"Piknik?" navrhl už trošku otráveně CC další možnost plánu, na odpoledne.
"To je celkem fajn nápad." pokrčila jsem rameny.
"Jo? Co?" zvedl hlavu Ash.
"Piknik." protočila jsem očima a zopakovala, co CC navrhl. Bylo mi jasné, že už se nikdo navzájem nevnímá a neposlouchá.
"To bychom mohli. Jídla máme dost, venku svítí slunce, vypadá to, že bude i docela teplo a mohl bych zavolat Sammi a vzít ji s sebou." odsouhlasil CCho návrh Jinxx.
"Plány na odpoledne jsou jasné, jdu se nachystat." vstal ze židle Ash a vydal se nahoru.
"Fajn, já začnu chystat nějaké pořádné jídlo." stoupla jsem si ke skříňce s jídlem a začala z ní vytahovat suroviny na přípravu oběda, protože například CC by si s sebou vzal pouze balení pendreků a jiných sladkostí.
"Chceš pomoct?" přistoupil ke mně hned Andy.
"Můžeš nachystat nějakou deku a koš, do kterého to všechno dáme." řekla jsem a natáhla se do vrchní poličky. Cítila jsem, jak se Andy, mezitím, co jsem byla otočená usmál a odešel z kuchyně pro věci, pro které jsem ho poslala.
Když už jsem měla vše nachystané, položila jsem vše na stůl, vedle piknikového koše, který Andy přinesl a spěchala do pokoje se převléknout.
Oblékla jsem si legíny, volnější triko a teplou mikinu, upravila si v rychlosti u zrcadla svůj vzhled a seběhla dolů.
Jinxx už začal dávat věci do piknikového koše a když se vilou rozezněl zvonek, odběhl otevřít Sammi.
Já mezitím dala do koše poslední věci a s klukama, kteří právě přišli se přesunula ke vchodovým dveřím.
Rozhodli jsme se, že si uděláme odpočinkový, klidný den a na cílové místo jsme se vydali pěšky. Většinou jsme šli přírodními cestami a moc lidí nepotkávali, což mi vyhovovalo.
"Co tady?" navrhl Jake a ukázala před sebe na hustou trávu. Souhlasně jsem kývla a vzala deku, položenou na piknikovém koši a roztáhla ji po trávě. Kluci si na ni postupně posedali a Ash začal z koše postupně vyndávat jídlo.
"Kdy vlastně odjíždíte?" zeptala se najednou Sammi a natáhla se pro jednu bagetu.
"Zítra." odpověděl jí Jake a Sammi se s kývnutím hlavy zakousla do jídla.
Já se do piknikového koše taky natáhla, vzala si jídlo pro sebe a část dala Andymu. Ten se na mě vděčně usmál a já se nechala, aby mě jeho ruka objala a moje tělo se lehce nahlo k tomu jeho.
Vypadali jsme vlastně skoro jako Jinxx se Sammi, až na detail, že jsme spolu nechodili.
"Umm.. Kdy nám vlastně představíš, tu tvoji holku?" promluvil najednou Jake a všichni svůj pohled zaměřili právě na CCho, který se rozpačitě usmál a poškrábal za krkem.
"My spolu ještě tak úplně nechodíme." vypadlo z něj nakonec.
"Stejně by jsi nám ji mohl představit." pokrčil rameny Andy a na chvíli si o mě opřel hlavu.
"Spíš ty by jsi se nám měl s něčím svěřit." ušklíbl se CC. Andy mu věnoval naštvaný pohled a to mě rozesmálo.
Stejně jsem ale přemýšlela nad Andym. Stále mi náš 'vztah', pokud se tomu tak dalo říkat, ležel v hlavě a já nevěděla, co si o tom myslet. Stejně jsem, ale v bližší době nechtěla a nechci opravdový vztah, protože se nechci zase nešťastně zamilovat. Bude lepší, když zůstaneme přátelé. Není to jen, kvůli mně, ale i kvůli jemu. Nechci ho zklamat a zničit tak i 'vztah' přátelství.
"Um.. nechci vám kazit milosnou chvilku, ale nemyslíte, že bude pršet?" probral mě z přemýšlení CCho hlas.
"Christiane." probodl ho Andy pohledem a poté ho přesměroval na nebe. To se opravdu začínalo plnit tmavými mraky, které brzy zastínily slunce a nás ovanul studený vítr.
"Takže chcete říct, že je po všem a můžeme se vrátit domů?" povzdychl si Jake a znovu se zadíval na nebe.
Ani já si nechtěla připustit, že se za tak krátkou chvíli počasí naprosto změnilo a zkazilo nám tak celé odpoledne.
