Rozdział 157: Uroczy bracia [tak trochę 18+]

761 49 3
                                    


      Po odejściu Bai Hai Qiego, Gu Hai wszedł pod koc Bai Luo Yina i znowu ogrzewał mu stopy swoimi dłońmi. Początkowo chłopak buntował się i przez chwilę walczył. Ale potem, czując przyjemne ciepło rozchodzące się w górę po nogach, zrelaksował się i przestał odpychać Gu Haia..

      – Zjedz coś. Tong Tian powiedział, że zwymiotowałeś całe jedzenie, które zjadłeś.

      Gu Hai wstał z łóżka, ale Bai Luo Yin przyciągnął go z powrotem.

      – Nie idź po nic. Nie jestem głodny i nadal mam mdłości.

      – W takim razie musisz zjeść trochę congee.

      – Nie chcę tego.

      Gu Hai nie poddał się, rzucił mu szybkie spojrzenie i wyszedł.

      W tym czasie Meng Tian Tong był na zewnątrz i bawił się kijem, ale kiedy zobaczył starszego chłopaka, jego twarz rozjaśniła się jak kwiat, który właśnie rozkwitł wczesną wiosną. Uściskał go mocno i powiedział głośno:

      – Gu Hai gege, nie wychodzisz dziś wieczorem?

      Całkiem szczęśliwy, Gu Hai również spojrzał na niego.

      – Nie, nie wychodzę.

      Głowa chłopczyka przechyliła się na bok, oczy pełne były podekscytowania, gdy na jego ustach pojawił się szeroki uśmiech.

      – Chcesz spać w moim pokoju?

      Gu Hai początkowo był oszołomiony, potem przypomniał sobie, że pokój Bai Luo Yina został już oddany i teraz należy do Meng Tian Tonga.

      – Zgadza się. Śpię w tym pokoju.

      – Możemy wszyscy trzej spać razem!

      Podekscytowany malec entuzjastycznie krążył wokół chłopaka.

      – Och...

      Gu Hai zatrzymał go i bardzo spokojnie powiedział:

      – Tong Tian, śpij dziś razem z mamą, dobrze? To łóżko jest dość wąskie. Obawiam się, że nie pomieści nas wszystkich trzech.

      – W porządku, potrzebuję tylko takiej małej ilości miejsca i to wystarczy. – Następnie Meng Tian Tong pokazał mu, ile miejsca potrzebuje przy pomocy swoich dwóch małych rączek.

      Gu Hai lekko zakaszlał, patrząc zakłopotany na chłopca, uważając tę sprawę za nieco trudną do rozwiązania.

      – Twój Bai gege jest chory, potrzebuje dużo odpoczynku. Nie odpocznie dobrze, jeśli wszyscy trzej będziemy spać razem.

      – Kto tak powiedział? – W oczach dziecka pojawiło się jasne i lśniące światło. - Bai gege ma wysoką gorączkę, moja mama powiedziała, że kiedy masz wysoką gorączkę, musisz dużo się pocić. I tylko wtedy, gdy stłoczysz się razem i będziesz spać, będziesz się dużo pocić.

      Gu Hai nerwowo potarł czoło, po czym westchnął i szybko spojrzał na sypialnię. Poklepał główkę Meng Tian Tonga i powiedział:

      – Zrobię mu coś do jedzenia. Porozmawiamy o tym później.

      Chłopczyk radośnie pokiwał głową.

      – Dobrze, dobrze! – Po czym uciekł.

Addicted [PL] TOM 1 Niepokój młodościOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz