Fourty-nine

340 42 19
                                    

Připadala jsem si jako ve snu. Pomalu jsem scházela schody s širokým úsměvem a připadala jsem si jako princezna.

Dole už stáli všichni nachystaní a čekali na mě, scházejíc schody v doprovodu Sammi.

Stejně tak, jako oni ze mě, já nemohla spustit pohled z nich. Vypadali v oblecích úplně jinak. Jinak dokonale.

Já jsem na sobě vanilkové šaty pod ramena, končící až na zemi. Nebyly obtáhlé, byly volné, ale i tak zvýrazňovaly postavu. 'Sukně' byla od vršku oddělena páskem barvy šatů pokrytým černou krajkou. Z něj se už na zem snášela hebká látka.

Díky velkému výstřihu bych se ani nedivila, kdyby to Ash okomentoval větou "Ty pičo kolikátky máš.". Nad tou vzpomínkou, jak se na nás všichni na pláži otáčeli jsem se musela pousmát.

Vlasy jsem měla vyčesané do drdolu, ze kterého mi několik nakulmovaných pramínků volně padalo na ramena. Kolem očí jsem měla tenké linky a lehké stíny, rty jsem měla zvýrazněné rtěnkou a krk mi zdobil náhrdelník od Andyho.

Celou dobu mě pozoroval stejně, jako kluci, ale takovým jiným pohledem. Usmíval se na mě a já se nezmohla na nic jiného.

"Vypadáš dokonale." zhodnotil můj vzhled Jake a nevěřícně zakroutil hlavou.

"Víc než to." dodal Ash.

"Jsi tak nádherná. Teď už ti chybí jen korunka." zašeptal Andy a vtáhl si mě do objetí.

Koutkem oka jsem zahlédla Sammi, která svírala ruku Jinxxe, jak se na nás usmívala, ale to vlastně všichni.

***

Když jsme dorazili na místo, bylo tam už spoustu lidí. Kluci však v sále zamířili ke dvěma postávajícím slečnám. Tušila jsem, že jedna z nich bude partnerka CCho, kterou nám ještě nepředstavil, ale nevěděla jsem, kdo je ta druhá.

"Lidi, tohle je Lauren." zazubil se CC a věnoval jí krátký polibek mezitím, co ji chytil kolem pasu.

"Jaku?" podezíravě jsem se na něj se smíchem podívala, když se na osobu vedle Lauren zamilovaně usmíval.

"Ehm.. Tak to je moje přítelkyně Ella." představil ji a taky ji krátce políbil.

"Ty jsi Steph?" oslovila mě s úsměvem.

"Ano." usmála jsem se na ni taky a podala jí ruku.

"Moje sestra Stephanie, Andy, Ash, Jinxx a Sammi, ale ty už asi znáte." zasmál se.

Když jsme se konečně seznámili, společně jsme se vydali na parket.

Stále jsem se dívala na propletené ruce Jinxxe a Sammi, CCho s Lauren a Jaka, kterému jsem to neskutečně přála, s Ellou. V hlavě se mi neustále přehrávala slova Sammi. Měla víc než pravdu.

Měla bych se začít řídit srdcem a ne mozkem. Přestat si tvořit předsudky a hledat problémy tam, kde nejsou. Udělat krok vpřed. Krok, po kterém toužíme oba dva, ale ani jeden se k němu neodhodlal.

Na pár setin jsem vzhlédla k jeho očím a ostýchavě se svou rukou přiblížila k té jeho. Když se naše dlaně o sebe lehce dotkly, jemně mi ji stiskl a mě naplnil příjemný pocit. 

***

Andyho ruce mě jemně chytily kolem pasu a já ty své měla položené na jeho ramenech. Pomalu jsme se pohupovaly do rytmu hudby mezi ostatními tančícími páry a mně připadalo, jako by se zastavil čas.

Tato chvilka byla něčím tak neuvěřitelně výjimečná.

Oba dva jsme se dívali tomu druhému do očí. Připadalo mi, že náš oční kontakt trvá nekonečně dlouho. Byli jsme si blíž, než jsem si myslela.

Shadows dieKde žijí příběhy. Začni objevovat