Egy apa kötelessége

586 29 35
                                    

Késő éjjel volt már. A sötét égen, szürke viharfelhők gyülekeztek. Rengoku san már alig bírta nyitva tartani a szemeit. Tompán hallotta, ahogy az ég megdörren, hamarosan pedig érezte ahogy a hideg eső a bőréhez ér. Próbálta megmozgatni az ujjait, de nem igazán érzett belőlük semmit. Nem tudta, hogy az eső miatt fázik, vagy azért mert nagyon sok vért vesztett. Próbált szétnézni maga körül, de mindenhol sarat, víztócsákat, és vért látott. Ez a saját vére. Látta, hogy a vértócsa amiben fekszik, egyre nagyobb, és nagyobb lesz. Minden lélegzetvétel jobban fájt mint az előző, a vér fémes íze a szájában, csak még kellemetlenebbé tette az egészet. Belül elfogadta, hogy most ott fog meghalni, a saját vérében fuldokolva. Ha nem hal meg addigra magától, egy démon biztosan visszajön, és megeszi őt.  Úgy gondolta percei lehetnek még hátra. Ha szerencséje van, hamarabb elvérzik mint ahogy a démonok ideérnek. Aztán már azt csinálnak a testével amit akarnak. Hírtelen lépések zaját hallotta. Érezte, ahogy a démon jelenléte betölti a teret. A látás egyre nehézkesebb volt, de még haloványan látta ahogy a villogó szemű alak lassan felé halad. Azt gondolta nincs gond, mire ideér,  ő már halott lesz... 

-Remélem a gyermekeim megbocsájtanak nekem.-Ezzel a gondolattal lehunyta fáradt szemeit, és várta, hogy a halál békés ölelésébe fogadja őt. 

Kb 3 héttel ezelőtt

-Kyojuro!-Kiáltott vidáman Tengen. -Annyira izgulok!-Dörzsölte össze a tenyereit.

-Miért?

-Még soha nem utaztam vonattal, főleg nem ilyen messzire.

-Valóban nagyon érdekes. Én magam sem ültem még efféle szerkezeten. Igazán lenyűgöző.

-Azt hiszem a következő megállónál csatlakozik hozzánk még egy társunk. 

-Te ismered őt?

-Csak futólag.

-Akkor miért vagy ilyen izgatott? 

-Mert Mitsuri chan egy nő.-Vigyorodott el huncutan Tengen.

-Hát aztán? A hadtest női tagjai is értékes harcosok. Mitsuri nemrégen lett oszlop, nyilván jó harcos lehet. Nem akarom, hogy megsértsd, vagy illetlenül viselkedj.

-Jaj ne legyél már ilyen Kyojuro.-Nyávogta.

-Tiszteld a nőket!-Hangzott a határozott utasítás.

-Én tisztelem őket... ez nem minden oda vagyok értük. 

-Menyasszonyod van emlékeztetnélek rá.

-Igen 3 is.-Lelkesedett be Tengen.

-Ne szórakozz a nőkkel!!

-Mindhármat szívemből szeretem. Te vagy akkora tuskó, hogy azt az  egy lányt sem tudod feleségül venni.

-Mély a kapcsolatunk!-Itt Kyojuro kezdett dühös lenni. És  én nem alázom meg azzal, hogy más lányokat is hazaviszek.

-Ez nem megalázás fafejű. Ez csak azt bizonyítja, hogy mekkora szívem van. Hisz 3 nőt is így tudok szeretni.

-Ha te mondod...

A vonat elkezdett lassítani.

-Mingyárt felszáll Mitsuri chaaaan!

-Mit vagy úgy oda?!

-Ember tudod mekkorák a mellei?!

-Na idefigyelj!-Ragadta meg Tengent a grabancánál.-Ne viselkedj illetlenül, meg fogod ilyeszteni. Add meg a tiszteletet!

-Jó jó..-Szomorodott el a fiú.

Lassan nyílt ki a vonat ajtaja. Hamarosan Mitsuri is felszált. A lányt csinos alakja, és feltűnő haja miatt nehéz lett volna nem megismerni. Tengen és Kyojuro hátrafordultak az ülésen, és őt fírtatták a szemeikkel. Mikor Kyojuro meglátta, megértette miért volt ilyen izgatott Tengen. Mitsuri tényleg nagyon csinos lány a mellei pedig...

Lángba borítottad a szívemet! (Demon Slayer)Where stories live. Discover now