A hely ahova tartozol

251 16 37
                                    

Mivel nem volt más választás, a kis csapat kénytelen volt elmondani Urokodaki sannak, hogy mi történt. Mind nagyon meglepődtek rajta, hogy az idős mester ennyire megértő mindennel szemben. Nem sokkal azután, hogy visszatértek hozzá, Shinjuro san ki is dőlt, amire Urokodaki san megjegyezte: ,, Hát ő is alszik..." A többiek ezt a hozzászólást nem nagyon tudták hova tenni de akkor épp ez volt a legkisebb gond. A biztonság kedvéért Shinjuro sant leláncolták az egyik szobában. Ryzut a tőle legtávolabb eső helyiségbe vitték, mert aggódtak, hogyha valamelyikük felkel, azonnal a másiknak fog támadni. Giyuu éjszakára még szegény kis Senjurot is lekötözte, nehogy megint elinduljon álmában, és nekitámadjon az alvó nővérének. Miután Suzuna megtudta, hogy az ő Shinjuroja démonná változott, őt sem tartották meg a lábai tovább... Kicsit mindeninek meg kellett nyugodnia,és rendbe szednie magát, majd miután ez megtörtént Urokodaki san megkérte őket, hogy még egyszer rendesen, átgondoltan meséljék el mi történt. A meghallgatásuk után, a férfi hosszan elgondolkodott. A dolgokat több szempontból meg kell vizsgálnia. Előfordulhat, hogy nem értette meg mindent rendesen Ryzuval kapcsolatban amikor az elméjében járt. Akkor azt gondolta a benne lakó másik lány nem életveszélyes, erre kiderül, hogy mégis. Shinjuro san viselkedését sem tudta hova tenni, de azt sejtette, hogy neki azzal a másik lánnyal van gondja, és valamiért Senjuronak is. Megérzés volt csupán de gyanította, hogy kettejüknek hasonló indíttatása volt Ryzu kiiktatására. Már csak az a kérdés, hogy mi volt ez. Urokodaki san végül arra döntött, hogy az elsődleges dolog legyen az, hogy a régi barátja elméjében tesz egy kis kitérőt. A legrizikósabb és a legnagyobb veszélyforrás jelenleg ő lehet. Ezután fog következni Ryzu, az azt követőéjszakán. Az idős mester mindenkit pihenni küldött. Megbeszélték, hogy majd reggel elmondja nekik mire jutott.

Mikor belépett a szobába ahol, Shinjuro san volt valahogy már akkor úgy érezte, erős démon lett belőle, valahogy mégis olyan ártalmatlan.

Ez talán még ártalmatlanabb lesz mint a Kamado lány...

Urokodaki san ezután meditálni kezdett. Valahol izgatott volt, hiszen még soha nem volt szerencséje egy démon elméjébe belepillantani.

Lássuk mi lakozik most benned...Shinjuro...

Másnap reggel Kyojuro korán ébredt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Másnap reggel Kyojuro korán ébredt. Hozzá hasonlóan Tengen, Mtsuri és Giyuu is. Senjuro, Suzuna és Ryzu még mindig aludtak. Urokodaki san azt gondolta ez szerencsés is így, hiszen nekik pihenésre van szükségük, a többiek pedig talán nyugodni sem tudtak éjjel az izgalomtól. A napot rögtön a beszámolójával kezdte. Látta a fiatalok arcán a feszültséget és az izgalmat. valójában ő is izgatottá vált, hiszen rengeteg információt sikerült szereznie, és Shinjuro san emlékein keresztül magát Kibutsuji Muzant is megpillanthatta, legalábbis azt a formáját.

-Nos, nem is tudom mivel kezdjem...- Sóhajtott fel nagyot a férfi.

-A test amit a házukban találtam az övé volt? – Kérdezte meg Giyuu.

Lángba borítottad a szívemet! (Demon Slayer)Where stories live. Discover now