Twenty-six

448 50 1
                                    

Steph

Vilou se rozezněl zvonek a já zpozorněla. Čekala jsem, že je to Sammi, protože mě nikdo jiný nenapadal, ale když ani po pěti minutách nikdo neotvíral, otráveně jsem se zvedla z postele a šla otevřít.

Chytila jsem kliku, otevřela dveře a chtěla se zase vrátit nahoru, protože jsem slyšela blížící se kroky, tak jsem počítala s tím, že se zvonícího člověka ujme někdo z kluků, ale když mi k nohám téměř spadlo Andrewovo tělo, které bylo o dveře opřené, zastavila jsem se v pohybu a vyděšeně se k němu sehnula.

"An-Andy?" zašeptala jsem a klekla si k němu. Najednou mě všechen vztek, zloba a naštvání k němu opustilo a přehlušil to strach a v očích jsem při pohledu na něj ucítila slzy.

"Kdo to zvo-" ozval se za mnou hlas Jaka. Když Andrewa uviděl, zarazil se stejně jako já.

"Dojdi pro Ashe." řekl mi a já bez přemýšlení vyběhla schody a vtrhla do jeho pokoje.

"Děje se něco?" nechápavě se na mě podíval a vstal z postele.

"Mu-musíš jí dolů." chytila jsem ho za ruku a táhla ke schodům. Jen co Andrewa zaznamenal se mi vytrhl a rozběhl se k němu.

Ani se nedivím, že o něj měli všichni takový strach. Roztrhlé obočí a ret bylo to poslední. Obličej mu začínal postupně fialovět, oblečení měl roztrhané a špinavé, klouby na rukou rozedrané do krve a nechtěla vědět, jak vypadá zbytek jeho těla.

"Musí si jít lehnout." nasucho jsem polkla a znovu si k němu klekla. Pohladila jsem ho po vlasech a z celého srdce doufala, že se mu nic vážného nestalo.

"Vezmeme ho do obýváku." rozhodl Ash a rozhlédl se kolem sebe. Souhlasně jsem kývla a rozložila na pohovku deku, kam ho Ash s Jakem položili, když ho sem dovedli.

Jen, co si lehl začal zhluboka dýchat a pomalu otevřel oči. Trošku se mi ulevilo.

"Cos sakra dělal?" zeptal se Ash. Andy se však místo odpovědi rozkašlal a znovu zavřel oči. Ash si jen povzdychnul a stočil pohled k nám.

"Neměl by jít do nemocnice?" podívala jsem se na něj a pak znovu na kluky.

"Uvidíme ráno, teď si musí odpočinout." povzdychnul si Jake.

"Kde je vlastně Jinxx a CC?" zeptala jsem se, protože se ani jeden nepřišel a já ani nevěděla, jestli jsou doma.

"Jinxx je u Sammi a CC je pravděpodobně na 'rande'." odpověděl mi Jake a při vyslovení toho, co CC dělá se musel pousmát, ale pak zase zvážněl.

"Měli bychom mu aspoň vyčistit ty rány." promluvil Ash a stále z něj nespouštěl pohled. Nedivila jsem se mu. Vím, že mu na něm opravdu hodně záleží a měl o něj strach, stejně jako já.

"Já se o něj postarám." vyhrkla jsem a Ash se na mě tázavě podíval. "Vyčistím mu rány na obličeji a když bude potřeba, zůstanu tu s ním. Myslím, že si potřebuje odpočinout a já to tu zvládnu, postarám se o něj." upřela jsem na kluky nadějný pohled.

"Vážně nechceš s ničím pomoct?" zeptal se mě Jake. Krátce jsem zakroutila hlavou na náznak nesouhlasu.

"Myslím, že Andymu nic nepřinese, když nás tu kolem něj budeme stát tři, stejně se potřebuje prospat a když budou spolu, jenom jim to prospěje." uklidnil Ash Jaka a poslední slova řekl tiše, aby je slyšel jen Jake, ale já je nepřeslechla.

