Po čtyřech, poměrně náročných dnech jsme mohli konečně usednout na pohodlnou pohovku v prostorném obýváku a podívat se na konečně hotové a zveřejněné video.
Nemohla jsem uvěřit tomu, že jsem opravdu nazpívala písničku, a že jsem opravdu v klipu s tak úžasnými lidmi.
Jen jsem seděla mezi ostatními a s širokým úsměvem svůj zrak upírala na obrazovku notebooku, kde se přehrávala naše čtyřdenní práce, se kterou jsme byli víc, než spokojení.
Když se přede mnou objevila část s Andym, hned se mi vybavil každičký pocit, který jsem v tu dobu pociťovala a musela se usmát ještě víc. Andy na tom byl vlastně podobně.
Vzpomněla jsem si, jak neodolatelně voněl a jeho vlasy, které na něm byly spolu s očima velkou ozdobou mu padaly do těch průzračně modrých očí, připomínajících zářivě modrou oblohu.
Vzpomněla jsem si, jak jsem mu je oddělala z dokonalého obličeje a naše rty se spojily. Ten moment mi utkvěl v hlavě a nikdy na něj nezapomenu.
Všechno se mi vrylo do paměti, každičký detail.
Vlastně jsem nedokázala sama sebe pochopit a byla jsem víc, než zmatená.
Když si uvědomím, jak moc jsem si přála, cítit jeho rty na těch mých a láskyplně být od něj sevřená v objetí, nechápala jsem, proč to teda nedovolím.
Sama na něm vidím, že jeho city jsou na tom podobně, tak proč to v sobě teda dusím a nechci si to štěstí a dokonalý pocit dopřát?
Možná je to proto, že trošku pochybuji o tom, jestli jsou mé city k němu a jeho ke mně natolik velké, aby se naše kamarádství mohlo změnit v opravdový vztah.
Sama vím, že všechny ty 'zkoušky', kterými jsme si prošli mě přesvědčily o tom, že ho potřebuji, a že mi na něm víc než záleží, ale stále jsem si nebyla dostatečně jistá, jestli na to, abychom byli něco víc, není ještě brzo.
Z mého nesmyslného přemýšlení, které stejně nikam nevedlo mě probrali kluci, jelikož klip už dávno zkončil a já stále seděla a přemýšlela.
Proč jsem na to ale vůbec myslela? Vždyť to všechno je nesmysl a ten polibek byl jen součástí klipu. Nic víc.
Sice to bylo něco, na co dosmrti nezapomenu, a to, že se to stalo v takové situaci neznamená, že se to musí opakovat.
Možná, že když zůstaneme přátelé, uděláme mnohem lépe. Nechtěla bych, abych kvůli hloupému vztahu a nějakému nedorozumění, které by mě v takové situaci zranilo ještě víc, přišla o tak úžasného kamaráda.
Protože Andy je výjimečný. Pochopí mě v jakékoli situaci, vždy mi pomohl a cítím se s ním lépe, než s kýmkoli jiným.
Kdybych o něj měla přijít, bylo by to, jako přijít o velikou součást mě, protože on velikou součástí mě vlastně byl.
"Steph!" chytily mě za ramena Jinxxovy ruce, které mnou jemně zatřásly a jeho hlas, ve kterém byl zřetelně rozpoznat smích mě vyrušil ze světa myšlenek.
"Jo, už vnímám." pousmál jsem se a nepatrným pohybem ramen jsem jeho ruce setřásla.
"Jdeme dolů, do zkušebny." usmál se na mě Jake a já se jako poslední zvedla z pohovky a následovala všechny dolů.
Stále jsem sama v sobě neměla jasno a potřebovala jsem si uspořádat myšlenky.
"Turné se nám blíží a už máme některé písničky, které budeme hrát napsané. Potřebovali bychom to však ještě dodělat a ty, ve kterých budeš zpívat bychom si měli vyzkoušet." ujal se slova Andy a usmál se na mě.
"Fajn, takže dáte mi texty nebo tak?" zmateně jsem zatřepala hlavou a pokusila se tak alespoň trošku probrat ze své záplavy myšlenek, se kterými jsme se teď, v poslední době potýkala poměrně často.
Andy na mě mile kývl a podal mi do ruky pár papírů, kterými jsem se hned začala probírat.
