Vylezla jsem z postele, oblékla si bílé tílko, černé legíny a dlouhý černý náhrdelník s křížem. Vlasy jsem si natupírovala a lehce se nalíčila.
Bylo to ráno jako každé jiné až na to, že dnes bylo 24.12. Vánoce už pár let nemám zrovna v oblbě. Vždy mi připomenou ty chvíle, ve kterých jsme je trávili. Posledních pár Vánoc s sebou přinesly spíš ty ošklivé zážitky, než ty pěkné.
"Stéph?" ozvalo ze zespodu. Zvedla jsem se z postele a seběhla schody dolů. Nakoukla jsem do obýváku a v rohu stál obrovský vánoční stromek. Sahal skoro až ke stropu a kluci odněkud vytáhli spoustu ozdob.
Začali jsme je na stromek postupně věšet a zelený strom pomalu nabíral hnědo oranžovou barvu.
"Andy?" strčila jsem do něj a podávala ma hvězdu, která měla patřit na vršek. Místo toho, aby si ji ode mě vzal, mě chytil pod rameny a opatrně mě zvedl, abych dosáhla na špičku. Když jsem hvězdu umístila, pomalu mě zase sundal, aby mi nezpůsobil něakou bolest díky mým modřinám.
Ash s CCm kolem stromku ještě omotali bílý řetěz a stromek byl hotov. Venku začal poletovat sníh a na chvíli mi to připadalo jako v pohádce. Kluci si posedali vítězně na pohovku a Ash zapnul televizi.
"Co budem celý den dělat?" otázal se Jinxx.
"Mohli bychom jít ven." zamumlal CC.
"Fajn, jdu se oblíknout." vstal z pohovky Jake a já šla taky do pokoje. Oblékla jsem si teplou mikinu, koženou bundu a šla zpátky dolů. Kluci už byli nachystaní, obuli jsme si boty a mohli jsme vyrazit.
Sotva jsme vyšli ven, CC si všiml sněhu a hned si ho nabral plnou hrst a udělal z něj kouli.
"Jinxxi?" zavolal na něj a mrštil po něm kouli. Jinxx se jí šikovně vyhl a koule zasáhla nic netušícího Ashe.
"Christiane, já tě zabiju." procedur skrz zuby a rychle si z krku sklepal sníh.
"To-to nemělo být na na tebe." zakoktal se CC když začal Ash nabírat velké množství sněhu.
Jinxx se začal smát a ještě uhnul Ashovi, aby měla koule volnou cestu, až poletí na CCho. Ten začal před rozzuřeným Ashem utíkat a ani se mu nedivím.
"Co kdyby jsme už šli?" zarazil jejich honičku Jake, který právě vyšel z domu. Ash naštvaně hodil sníh na zem a hodil po CCm nenávistný pohled.
Počkala jsem až se kluci rozejdou a šla za nimi jako poslední. Ruce jsem si schovala do kapes a rozhlížela se kolem na napadaný sníh. Jake se taky vzdálil od ostatních a mlčky kráčel vedle mě.
Vzpomněla jsem si na to, když jsme byli malí, vždycky jsme se šli projít někam ven. Do lesa, někam, kde je klid. Moc jsme si nepovídali, jen mlčky šli a užívali si cestu. Vůbec jsme se nezměnili.
Došli jsme k něakému parčíku a přes něj pokračovali klidnějšími uličkami oklikou zase k vile. Cestou jsme měli narazit na Sammi a Jinxx ji celou cestu bedlivě vyhlížel.
Byli jsme venku už celkem dlouho a začínaly mi mrznout nohy a celkově mi začínala být zima. Myslím, že jsem nebyla jediná.
Zvedla jsem hlavu od ušlapaného sněhu a uviděla menší blonďatou osobu postávající u lampy. Jinxx hned přidal do kroku a Sammi se vydala k nám. Kluci ji vřele přivítali a Jinxx nás hned představil."Sammi, tohle je Steph, Steph, tohle je Sammi." zazubil se a Sammi mi podala ruku. Společně jsme pokračovali v cestě, abychom byli co nejdřív doma.
Hned jsem vběhla do domu a shodila ze sebe zasněženou bundu a mokré kanady. Všichni udělali to samé a hned se odebrali do obývacího pokoje, kde se rozvalili na pohovce a zapli televizi.
Já se Sammi jsme odešli do kuchyně a začaly připravovat večeři.
Trošku jsme se u toho seznámily a brzy měly hotovo. Sammi šla prostřít a všichni se šli do pokojů vřevlkéknout, protože mnozí měli oblečení ve kterém byli venku mokré.Vzala jsem si na sebe obyčejné rifle a triko. Sammi na sobě měla krátké uplé, černé krajkové šaty, blonďaté, černě podbarvené vlasy nakulmované a decntně nalíčené oči.
