Tengen már régóta cipelte Kyojurot, a háta pedig már eléggé sajgott a fiú súlyától. Kyojuro erősködött, hogy mostmár tud menni a saját lábán is, de ő nem akarta letenni.
-Ezt a kis időt már kibírom, nem járunk messze.
Ezután csendben haladtak tovább. A nyugodt légkört a varjak károgása törte meg.
-UZUI TENGEN ÉS RENGOKU KYOJURO MENJENEK A PILLANGÓ BÍRTOKRA!-Kántálták egyszerre a varjak. Tengen ekkor szitkozódni kezdett.
-A KIBASZOTT KURVA ÉLET!
-Ne beszélj ilyen csűnyán!- Szídta meg Kyojuro.
-HOGY KÉNE BESZÉLNEM?! ELCIPELTELEK IDÁIG TE BAROM! A PILLANGÓ BIRTOK A MÁSIK IRÁNYBAN VAN!-Azzal Tengen mérgesen iránytváltott, és döngő léptekkel elindult visszafelé. Kyojuro nem mert megszólalni sem. Néhány óra múlva merte csak összeszedni a bátorságát, mikor látta,hogy barátja viszonylag lenyugodott.
-Tengen.-Szólította meg óvatosan.-Mostmár igazán letehetnél...
- A POFÁDAT BEFOGOD! ODÁÍG FOGLAK VINNI!
-Miért?
-MERT MEGFOGADTAM, HOGY NEM TESZLEK LE! BEBIZONYÍTOM MAGAMNAK, HOGY ELÉG ERŐS VAGYOK AHHOZ, HOGY BÁRMEDDIG CIPELJELEK!
-Szerintem nagyon erős vagy, ha ez számít.
-Persze, hogy nagyon erős vagyok! Amúgy is hamarosan odaérünk, minek tegyelek le?
-Jó jó..-Sóhajtott beleegyezően Kyojuro.
A nap lement mire a fiúk elérték a várost. Ebben a városban közel egymáshoz helyezkedtek el a pillérek birtokai, Ubayashiki sanéhoz elég közel. Egyedül Tengen, és Kyojuro lakott ilyen messze a többiektől.
A pillangó bírtok határához érve, Tengen jókedvű dúdolásba kezdett.
-Mitől lettél ilyen boldog?-Kérdezte tőle Kyojuro.
-Láthatom Kanae kisasszonyt!-Vigyorodott el.
-Nagyon kedves lány.
-És nagyon csinos...-Kyojuro kupán vágta.-Három menyasszonyod van...
-Elférne negyediknek...
-Istenem...-Temette a tenyerébe az arcát Kyojuro.
A fiúk egyre közelebb értek a házhoz. Kanae és Shinobu lélekszakadva rohantak a fiúk elé. Amikor Tengen meglátta őket, szinte ledobta magáról Kyojurot.
-Áhh lányok!-Mosolygott rájuk. Ők azonban nem foglalkoztak vele. Aggódva Kyojurohoz fordultak, és átölelték őt.
-Rengoku san.-Segítette fel őt Shinobu. -Megsérült a fejed?
-Áhh semmiség.-Mosolygott rá kevesen.
-Kyojuro kun.-Ölelte meg Kanae is. Annyira sajnálom ami történt.
-Nem kell sajnálkoznod Kanae kissszony.
-Oyakata sama bennünket küldött a családod segítségére, de elkéstünk.. nagyon sajnáljuk a dolgot.-Hajtották le mindketten a fejüket.
-Jaj ne szabadkozzatok. Nem a ti hibátok, ugye tengen?
-Persze persze!-Bólogatott hevesen az említett.
-Akkor most elmondom mi történt. Kérlek figyeljetek. -Kezdett bele Kanae. A fiúk leültek a fűbe, a lányok pedig követték a példájukat.
-A dolog ott kezdődött, hogy Ubayashiki sama titokban mindig figyeltette a házatokat. Persze pont az ilyen esetek miatt.-Erre a fiúk hevesen bólogattak. -A varjak riasztották őket, Ő pedig értem, és a húgomért küldött, hogy induljunk a családod segítségére. Valójában a dolgok nagy részét a varjaktól tudjuk. A démonok betörtek a rezidenciátokra, és az apádat keresték, aki akkor nem tartózkodott otthon.-A fiúk közben tágra nyílt szemekkel bólogatnak.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Lángba borítottad a szívemet! (Demon Slayer)
FanficA történet a Demon slayer anime világában játszódik. Föszerepben Rengokuval a láng pillérrel, illetve egy kitalált női karakterrel Ryzuval. Ryzu Rengoku tanítványa aki pár évvel fiatalabb nála, és egy szerencsétlenség miatt került mellé. A pillér úg...