Ryzu boldogan ébredt fel reggel. Hálásan mosolygott a még mellette alvó Kyojurora. A lánynak Nagyon sokat jelentett a tegnap éjszaka remélte a fiúnak legalább fele annyira fontos volt mint neki. Még ébredés után is csak a tegnap éjjel eseményei pörögtek a fejében. Egyfolytában a fiú arcát látta maga előtt.Hallotta a hangját érezte az illatát, visszhangoztak a fejében a kedves szavak amiket a fülébe suttogott. Még mindig kirázta a hideg attól ahogyan hozzáért. Boldogan gondolsz vissza arra ahogyan tegnap éjjel Kyojuro minden problémáját egy pillanat alatt semmivé tette. Talán neki nem volt olyan nagy dolog ez az egész a lánynak viszont nagyon sok mindent jelentett. A békésen szunyókáló fiú arcát nézve Ryzu azon gondolkodott bár valahogy meghálálhatná neki ezt. A lány jókedve egész addig tartott ki míg be nem fejeztem az apukájával közös reggelijüket. Miközben visszafelé sétált a szobájába elkezdett azon gondolkodni vajon a fiú mit gondol most róla. Attól tartott talán túl könnyűvérűnek gondolja azok után ami közöttünk történt. Kezdett egyre jobban zavarba jönni.
Mikor benyitott a szobába a fiú még köntösben volt, és épp az ágyat igazgatta. Az arca szabályosan felderült amikor meglátta őt. Kyojuro kedves ki sugárzását Ryzu is megnyugodott.
- Jó reggelt! - Köszöntötte boldogan a fiú.
-Neked is jó reggelt! - köszönt neki vissza félénken a lány.
Ryzunak érkezése sem volt bármit is kérdezni a fiútól mert az közel lépett hozzá hogy öleléssel és csókkal köszöntse.
Miután rendesen meg szeretgette őt, Kyojuro kicsit hátrébb lépett tőle majd mosolyogva a lány tekintetét kezdte fürkészni.
- Hogy érzed magad? - Kérdezte tőle mosolyogva.
-Jól vagyok.
-Mondd Ryzu. Ugye számodra is kellemes volt a tegnap este?
A kérdéstől teljesen elpirult majd zavartan a fejét kezdte el vakargatni.
- Persze hogy az volt. Mondd ugye te is jól érezted magad? - kérdezte meg tőle kicsit félve.
A lány akkor nem is tudta mit indít el a fiúban. Kyojuro erősen megfogta a lány mindkét kezét majd jó hangosan belekezdett az áradozásba.
- Hogy jól éreztem-e? Teljesen el voltam ragadtatva még most is kábulatban vagyok. Nem is gondoltam hogy ilyesmi történhet velem minden olyan hihetetlen volt. Már akkor teljesen le voltam nyűgözve amikor megláttalak abban a szép hálóingben.
Ryzu itt már kezdett aggódni hogy a fiú túl hangosan fog nagyon zavarba ejtő dolgokat mondani amit bárki meghalhat majd a házban. A félelmei hamarosan be is igazolódtak mert, Kyojuro hamarosan kezdett nagyon belemerülni az élményei elmesélésébe.
- Az illatod olyan jó volt, a bőröd pedig puha. Olyan jó érzés volt hogy ott alul a testünk összeért minden nedves és puha volt.
-Na de Kyojuro! - Próbálta csitítani a lány de azt persze nem figyelt rá csak folytatta tovább.
- Olyan elbűvölő volt a kipirult arcod még soha nem láttalak így. És azok a hangok. Azok az édes hangok amik kijöttek belőled teljesen megőrjítettél.
-De Kyojuro!
- Még többet akarok belőled Ryzu!
- Ne mondd már ezt ilyen hangosan!
Kyojuro közel húzta őt magához majd csókkal fojtotta bele a szót.
