Sedla jsem si do auta, které řídil Jake, vedle kterého seděl Ash a místo vedle mě nezůstalo dlouho prázdné, protože ho skoro okamžitě obsadil Andy.
Zanedlouho Jake nastartoval a rozjeli jsme se za autem, které řídil CC a brzy zastavoval, aby mohla nastoupit Sammi.
Když jsme byli konečně kompletní, rozjeli jsme se už směr obchoďák. Už předem jsem se strachovala všech těch lidí, které jsem i tak neměla ráda a dnes na mě pozornost přivolávalo video, které vidělo za tak krátkou dobu docela dost lidí.
"Všechno bude v pohodě." promluvil tichým hlasem Andy a objal mě kolem ramen. Položila jsem si hlavu na jeho rameno a jeho společnost mi dodávala uklidňující pocit. Nechápala jsem, jak vždycky pozná, jak se cítím, ale on to prostě dokázal.
Když sebou auto cuklo a zastavilo, usoudila jsem, že jsme na místě a vystoupila. Společně jsme se vydali mezi všechny ty obchody.
Již po první návštěvě obchodu jsme se rozdělili na dvě skupinky. Jinxx, Jake a Sammi se rozhodli užít si poklidnější odpoledne a já zůstala se všemi ostatními.
Kluci hned zapluli do obchodu a já je s povzdechem následovala. Nebylo mi dobře v tak zalidněném prostředí a těšila jsem se, až odsud zmizíme.
Andy si zřejmě všiml, že jdu jako poslední, zpomalil a počkal na mě. Jeho gesto mi vytvořilo úsměv na tváři a nechala jsem jeho paži aby mě objala kolem ramen a jemně si mě přitáhla k sobě.
Rozhlédla jsem se kolem sebe a hned zaznamenala Ashe a CCho, jak stojí u spodního prádla a náramně se baví.
Pobaveně jsem s Andym přišla k nim zrovna ve chvíli, kdy se Ash začal smát a nechápavě jsem zakroutila hlavou nad tím, jak málo jim stačí k radosti.
"Myslíš, že by se do toho ta ženská u pokladny vlezla?" promluvil na mě se smíchem Ash a já s Andym okamžitě otočila hlavu k oné osobě, která to všechno moc dobře slyšela a propálila nás dotčeným pohledem. Pak jsem svůj pohled znova přesměrovala na Ashe, jak mezi dvěma prsty držel podprsenku hodně velké velikosti a s odporem ji zase vrátil zpátky.
To všechno mě rozesmálo, popadla jsem ho za ruku a táhla ho ven. Naposledy jsem se otočila na ne moc hubenou osobu u pokladny a rozesmála se ještě víc.
"Chudák." zakroutila jsem hlavou a trošku se uklidnila.7
"Nemá poslouchat cizí rozhovory." namítl CC.
"Může si za to sama." pokrčil rameny Ash a zašel do dalšího z mnoha obchodů.
Podobně probíhalo celé odpoledne. Kluci během toho rozdali pár autogramů, vyfotili se se svými fanoušky a na některých fotkách jsem byla dokonce i já a to mě moc potěšilo.
V poledne jsme se rozhodli, že zajdeme někam na oběd, protože jsme byli už z toho všeho docela unavení.
Posadili jsme se v menší restauraci, která tu byla a objednali si něco k jídlu a pití.
"Kdy vlastně pojedeme domů?" zeptala jsem se a ukousla si další kousek pizzy.
"Ještě jeden obchod, kde ti určitě vybereme něco na koncerty a pak můžeme." pokrčil rameny Andy.
"Vždyť už toho mám dost." namítla jsem a můj zrak se na chvíli stočil k taškám ležících pod stolem.
"Tam mají, ale lepší věci." ujistil mě Ash.
"Že vás to baví." povzdychla jsem si.
"Baví." zazubil se Ash a otočil se za mladou servírkou.
ČTEŠ
Shadows die
FanfictionNikdy nikomu nedovol, aby se pro tebe stal vším, protože až o něj přijdeš,nebudeš mít nic. ___________________________ "Můžu tě obejmout?" položila jsem mu další otázku. "Proč by jsi nemohla?" pousmál se a posadil se. "Nechci normální objetí. Chci o...