W tym rozdziale dalsza część śledztwa Bai Luo Yina. Zapraszamy :)
..............................................
Kiedy Sun Jingwei ponownie spotkał się z Bai Luo Yinem, pierwsze zdanie, które wyszło z jego ust, brzmiało:
– Naprawdę nie masz nic lepszego do roboty?
Chłopak emanował niecierpliwością, wyjął zawinięty naszyjnik i pokazał go mężczyźnie. Ten przez chwilę patrzył tępo.
– Co to ma znaczyć? – zapytał.
Jego reakcja była dokładnie taka sama jak Gu Wei Tinga. Teraz było jasne, że nikt nigdy wcześniej nie widział tego konkretnego naszyjnika, który należał do pani Gu.
– Znalazłem go w pokoju matki Gu Haia.
Sun Jingwei usiadł i spokojnie spojrzał na ozdobę.– Co chcesz przez to powiedzieć?
– Myślę, że ten naszyjnik ma coś wspólnego ze śmiercią pani Gu. Zapytałem Gu Haia i generała, ale żaden z nich go nie rozpoznał.Mężczyzna uśmiechnął się blado.
– I niby czego to dowodzi? Pani Gu miała wiele biżuterii. Jak generał i Xiao Hai mogliby to wszystko zapamiętać? Nie wspominając o tym, że pani odeszła dawno temu. Nawet gdyby widzieli wcześniej ten naszyjnik, możliwe, że ich wspomnienia są już zamazane.
Spojrzenie Bai Luo Yina było bardzo stanowcze.– Sprawdziłem całą biżuterię pani Gu. Ta szczególna ozdoba jest jedyną, która całkowicie różni się stylem od pozostałych. Poza tym wszystkie inne jej błyskotki są przechowywane w eleganckiej skrzynce, tylko ten naszyjnik został rzucony w kąt, żeby nikt go nie widział.
Wyraz twarzy Sun Jingweia pozostał niewzruszony.
– Ze statusem madam Gu to normalne, że ludzie regularnie wręczali jej prezenty. Może ten się jej nie spodobał i od niechcenia go tam rzuciła.
– To niemożliwe. – Chłopak mocno wierzył we własne przypuszczenia. – Nie rzuciłaby lekkomyślnie czegoś tak cennego. Musiała otrzymać go krótko przed wypadkiem i nie miała czasu, aby go odłożyć przed śmiercią.– Bai Luo Yin.
Mężczyzna wstał i poklepał ramię rozmówcy.
– Wiem, że twoje serce jest nastawione na pomoc Xiao Haiowi, ale ta sprawa nie jest tak prosta, jak chcesz sądzić. W tamtym czasie generał Gu włożył wiele wysiłku w odkrycie prawdy, ale w końcu wszyscy zostaliśmy z pustymi rękami. Ktoś, kto tak dobrze zakamuflował tą sprawę, musi być potężny, ciężko będzie go wytropić. Gdybyśmy mieli dalej to badać, kto wie, jakie większe kłopoty mogłoby to przynieść.
– Nie obchodzi mnie to, chcę tylko poznać prawdę. Nie mogę pozwolić, żeby Gu Hai nie wiedział, jak zmarła jego własna matka.
Patrząc na jego upór, Sun Jingwei stał się bezradny.– Więc czego się do tej pory dowiedziałeś?
Bai Luo Yin podniósł ozdobę.– To jest wskazówka sama w sobie. Taki tajemniczy naszyjnik pojawiający się w pokoju matki Gu Haia i dziwnie nie przechowywany w bezpiecznym miejscu, same te dwa punkty są warte rozważenia.
– To faktycznie może budzić podejrzenia. W tamtym czasie podejrzewaliśmy więcej rzeczy niż ty teraz, ale nawet po dokładnym zbadaniu sprawy nadal nie było odpowiedzi. Wiem, że jesteś bardzo sprytny i inteligentny, ale są rzeczy, o których nie powinieneś myśleć.
CZYTASZ
Addicted [PL] TOM 1 Niepokój młodości
Historia CortaGdy Gu Hai, siedemnastoletni syn bogatego i wpływowego generała, wyprowadza się z domu i zmienia szkołę, poznaje tam swojego rówieśnika Bai Luo Yina - chłopaka, który mimo swojego ubóstwa, wcale nie czuje się od niego gorszy i na każdym kroku mu to...