- Megőrülök érted. - Suttogta az ajkaira a fiú amikben ezután gyöngéden bele is harapott. Ryzut ezzel teljesen át is lendítette egy másik állapotba. Hamarosan vad csókcsatába kezdtek, majd ismét az ágyban kötöttek ki. Ryzu teljes nyugalommal feküdt a fiú alatt. Jóleső izgalommal várta, hogyan fogja őt kényeztetni Kyojuro. Miközben még mindig egymás ajkait tépték, a fiú keze a lány combjára vándorolt. Kyojuro nagyon sajnálta, hogy Ryzu ma reggel az egyenruháját vette fel, jobb szerette volna, ha most is abban a rövid hálóingben lenne, mert akkor érezhetné a lány selymes bőrét az ujjai alatt. Kyojuro az ujjaival felmerészkedett egész a lány combja tövéhez. Csak nagyon finoman merte megérinteni ott Ryzut, akinek ezektől az érintésektől jóleső remegések futottak át az egész testén. Miután úgy érezte Ryzu kellően elengedte magát, Kyojuro néha egy-egy pillanatra megsimította a lány szemérem csontjait a hüvelykujjával. Úgy tűnt neki Ryzut ez sem igazán zavarja. Ezután csak arra tudok gondolni milyen érzés lehet megérinteni ott lent Ryzut az ujjaival. Összeszedte a bátorságot és a kezével gyöngéden végig simította őt odalent a nadrágon keresztül. Ettől Ryzu és ő is megijedtek.
-Bocsáss meg! - Nézett rá aggódva a fiú, a még pihegő Ryzura.
-Nincs semmi baj. - Mondta a lány, miközben még mindig levegőért kapkodott. Kyojuro keze után nyúlt, amivel az előbb megértette őt. Szépen visszatette a combjára, majd a fiú szemébe nézett.
-Nem akartam, hogy rossz legyen. Tényleg ne haragudj rám. - Mondta Kyojuro, oda döntötte a homlokát a lányéhoz.
Ryzu egy pillanatig élvezte ezt, majd bátorítón rátette a kezét a fiúéra.
-Érints meg nyugodtan. Csak kérlek, nézz rám.
-Jó. - Bólintott rá a fiú, majd lágy csókot lehelt a szája szélére.
-Nem lenne baj ha addig nem csókolnál meg? - Kérdezte tőle félve Ryzu.
Kyojuro értetlenül nézett rá. - Nem baj, de miért nem akarod, hogy megcsókoljalak?
Ryzu félre nézett, majd a kezével igyekezett eltakarni az arcát.
-Mert akkor mindig becsukom a szemem. - Suttogta alig hallhatóan a lány. Kyojuro akkor megértette mi a baj. Olyan mérges lett, hogy legszívesebben ordított volna egy nagyot. Persze nem Ryzura volt mérges, hanem arra aki valamikor ott megértette őt úgy, hogy Ryzu nem akarta. Kyojuro értette, ha Ryzu behunyta a szemeit akkor biztos azokat a dolgokat látja. Miközben ezeken gondolkodott, Ryzu észre vette rajta, hogy nagyon feszült. Ettől kezdett ő is az lenni. Mire Kyojuro visszaeszmélt a valóságba addigra a lány tekintete nagyon kétségbe esett volt. A fiú sóhajtott egyet, majd kedvesen rámosolygott. A kezeit a lány arcához simította, hogy hátha attól újra megnyugszik majd.
-Nincs semmi gond Ryzu. - Mondta a fiú. Ezzel valahol saját magát is próbálta megnyugtatni. Miután Kyojuro saját maga is nyugodtabb lett, szép lassan elkezdte bontogatni Ryzu nadrágjában az övet. Közben ahogy azt a lány kérte végig a szemeibe nézett. Úgy látta, bár Ryzu kissé feszült, az arca kezd olyan lenni mint amilyen tegnap este volt,ennek pedig nagyon örült.
-Jobban vagy ugye? - Kérdezte, mire Ryzu csak bólintott egyet. - Nem lesz semmi baj. Csak én vagyok itt veled.
