- My, zwykli obywatele, widzą w nas tylko podatników, za każdym razem, gdy coś kupujemy, oni po prostu...
Bai Han Qi podniósł głos, a gdy niespodziewanie zobaczył syna wychodzącego zza rogu, szybko zakończył rozmowę.
- Ej, wiesz, że takie gadanie jest daremne. Polityka rządu nigdy nie będzie po stronie obywateli. Wróciłem do domu na obiad. Nie przejmuj się mną i kontynuuj rozmowę.
Mężczyzna podszedł do Bai Luo Yina.
- Synu, co tak wcześnie? Jesteś zmęczony? Daj, wezmę twoją torbę.
Bai Luo Yin uśmiechnął się do ojca.
- Nie, nie jestem zmęczony. Ugotowałeś coś?
- Tak. Czekałem na ciebie, żebyśmy mogli razem zjeść.
Chłopak wrzucił torbę do swojego pokoju i poszedł prosto do kuchni. Od razu wyczuł jedzenie, gdy tylko odsunął zasłonę.
- To nie ty dzisiaj gotowałeś, prawda?
Mężczyzna uśmiechnął się nieśmiało.
- Fakt. Ciocia Zhou ugotowała dla nas.
- Ciocia Zhou?
Zastanawiał się Bai Luo Yin.
- Kim jest ciocia Zhou?
- To... Xiao Zhou, właścicielka stoiska śniadaniowego. Codziennie jesz tofu, które zrobiła i nie wiesz, że nazywa się Zhou?
- Ooch...
Bai Luo Yin nagle zmienił ton.
- Każdego dnia jemy zrobione przez nią śniadania, a teraz zjemy ugotowany przez nią obiad. Dlaczego po prostu jej nie poślubisz? Wtedy moglibyśmy zaoszczędzić na posiłkach.
- Co za nonsens!
Bai Han Qi uderzył pałeczkami w głowę Bai Luo Yina.
- Przecież ona ma już męża.
- Który od lat nie wraca do domu. Zresztą, czy ma męża, czy nie, co za różnica?
- On prowadzi interesy za granicą. Nie mogą pracować razem w tym małym stoisku śniadaniowym, prawda?
Bai Luo Yin roześmiał się:
- Robi interesy, ale nadal pozwala swojej żonie tak ciężko pracować?
- Dobrze, dobrze.
Bai Han Qi posłał synowi znaczące spojrzenie.
- Babcia idzie, pospiesz się z jedzeniem.
Dziś babcia miała na sobie niebieską suknię z kołnierzykiem. Kiedy Bai Luo Yin spojrzała na jej kołnierzyk, nagle coś sobie przypomniał i głośno się zaśmiał. Kiedy babcia Bai zobaczyła śmiejącego się chłopaka, zmrużyła oczy.
- Ach. Dzisiaj mój druh jest naprawdę szczęśliwy.
Bai Han Qi wskazał pałeczkami i powiedział:
- Mamo, on jest twoim wnukiem. Wnuk. Nie druh.
- Ach, tak. Mój drań.
CZYTASZ
Addicted [PL] TOM 1 Niepokój młodości
KurzgeschichtenGdy Gu Hai, siedemnastoletni syn bogatego i wpływowego generała, wyprowadza się z domu i zmienia szkołę, poznaje tam swojego rówieśnika Bai Luo Yina - chłopaka, który mimo swojego ubóstwa, wcale nie czuje się od niego gorszy i na każdym kroku mu to...