Fourteen

680 55 4
                                    

Přestávka se blížila ke konci a já si znovu sedla na své místo.

"Pojď za náma." zavolal na mě Andy a já se překvapeně otočila.

"Ale.." nestačila jsem doříct celou větu a kluci mě postavili před veškeré fanoušky. Světla, kterými bylo pódium ozářené mě udeřila do očí, ale rychle jsem si na ně zvykla a s přivřenýma očima jsem se rozhlížela kolem sebe.

"Chtěl bych vám představit mojí krásnou sestru Steph." začal Jake a všichni fanoušci se rozkřičeli. Pohled mi zabloudil k Andymu, který se jako vždy usmíval a já se usmála taky.

"Chtěl bych se jí tady předevšemi omluvit za to, že jsem s ní nebyl, když mě potřebovala." pokračoval a podíval se na mě. Fanoušci utichli a pozorovali nás. "Ani jsem netušil, kolik si toho v životě zažívá mezitím, co já si užíval. Zpětně mě to mrzí a bolí, když si uvědomím, že mohlo být všechno jinak. Ale není." odmlčel se a znovu se na mě podíval. Stála jsem, jako přibitá k zemi, naslouchala každému jeho slovu a snažila se zadržet slzy.

"I přes to všechno jsi mi dokázala odpustit, i když já si to nikdy neodpustím. Chtěl bych Ti říct, že tě mám strašně rád a jsem pyšný na to, že zrovna ty, jsi moje sestra. Po tom všem si zasloužíš dokonalý život a já doufám, že ho budeš mít. Že už bude všechno jenom dobré a to, co se stalo si nebudeme dál připomínat." když se odmlčel podruhé, spustily se mi z očí slzy, tentokrát slzy štěstí a já Jaka pevně objala. 

Všichni kolem nás začali znovu křičet a moje slzy se vsakovali do Jakova trička.

"Děkuju, strašně moc ti děkuju." zašeptala jsem a bylo mi jedno, že budu mít od řasenky černé oči. To, co řekl pro mě tolik znamenalo a já nemohla uvěřit, že je pravda.

Postupně mě ještě sevřel v objetí CC, Jinxx, Ash a nakonec Andy.

 Stále jsem se nevěřícně usmívala, protože každé jeho slovo pro mě velice znamenalo. Vrátila jsem se do šatny, utřit si rozmazanou řasenku a linky a poté se vrátila zpět na své místo a pozorovala pokračující koncert. 

Teď už jsem vše vnímala jinak. Naslouchala jsem slovům písní a ztrácela se v Andyho hlasu. 

Všechny nástroje utichly a Andy začal zpívat písničku Saviour. Pohledem zavadil o mě a já nehybně naslouchala. Potichu jsem si broukala společně s ním a asi poprvé jsem se přinutila vnímat skutečný okamžil a nevracet se k tomu, co bylo. 

Když dozpíval, jeho pohled zamířil znovu ke mně a já se usmála. Úsměv mi oplatil a halou se rozezněla poslední písnička, In the end.

Nakonec CC hodil mezi fanoušky paličky a všech pět stálo v řadě vedle sebe, ukláněli se spokojeným fanouškům a rozdávali všem zářivé úsměvy. Všichni ještě dlouho křičeli a pískali a pak se odebrali na autogramiádu.

 Kluci podepisovali fotkya fotili se s fanoušky a já to všechno pozorovala.

"Můžu si udělat fotku i s tebou?" zeptala se mě holka s červenými vlasy, která se právě vyfotila s kluky a zářivě se usmála.

"Um.. jo, jasně." řekla jsem překvapeně a stoupla si vedle ní.

"Děkuju moc." usmála se znovu a prohlížela si nafocené obrázky.

Ještě se se mnou pár lidí vyfotilo a když autogramiáda zkončila, rozešli jsme se na chvíli ven.

"Co budeme dělat? Dneska si chci trošku užít." zazubil se CC. 

"Nemysli na dvojsmysly." zpražil pohledem Jinxxe, který se začal smát.