-Tudom. Tudom hogy nem lesz semmi baj. - Válaszolta halkan a lány.
Kyojuro az ujjával elkezdte piszkálni Ryzu alsóneműjét. Szívesen belenyúlt volna, de félt, hogy akkor a lány megint megijed tőle. Csak a bugyin keresztül merte simogatni, egyre nagyobb és nagyobb területet bejárva az ujjaival. Ryzuból apró kéjes nyögés szakadt ki mikor a fiú a vékony anyagon keresztül megtalálta, majd két ujjával óvatosan összecsippentette a a clitoriszát.
-Jó volt? - Kérdezte tőle lágy hangon a fiú.
Ryzu válaszként csak sóhajtott egyet, majd aprót bólintott. Kyojuro erős késztetést érzett rá, hogy megcsókolja, de igyekezett szem előtt tartani, hogy Ryzu azt kérte ne tegye. Miközben minden tudását bevetve masszírozta őt odalent, Kyojuro látta rajta, hogy szinte kűzd az ellen, hogy lehunyja a szemeit. Biztos volt benne, hogy sokkal jobban el tudná engedi magát, ha nem félne ettől annyira. Gondolt egyet, majd kényelmesen elfészkelte magát a lány mellett. A szabad kezet át dugta Ryzu nyaka alatt, a másikat addig ott pihentette ahol eddig is volt.
-Hunyd be nyugodtan a szemedet. - Suttogta a fülébe a fiú. - Nem fogok eltünni, akkor is itt vagyok veled. Te is nyugodtan hozzám érhetsz, vagy ha kell akkor beszélek hozzád.
Kyojuro nem gondolta, hogy ilyen hatást ér el a kis monológjával, de Ryzu végül felé fordult, majd boldogan rámosolygott.
-Jól van Kyojuro. - Mondta, majd az egyik kezével a fiú hajába túrt. Gondolta a kezét majd ott tartja, így érezni fogja, hogy az az ő haja. Kyojuro visszamosolygott rá, majd tovább szorgoskodott a kezével. Ryzu többször is ránézett, de ha úgy adódott bátran be merte hunyni a szemeit, hogy egy egy érzésnek jobban át adhassa magát. Kyojuro keze munkáját még élvezetesebbnek találta mint azt amit tegnap éjjel tettek. Kyojuro végig nagy figyelemmel kísérte őt. Miközben az ujjaival kényeztette odalent, néha meg meg csókolta, vagy épp az arcát és a nyakát halmozta el apró kis puszikkal. Ryzu egyre sűrűbben sóhajtozott, Kyojuro pedig alig várta a pillanatot amikor végre ismét láthatja őt beteljesülni. Ryzu az utolsó pillanatokban Kyojuro nevét próbálta kinyögdécselni, ami a fiút még jobban beindította.
-Mond mit szeretnél? - Morogta bele a kérdést a lány fülébe. Ryzu mikor megérezte a fiú leheletét a fülén nem bírta tovább. Hangos nyögéssel adta meg magát az élvezetnek. Kyojuro igazán büszke volt magára miközben a levegőért kapkodó Ryzut babusgatta.
-Csak... Csak azt akartam... Hogy... - Pihegte a lány.
-Hogy? - Kérdezte tőle még mindig ugyanolyan hangon a fiú.
-Én is... Akarom neked.
-Mit?
-Én is csinálni akarom neked, hogy jó legyen.
Kyojuro akkor úgy érezte menten kiugrik a bőréből.
-Komolyan?
YOU ARE READING
Lángba borítottad a szívemet! (Demon Slayer)
FanfictionA történet a Demon slayer anime világában játszódik. Föszerepben Rengokuval a láng pillérrel, illetve egy kitalált női karakterrel Ryzuval. Ryzu Rengoku tanítványa aki pár évvel fiatalabb nála, és egy szerencsétlenség miatt került mellé. A pillér úg...