Hejka Misiaki!
A więc, co? Dotarliśmy do końca. Jest to naprawdę trudny, a zarazem szczęśliwy moment. Poświeciłam na tą książkę 3 lata swojego życia, oczywiście nie całe bo ten trzeci rok leci teraz. Zaczęłam pisać to w podstawówce a skończyłam w liceum. Niesamowite!
Bardzo dziękuję wszystkim osobą które gwiazdkowały moje rozdziały! Bardzo dużo to dla mnie znaczy, motywowaliście mnie tym, abym dalej pisała! Też dziękuję wszy kim osobom które komentowały rozdziały bo uwielbiałam czytać je i odpowiadać na nie.
Dziękuję również osobie która poprawiała mi błędy w rozdziałach, gdyż z moją dysleksjom było ciężko, abym poprawiła błędy których nie wiedzę.
Przy ostatnim rozdziale zapytałam was czy macie jakieś pytania i mieliście, a mianowicie chcecie żebym zrobiła dodatkowy rozdział o tym co czuła liga, i proszę bardzo jeśli chcecie to proszę.! Ale mam inną propozycję. Co wy na to abym zrobiła nową książkę, drugą część tej, gdzie to wszytko będzie zawarte oraz czy lidze dzięki samobójstwie Deku udało się osiągnąć cel, gdzie dowiecie się co się zmieniło po śmierci głównego bohatera, gdzie poznanie uczucia Katsukiego i to co się z nim stało, jak czuła się matka Deku po tym wszystkim. I co o tym sądźcie chcecie?
Zostawiajcie swoje komentarze co o tym sądzicie, bo jak wspomniałam kocham je czytać!
Ps. Dziękuję wszystkim osobą które mnie obserwują (na dzień dzisiejszy to 61 osób którym dziękuję z całego serduszka). Pamiętajcie im więcej gwiazdkowania pod rozdziałami, i im więcej obserwujących tym bardziej jestem zmotywowana aby pisać dalej i dla was tworzyć, a wiec karzy z was może się do tego przyczynić gwiastkując, obserwując i komentując!
Dziękuję za wszystko! I dajcie znać co sądzicie o nowej książce i jeśli macie pytania to w komentarzach piszcie chętnie odpowiem. (tematyka pytań dowolna wszystko co chcecie)
CZYTASZ
Villian Deku
ActionŻycie jest coraz trudniejsze...Jak mam sobie dalej radzić? Skutecznie przez te wszystkie lata wmawiano mi że jestem nikim...że trudno uwierzyć mi że jest inaczej... Opowieść ta przedstawiać będzie powody oraz emocje które pchnęły Deku do zastania...