"Co zajít do toho klubu, co stojí vedle?" navrhl Ash. Při vzpomínce, co se stalo minule jsem se kousla do rtu a pohled namířila k zemi.

"Promiň, asi bude lepší, když půjdem jinam." hned se omluvil a podíval se na mě omluvným pohledem.

"Ne, v pohodě. Klidně tam běžte, já stejně nemám náladu na nic takového, radši bych se šla jen projít." uklidnila jsem jej.

"Není to blbí, abychom někam šli a tebe nechali samotnou půlku noci?" pohlédl na mě Jake.

"Ehm.. Já klidně zůstanu s ní, taky bych se šel raději projít, než do klubu. Mám toho po dněšku dost." řekl hned Andy.

Kluci se na něj významě podívali a já se neubránila smíchu. 

"Co je špatnýho na tom, že nechci být v klubu plným lidí, ale radši se půjdu projít? Aspoň Steph nebude sama." zpražil kluky pohledem.

"No dobře." řekl rozesmátý Jake.

"Takže se asi sejdeme v touru, že?" promluvil Ash.

"Asi, tak se mějte." zamával nám Jinxx a rozešli se směrem ke klubu.

My se s Andym odebrali na druhou stranu a pomalu jsme kráčeli tmavým večerem ozáženým hvězdami na obloze.

Šli jsme mlčky, ruce v kapsách, ale abych pravdu řekla, ticho mi vyhovovalo. Sedli jsme si na něakou zídku a já zaujatě pozorovala nebe. 

Ucítila jsem na sobě Andyho pohled a poznala jsem, že se usmívá. Naše pohledy se střetly a ani jeden se neměl k tomu, přerušit náš oční kontakt. Něco mi to ani nedovolilo a tak jsem svůj pohled dál utápěla v jeho pronikavě modrých očích, které i přes tmu zářily ve světle hvězd.

Ani jsem si nevšimla, jak jsou naše tváře blízko sebe. Cítila jsem na tváři jeho dech a srdce se mi zrychlilo. Přestávala jsem vnímat realitu a nemohla se odtrhnout, něco mi to nedovolilo a proto jsem nehybně seděla. Naše rty se téměř dotkly. Piercingy se o sebe tiše cinkly a já cítila jeho sladké plné rty na těch mch. Nebyl to polibek, zatím jsme se rty jenom dotýkali. 

Najednou, jako by mě někdo probral z transu, jsem se od Andyho rychle odlepila.

"Promiň já.. Tohle nemůžu." krátce jsem a něj pohlédla a bez přemýšlení vstala ze zídky a spěchala k touru.

"Steph promiň! Vrať se!" volal ještě za mnou, ale já se rozběhla ještě rychleji. Odemkla jsem tour a vběhla dovnitř. Zmkla jsem se v koupelně a po dveřích sjela na zem. 

"Co jsem to udělala?" zašeptala jsem a z očí mi začaly stékat slzy. 

Sesbírala jsem se ze země, převlékla se a zalezla Jakovi do postele. Zabalila jsem se do peřiny a otočila se čelem ke zdi touru. 

Po chvíli jsem uslyšela odemknutí dveří a Andyho vstupujícího dovnitř. S vydechnutím se posadil na postel a já věděla, že má hlavu v dlaních.

Najednou jsem si přála být v jeho náručí. přála si cítit jeho vůni a slyšet láskyplná a uklidňující slova, která mi vždy říkal.

Co to se mnou jenom je? Nejdřív jsem ho odmítla a teď toho lituji? Vím, že tohle nesmím. Nesmím udělat něco, čeho budu později litovat. 

"Steph?" zašeptal roztřeseným hlasem. Neodvážila jsem se odpovědět a proto jsem jen nehybně ležela.

"Já jsem takovej kretén." slyšela jsem jen a kroky vzdalující se ke kuchyni.

 Snad se vám část líbila, budu ráda za vote a komentáře, pokud chcete další díl. Doufám, že teď budu přidávat častěji, hlavně o prázdninách, kdy budu mít na psaní čas. 

Shadows dieKde žijí příběhy. Začni objevovat