"Steph, jsou Vánoce. Můžeš si na sebe vzít něco lepšího než jen rifle." protočila očima a táhla mě zpět do pokoje. Poslušně jsem se posadila a čekala, co mi podstrčí za oblečené.
Věděla, že nemá cenu mi podstrkovat šaty a krátké sukně, protože na tohle jsem nikdy nebyla. Podala mi tmavě modré jeansové, roztřepené kraťásky a volnější šedočerné tílko s lebkou. K tomu sjem si vzala černé silonky, aby Jake a nikdo z ostatních neviděl mé dobité nohy a odebrala se do koupelny, kde jsem se převlékla. Sammi mi vyžehlila vlasy, nalíčila mě a spokojená se svým výsledkem mě odvedla dolů.
"Co jste tam tak dlouho.." začal si stěžovat Ash. Přeměřil si nás pohledem a zastavil se v půlce věty. "Tak za to to stálo." pokýval hlavou a Jake po něm hodil varovný pohled, který jasně říkal, aby se na mě nedíval pohledem, kterým se na mě díval. Nervózně jsem se pousmála a zpravila si kožené náramky na ruce.
Sammi zavolala kluky k večeři a ti se radostně shromáždili u stolu. Jinxx seděl vedle Sammi a celou dobu ji hypnotizoval pohledem, ja si sedla vedle Jaka, z druhé strany si sedl Andy, Ash naproti a CC si sedl do čela stolu.
Brzy zmizela večeře všem z talířů a rozhodli jsme se přejít ke stromku. Všichni pod něj už před tím dali své dárky a bylo jich opravdu hodně. V tu chvíli mě docela mrzelo, že jsem jim nestihla nic vybrat.
Posedali jsme si kolem stromku a já se snažila nevzpomínat na předešlé Vánoce a užívat si tyhle, dokonalé.
Sammi se posadila k dárkům a Jinxx ji následoval. Tolik štěstí v jeho očích jsem na něm za tu dobu co zde jsem neviděla. Je na něm vidět, že ji má opravdu rád a ona jeho."Steph, pro tebe." usmála se na mě Sammi a podala mi balíček v lesklém papíru, který zanedlouho následovaly další.
Když byly všechny dárky u svých majitelů, byla jsem obskládaná spousty balíčku a cítila jsem se špatně, že za mě tolik utráceli a já nikomu nic nedala. Asi jim dám dárky dodatečně.
"Tak si je rozbal!" pobídl mě CC a tím mě vytrhl z mého myšlení.
"Moc-moc vám děkuju." usmála jsem se a opatrně rozlepila papír.
Věděla jsem, že většina dárků byla od Jaka, ale odstatní mi toho taky nakoupili požehnaně. Většinu dárků tvořilo oblečení a něaká kosmetika.
Vzala jsem do ruky malý balíček v černém papíru, převázaný bílou stužkou. Vyndala jsem z něj černou lesklou krabičku a otevřela ji.
Bylo tam drobné černé srdíčko na stříbrném řetízku. Všimla jsem si Andyho, jak mě celou dobu pozorujw a poznala jsem, že dárek byl od něj."Děkuju Andy." zašeptala jsem a objala jej.
"Na, rozbal si tohle." pobídl mě Jake a s úsměvem na rtech mi podal balíčer, též v černém balícím papíru.
"Jaku, já nepotřebuji nový mobil!" skoro jsem vykřikla a překvapeně se dívala na černý i-phone uvnitř.
"Ale říkali jsme si, že takhle budeš aspoň patřit víc mezi nás." zazubil se CC a byndal z kapsy svůj i¨phone. Usmála jsem se na něj a znovu se otočila na Jaka.
"Moc vám všem děkuju, jsou to moje nejhezčí Vánoce." usmála jsem se, potlačila slzy a všechny objala. Samozdřejmně se to strhlo v hromadné objetí, proto jsme stáli ve velkém chumlu uprostřed obýváku a já se po neuvěřitelně dlouhé době cítila šťastná.
"Říkal jsem ti, že teď už bude všechno jenom dobré." zašeptal mi do ucha Jake a já se na něj vděčně přitiskla.
ČTEŠ
Shadows die
FanfictionNikdy nikomu nedovol, aby se pro tebe stal vším, protože až o něj přijdeš,nebudeš mít nic. ___________________________ "Můžu tě obejmout?" položila jsem mu další otázku. "Proč by jsi nemohla?" pousmál se a posadil se. "Nechci normální objetí. Chci o...