. - Bukkant fel mögöttük Suzuna is. - Mit gondoltok, hogy lehet egy ekkora dolgot eltüntetni?
-Ha nem is tudjuk eltakarni, de valahogy meg kell akadályoznunk, hogy megharapjon bárkit is. . Tennünk kellene valamit oda, ami legalább egy kicsit gátolja. - Bólogatott Giyuu.
-Urokodaki san csinálhatna neki egy menő maszkot, mint amiket a tanítványainak szokott. Az is elég lenne ha csak a száját fedné el. - Javasolta Tengen.
A többiek is úgy gondolták, hogy ez talán még jó ötlet is lehet, így Giyuu kért a mestertől egy maszkot amire nincsen szüksége. Azt Tengen fel is helyezte az ő Rengoku chi chijére, és először úgy tűnt semmi gondja vele, de pár perc után lekapta, és elkezdte dobálni akár egy gyerek tenné.
-Ez nem jó, azt hiszi játék. - Nyafogott Mitsuri.
-Shinjuro! El fogod törni!- Hadakozott vele Suzuna. Próbálta elvenni tőle, ez pedig nagyon nem tetszett neki. Nagyon élvezte, hogy a földhöz vághatja, újra és újra.
Miközben ők ketten hadakoztak, Giyuu újabb ötlettel állt elő. - Mi lenne ha kipeckelnénk a száját?
-Az szerintem még ijesztőbb lenne. - Borzongott meg Mitsuri.
-De legalább nem tud harapni.- Mondta Tengen. -Fő a biztonság. Aztán majd kitaláljuk, hogyan fedjük el.
Giyuu végül készített egy hasonló bambusz rudat mint amit Nezukonak csinált. Miután elkészült visszatért vele a többiekhez.
-Ne csináljátok már ezt szegénnyel. - Vette a védelmébe Suzuna.
-Fő a biztonság.- Ismételte meg újra Tengen. Suzuna lemondóan sóhajtott egyet, majd félre is állt, és hátra dőlve nézte a műsort.
Shinjuro san törökülésben ült a földön, és csak úgy meredt maga elé. Giyuu letérdelt oda, majd az orra elé tolta a művét.
-Nézd meg ezt Rengoku san. Kérlek kezdj el barátkozni vele, mert ez mindig veled lesz.
Nem reagált rá semmit, így Mitsuri gondolta becsatlakozik, és megpróbál segíteni neki.
-Ki kellene nyitnod azt a nagy ijesztő szádat, és bekapni ezt érted Rengoku san? - Kérdezte tőle kedvesen, mire ő még mindig nem reagált.
YOU ARE READING
Lángba borítottad a szívemet! (Demon Slayer)
FanfictionA történet a Demon slayer anime világában játszódik. Föszerepben Rengokuval a láng pillérrel, illetve egy kitalált női karakterrel Ryzuval. Ryzu Rengoku tanítványa aki pár évvel fiatalabb nála, és egy szerencsétlenség miatt került mellé. A pillér úg...