Hned mi vše ochotně vysvětlil a zanedlouho si CC sedl za bicí, kluci se chopili kytar a já s Andym mikrofonů.
Začali hrát první písničku a já asi v polovině začala nervózně zpívat a u toho stále nakukovala do papírů.Andy byl však tak uvolněný a nenápadně po mně s úsměvem pokukoval, stejně jako já po něm, že mě jeho dobrá energie trošku uvolnila, přestala jsem tak křečovitě svírat mikrofon a i tóny, vycházející z mých úst byly uvolněnější a příjemnější.
Po pár písničkách jsem se do zpěvu více dostala a začala si ho i víc užívat.
Pořád jsem nemohla uvěřit tomu, že se to opravdu děje a já tu opravdu zpívám u bráchy v kapele a lidmi, kteří jsou mi vším. Jsou vlastně, jako moje rodina.
"Super Steph, jsi skvělá." pochválil mě Andy a nebyl to jediný lichotník.
Jen jsem se šťastně usmívala a pokoušela si vnutit, že to, co se děje je skutečnost.
"Bude stačit, když se naučíš texty a jinak to vypadá, jako by jsi s námi byla odjakživa." zhodnotil můj výkon Jinxx.
"Jen abych to na koncertě nezapomněla, a nebo nezkazila." přemýšlela jsem nahlas a u toho zvedla ke klukům hlavu, jako bych snad čekala radu, či odpověď.
"Proč by jsi to měla kazit? Musíš si to užít. Představ si, že tam nikdo není, jen my a zpíváš jen s námi , jako teď." pokrčil rameny CC a přešel od bicích za námi.
Jen jsem souhlasně kývla hlavou a dál se nechala unášet stavem, nic nevnímání.
***
Seděla jsem u černé cestovní tašky, obklopená kopičkami složeného oblečení a postupně vše rovnala dovnitř.
Již poněkolikáté jsem všechno znovu probrala, abych se ujistila, že mám vše, ale i tak mě dál užíral pocit, že jsem si něco zapomněla.
S povzdychem jsem se posadila na postel, rukou si podepřela hlavu a s pohledem upnutým na tašku přemýšlela, co mi asi chybí.
"Nevíš co si vzít s sebou?" vyrušil mě ode dveří Andyho pobavený hlas a já hned trhla hlavou směrem k němu.
"Ne, jen mám takový ten pocit, že něco nemám." povzdychla jsem si a začala tašku zavírat.
Zaslechla jsem, jak se jeho kroky postupně přibližují a matraci , která se pod jeho váhou, když se na ni posadil, prohla.
"Buď v klidu, všechno se zvládne." cítila jsem, že se usmál a jeho ruka se ovinula kolem mých ramen. Vděčně jsem k němu zvedla hlavu a úsměv mu opětovala.
Přesně tohle jsem potřebovala. Slyšet uklidňující slova a být s ním.
Pomalu jsem se z postele zvedla a vyndala ze skříně hromádku oblečení, které jsem měla nachystané do kina.
Zpětně jsem byla ráda, že jsem jeho pozvání přijala a mohla s ním tak ztrávit večer, který si jistě užijeme, stejně tak, jako si já užívám každou sekundu ztrávenou s ním.
Trošičku jsem přeskočila, ale nechtěla jsem tam vypisovat zbytečné věci, protože by části byly akorát nudné a o ničem. Snad vám to nevadí. :)
Hlavně bych vám chtěla neskutečně poděkovat za vote , reads a hlavně komentáře, kterych si vážím nejvíc.
Opravdu z nich mám neskutečnou radost, když můžu číst delší odstavce, kde mi sdělujeme samou chválu, kterou si ani nezasloužím :D
Opravdu každých pět minut kontroluji wattpad, a z každého komentáře, který přibyl mám neskutečnou radost :D :).
Takže snad se vám část líbila a moc děkuji za podporu :).
ČTEŠ
Shadows die
FanfikceNikdy nikomu nedovol, aby se pro tebe stal vším, protože až o něj přijdeš,nebudeš mít nic. ___________________________ "Můžu tě obejmout?" položila jsem mu další otázku. "Proč by jsi nemohla?" pousmál se a posadil se. "Nechci normální objetí. Chci o...