***

Do malé taštičky jsem naskládala odličovací tampónky, některé jsem namočila do vody a to samé udělala i s papírovými kapesníky. K věcem jsem přidala dezinfekci, v kuchyni vzala pár kostek ledu a co nejrychleji se za ním vrátila.

Opatrně jsem mu zvedla hlavu, posadila se na prostornou pohovku a položila si ji opatrně do klína. Odhrnula jsem mu z čela delší černé vlasy a vlhkým kapesníkem mu začínala utírat z obličeje krev.

"Steph?" zašeptal chraplavým hlasem, který byl ještě víc nakřáplý, než obvykle.

"Shhh." utišila jsem ho a pohladila ho po vlasech.

Natáhla jsem se pro dezinfekci a začala mu ošetřovat roztrhlé obočí. Tiše sykl bolestí a já ho začala konejšivě vískat ve vlasech.

"Bude to dobrý." šeptala jsem a ošetřila mu i natrhlý ret. Sama jsem se ve svá slova snažila doufat. Když jsem měla hotovo, do ruky jsem si vzala kostičku ledu a opatrně mu si přiložila k oku. Bolestným pohledem jsem si ho prohlížela a vzpomněla si na odpoledne, kdy mě takovým pohledem pozoroval on.

"Andy-" hesla jsem a z očí mi začaly nekontrolovaně téct slzy. Sklonila jsem hlavu, svoje čelo si jemně opřela o to jeho a nechala své slzy dopadat na jeho tvář.

"Shhh." ozval se jeho chraplavý hlas znovu. Než jsem zvedla hlavu, dala jsem mu pusu do vlasů a narovnala hlavu. Na jeho rtech se vytvořil nepatrný úsměv.

Opatrně jsem mu hlavu znovu zvedla a šla špinavé kapesníky vyhodit. Když jsem se vrátila, utřela jsem mu ještě ruce a odnesla do koše i zbytek špinavých tampónků.

Vrátila jsem se za ním zpátky a chvíli se na něj jen dívala, jak stále leží v té stejné poloze. Trhalo mi srdce vidět ho takhle.

Opatrně jsem mu ještě sundala boty, aby se mu pohodlněji spalo a oddělala mu velké polštáře z pohovky, aby měl víc místa. Nakonec jsem se na kousek posadila.

"Kdo ti to udělal?" zašeptala jsem a hladila ho po vlasech, které se mi proplétaly mezi prsty.

Místo jakékoli odpovědi na chvíli zašmátral rukou v kapse a natáhl ke mě ruku. Podívala jsem se do jeho dlaně a skoro se mi na chvíli zastavilo srdce.

"Ty-tys-"kousla jsem se do rtu, abych nezačala brečet a vzala si z jeho dlaně můj prstýnek.

"To se ti stalo kvůli mně?" zašeptala jsem a opatrně si vedle něj lehla. "To jsi udělal kvůli mně?" zašeptala jsem a nevěřícně zakroutila hlavou. Položila jsem si položila hlavu na jeho rameno a kousek hrudníku a rukou ho objala.

Doteď jsem si to nechtěla přiznat, ale tohle mi chybělo. Teď jsem si začínala uvědomovat, jak moc mi to všechno chybělo - jak moc mi chyběl on.

"I would die for you." zašeptal a já nepatrně zvedla hlavu.

"I see the truth

I've given you my heart to break

I would die for you

With every breath I feel you there

Forbidden love is falling

Your eyes sing despair."

Zpíval tiše a pomalu do ticha a já každému slovu naslouchala a zarývalo se mi hluboko do srdce.

"I would die for you."

Zašeptal nakonec, já ho jemně objala, přitiskla si hlavu na jeho hruď a vnímala jen jeho pravidelné nádechy moje slzičky zasychající na tvářích.

Část přidávám o něco dřív, jako náhradu za tu předešlou. Až se mi bude chtít a budu mít nápady, tak ji přepíšu.

Jinak i přes to, jak je část hrozná vám děkuju za vote.

Teď zpět k příběhu. Myslíte si, že se teď dá Steph s Andym dohromady? Pište do komentářů vaše názory a co si myslíte, chtěla bych váš názor znát :)









Shadows dieKde žijí příběhy. Začni objevovat