Kapaszkodj Belém

383 14 71
                                    

Kyojuro csak másnap délután tért magához. Érzékelte, hogy valaki bizonyára befektette az ágyba is. Elsőként a hangokra lett figyelmes. Hallotta, hogy Senjuro, Tengen és Tomioka kun valamiről beszélnek.

Legalább Senjuro jobban van. -Gondolta.

-Ne haragudj, nem vagyok túl jó szakács.- Hallatszott Giyuu hangja.

-Semmi baj. Nem lett ez olyan rossz.- Vigasztalta Senjuro.

-Szerinted Kyojuro dononak ízleni fog?

-Biztos vagyok benne.

Tomioka kun készített ételt...Milyen kedves... De azt hiszem, nem leszek képes fogyasztani belőle.

Kyojuronak órákba tellett mire ki tudott evickélni az ágyból. Kint az előtérben találta meg a három fiút.

-Örülök, hogy felébredtél Kyojuro.- Köszöntötte őt Tengen. Kyojuro válasz helyett, csak bólintott neki egyet. A fiú leült közéjük, majd üveges tekintettel meredt maga elé.

-Gyere már ide majom.- Húzta közelebb magához Tengen. Kyojuronak ennyi elég volt hozzá, hogy újra sírni kezdjen.

-Sírjál nyugodtan.- Mondta Tengen, miközben a fiú hátát kezdte simogatni.

Giyuu is közelebb húzódott hozzájuk, majd a lángpillér szabad kezéért nyúlt, hogy megfoghassa azt. - Mi itt leszünk veled Kyojuro dono.

Giyuu örömmel konstatálta, hogy a fiú ezután jó erősen megszorította az ujjait.

Kapaszkodj belém nyugodtan, Kyojuro dono...

A kis Senjuro mosolyogva figyelte, ahogy a többiek a bátyját vigasztalják. Nemrégiben még őt is ugyanígy ölelgették, ez pedig neki is nagyon jól esett. Biztos volt benne, hogy ettől a bátyja is mindjárt jobban fogja érezni magát.

Miután Kyojuro megnyugodott a tekintetével Ryzut kezdte el keresni a házban. Miután nem látta sehol a fiúkhoz fordult.

-Hol van Ryzu?

-Hááát...- Sóhajtott nagyot Giyuu. - Ryzu szerintem egy jó darabig házon kívül lesz.

-Ezt hogy érted?

-Miután felébredt tegnap...vagy nem is tudom, hogy mondjam ezt...szóval az a lényeg, hogy nem ő hanem a másik Ryzu jött vissza.

-És mit csinál?

-Semmit. Kint ül a teraszon ahol apukád ült mindig. Azt hiszem neki is hiányzik. Mikor hozzá szóltam azt mondta hogy szerencsétlen nyomorult vagyok és elhajtott.

-Nekem meg azt, hogy bugyuta mamlasz vagyok. -Panaszolta Tengen. - Jól fel van vágva a nyelve...

-Nekem azt mondta mini tökfej vagyok.- Mondta Senjuro.

-Értem. Biztosan azért mert engem simán tökfejnek szokott hívni. - Elemezte ki a helyzetet Kyojuro. - Majd később megpróbálok beszélni vele.

Miután Kyojuro összeszedte magát Ryzu keresésére indult. A lány még akkor is ott ült ahogy Tomioka kun mondta neki.

-Szervusz Ryzu.- Köszöntötte őt, majd nem messze tőle helyet is foglalt. Ha Giyuu nem is mondta volna neki, Kyojuro már akkor érezte, hogy a másik Ryzu van ott miután kinyitotta az ajtót. Arról már nem is beszélve, hogy milyen rideg tekintettel nézett rá.

-Hagyj békén tökfej.- Jelentette ki ridegen.

-Csak gondoltam megnézlek. Rég láttalak már.

-Nekem viszont naponta látnom kell a tök fejedet.- Nézett rá a lány szúrós szemekkel.

-Nagyon mókás kedvedben vagy ma ugye?

Lángba borítottad a szívemet! (Demon Slayer)Where stories live. Discover now