"Já bych asi šel." potvrdil jeho obavy Jinxx a Sammi se zvedla.
Jen, co jsme věci naskládali zpět do koše a složili deku z nebe spadlo pár kapek vody a postupně sílící déšť nabíral na intenzitě.
Měla jsem na sobě jen mikinu, která byla sice tlustá a teplá, ale věděla jsem, že za pár minut dokonale promokne.
Když mi na hlavu dopadlo pár dalších kapek, otřásla jsem se zimou a přidala do kroku.
Zaslechla jsem za sebou něčí kroky, které se ke mně přibližovaly a něčí ruce mi přes ramena přehodily koženou bundu.
"Andy, bude ti zima." otočila jsem se na něj a chtěla mu ji vrátit.
"Nech si ji, ať nejsi nemocná." usmál se a vyndal mi zpod bundy kapuci, když jsem měla jeho bundu oblečenou. Voněla přesně jako on. Stáhla jsem si rukávy mikiny na ruce, do kterých mi byla taky zima a vděčně, přesto ustaraně se otočila na Andyho, který šel v dešti pouze v tričku.
Když jsem za rohem ulice zahlédla naši vilu, tiše jsem se zaradovala a zrychlila ještě víc. Stejně jsme ale byli všichni už tak zmoklí, že dalších deset minut venku by nám už neuškodilo.
Vyndala jsem z kapsy u bundy klíče a všichni jsme se co nejrychleji nahrnuli do tepla domova. Věci z opravdu vydařeného pikniku jsme nechali na chodbě a každý zavítal k sobě do pokoje, aby si oblékl něco čistého a suchého.
Já si okamžitě zabalila vlasy do ručníku, oblékla si čisté legíny s Batmanem, k nim obyčejné černé tričko a s koženou bundou v ruce mířila k Andyho pokoji.
Krátce jsem zaklepala a když se zevnitř ozval souhlas k tomu, abych vstoupila, otevřela jsem dveře.
Andy si zrovna oblékla tričko, které si v rychlosti přetáhl přes hlavu a když mě uviděl u dveří, na tváři se mu hned vytvořil úsměv.
"Děkuju." podala jsem mu mokrou bundu, kterou hned pověsil na věšák v rohu pokoje a rukou si protřepal ještě stále mokré vlasy.
"Půjdeme dolů?" navrhl a já souhlasně kývla.
Přece jenom bylo krátce po poledni, venku jsme toho moc sníst nestihli a já začala pociťovat hlad.
V kuchyni už byla Sammi a spolu s Jinxxem a Jakem vyndávali z koše jídlo, které následně chystali na talíře.
Já je postupně odnášela do obýváku, protože jsem se sama těšila na to, až se pohodlně posadím a pořádně si po celém týdnu odpočinu. Řekla bych, že ostatní na to měli stejný názor, protože jsem si na piknik vybrali docela vzdálené místo a cesta zpátky, kterou jsem díky dešti skoro celou běželi nebo popobíhali nás opravdu vyčerpala.
Všechno jídlo, které jsme s sebou měli brzy zmizelo všem z talířů, ale i tak se nikomu nechtělo vstát a začít něco dělat.
"Co budeme až do večera dělat?" neodpustil jsem si otázku.
"Musíme se nachystat na koncert a nebylo by na škodu chvíli trénovat." odpověděl mi Jake a prázdný talíř položil na konferenční stolek.
"Tak běžte zatím dolů a já uklidím nádobí." nabídla jsem se a všichni se poslušně vydali do zkušebny, až na Sammi, která mi pomohla.
Jen, co jsem uklidnila poslední talíř, který mi Sammi podala, se vilou rozezněly nástroje a Andyho hlas.
Jako na povel jsme se se Sammi rozešli do zkušebny a posadil se na černou koženou pohovku, že které jsme měly dokonalý výhled.
Věděla jsem, že se na mě Andy dívá a já se zase zaujatě dívala na něj.
Přála jsem si, být jako on, dokázat v životě to, co on, ale věděla jsem, že si svůj sen můžu jen představovat a nikdy se nestane realitou.Po delší době přidávám další část. Omlouvám se, že je oničem, stejně jako ty předchozí, ale snad už v následující části se něco stane a bude zářivější, než tyhle.
ČTEŠ
Shadows die
FanfictionNikdy nikomu nedovol, aby se pro tebe stal vším, protože až o něj přijdeš,nebudeš mít nic. ___________________________ "Můžu tě obejmout?" položila jsem mu další otázku. "Proč by jsi nemohla?" pousmál se a posadil se. "Nechci normální objetí. Chci o...