Kikapcsolódás

556 29 80
                                    

Másnap Kyojuro és Tengen épp a többiektől búcsúzkodtak. Suzuna csomagolt nekik némi ételt, nehogy Kyojuro rosszul legyen az otthoni ételek hiányától.

-Mindent bele fiúk!-Ölelte meg őket Ryzu. Ezután Senjuro következett a sorban. Suzuna akkor furcsán kezdte érezni magát. Még nem volt ilyenben része. Akkor tudatosult benne, hogy ezek a gyerekek veszélyes helyre mennek. Csillogó szemeivel folyton Kyojurot nézte. -Itt ez a szép nagy fiú. És meg van az esélye, hogy többet haza se jön.-Ez a gondolat rémisztő volt. számára. Tengennek is  ott van a családja...Három menyasszonnyal. Mit fognak érezni ha baj történik. Suzuna szorosan ölelte át őket.-Vajon az apja, hogy tudja ezt kezelni?-Tette fel a kérdést magában.

-Nemsokára találkozunk!-Ölelték meg a fiúk az említettet.

-Igen, siess vissza Kyojuro. Te pedig.-Nézett rá Tengenre.-Látogass majd meg minket vagy írj levelet jó?

-Úgy lesz Rengoku chi chi. A holmimért visszajövök jó?

-Rendben, vigyázni fogunk a dolgaidra.

-Főleg a hajdíszeimre és a körömlakkjaimra ügyeljetek. Azt Senjurora bízom.-Mosolygott rá a kicsire. Senjuro persze nagyon örült a feladatnak, és miután a fiúk alakja eltünt a távolban el is rohant, hogy azokat a bőröndöket átvigye a saját szobájába.

-Ryzu.-Nézett rá Rengoku san a lányra.

-Tessék.

-Amíg Kyojuro nincs itthon, felkészítlek a vizsgádra. Azt szeretném,  hogy a télen már megejtsük ezt.

-Szuper!

-Viszont  kemény hónapok lesznek. 

-Nem baj, mindent beleadok.

-Most pihenj egy kicsit. Délután fogunk kezdeni, mert addigra nekem  is össze kell szedni magam.

 Délután fogunk kezdeni, mert addigra nekem  is össze kell szedni magam

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Délután ahogy megbeszélték együtt kiemntek az udvarra.

-Előtte el kell mondanom pár dolgot mielőtt elkezdjük ezt.-Kezdett bele a férfi.-Te már most  elsajátítottad az alapokat, ez be is bizonyosodott azon a napon amikor megtámadtak  bennünket. Viszont a végső kiválasztás nehezebb lesz számodra, mert több napon keresztül tart. Nem lesz étel, sem ital, és nem sokat tudsz majd pihenni.

-Értem.-Bólintott a lány.

-A másik, hogy tudnod  kell...De ezt hidd el nem rosszbol mondom....

-El hiszem, csak mondd.

-Sem te, sem, Senjuro, sem én...nem vagyunk olyan tehetségesek mint Kyojuro.

-Igen.-Mosolyodott el a lány.-Ezt észre vettem, hisz ugyanúgy edzünk ő mégis sokkal erősebb és ügyesebb.

-Ő tehetséges ezért neki elég volt ennyi. De az olyan embereknek mint mi...nekünk keményen kell dolgozni, és talán akkor sem érjük el azokat a magaslatokat. Ezt azért mondom el most mert Kyojuro tudtán kívül sok hibát követ el az edzésedben. Emiatt ha hazajön sem fogom átadni neki a felkészítésedet.

Lángba borítottad a szívemet! (Demon Slayer)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang