Ráno jsem si přivstala o něco dřív, abych mohla nachystat snídani a taky se připravit.
Na dnešek jsem se opravdu těšila, protože jsme měli nahrávat k písničce klip a byla jsem zvědavá, co všechno se bude dít.
Nevěděla jsem, jak to probíhá a vždycky byl můj sen, něco takového dělat a byla jsem docela zvědavá.
Proto, když se mi to teď tak zázračně splnilo, musela jsem toho využít a začít žít jinak. Žít lépe a začít odznovu.
Navíc mi připadalo, že klukům ani nic moc nepřináším. Sice jsem zpívala v písničce a navrhla pár úprav, které všichni přijali a byli z nich nadšení, i tak mi připadalo, že za to všechno se jim musím odvděčit a vydat se sebe to nejlepší.
"Dobré." zaslechla jsme na schodech rozespalý hlas a Jake se hned posadil vedle mě.
"Ahoj." usmála jsem se na něj.
"Těšíš se?" pobaveně se pousmál.
"Docela jo." usmála jsem se taky a pozdravila se s Jinxxem a CCm, kteří právě přišli a brzy i s Ashem a Andym, kteří přišli chvíli po nich.
Když byli všichni po jídle, začala jsem uklízet nádobí, se kterým mi Andy pomohl.
"Ehm.. Teď se půjdeme nachystat a vyrazíme?" zeptala jsem se orientačně.
"Myslím, že jo. Ve studiu máme být v devět." odpověděl mi CC.
"Fajn.. Můžu jít takhle?" zeptala jsem se znovu. Nikdy jsem moc neřešila, co mám na sobě. Hlavně, že to vypadalo dobře a bylo to pohodlné, ale dnes to pro mě bylo důležité. Nechtěla jsem jim celé video zkazit, protože si neumím vybrat ani oblečení, které mi stejně z větší části výbíral Ash.
"Jo, sekne ti to. Měl by si tě tady Andy hlídat." mrkl na něj Ash a odebral se k sobě.
Jen jsem se smíchem zakroutila hlavou a vydala se do koupelny, kde jsem si nachystala líčení a začala si dávat tenkou vrstvu make-upu, i když jsem ho skoro nepotřebovala.
"Vždyť to vůbec nepotřebuješ." přišel za mnou Andy a usmál se. Jako obvykle.
"Nechci vám to zkazit." zasmála jsem se.
"Uklidni se, ty právě budeš ta, která to všechno vylepší." zasmál se taky a pozoroval mě, jak si nanáším tekuté linky.
"Nemusíš být nervózní." pousmál se a dál mě sledoval.
"Nejsem!" zasmála jsem se znovu a vzala do ruky řasenku.
"Ale jsi, poznám to!"
"Fajn, možná trošku, ale to jen proto, že se nechci znemožnit, ale zároveň se i těším." přiznala jsem a líčení vrátila do taštičky.
"Ty se neznemožníš, budeš skvělá, jako vždycky." řekl naprosto přesvědčivě a mojí odpovědí byl pouze vřelý úsměv.
Spolu jsme vyšli z koupelny a přidali se ke klukům, čekajícím dole a konečně jsme mohli vyrazit.
Posedali jsme si do dodávky, já si hned obsadila místo u okna a s hlavou plnou myšlenek jsem pozorovala krajinu za oknem.
Zanedlouho sebou auto škublo a vystoupili jsme na čerstvý vzduch.
Dále jsme se přesunuli do přírodní krajiny a kráčeli sluncem ozářenou trávou, na jejíž stéblech se ještě občas třpytily kapky rosy.
Fascinovaně jsem se rozhlížela kolem sebe a všimla si, že jdu jako poslední. Nevadilo mi to. Společnost mi za chvíli stejně udělal Andy a byla jsem ráda.
Zastavili jsme se až u velkého kamene, ze kterého byl nádherný výhled.
"Běžte si tam sednou čely k sobě."
Věděla jsem, co shruba bude klip obsahovat a z této části jsem měla smíšené pocity. Nevěděla jsem, jestli se na to těším nebo jestli mám strach.
Měla jsem zvláštní pocit a možná jsem se i trošku bála.
Poposedla jsem si a Andy se povzbudivě usmál.
"Tak jí aspoň strhni tu košili." zasmál se Ash a můj pohled se stočil ke košili zaplé skoro až ke krku, aby mi byl co nejméně vidět výstřih.
Andy
Natáhl jsem ruku k její košili a jemně ji chystil.
Zvedl jsem pohled k jejím očím a hned ruku stáhnul.
Nedokázal jsem na ni být hrubý. Stačil mi jeden pohled do jejích očí a hned se mi vybavil celý její život, všechno, čím si prošla a já jí nedokázal za nic na světě ublížit.
Jemně jsem jí rozepl knoflíky na košili a znovu se na ni usmál.
Byla tak neskutečně krásná. Uvnitř i zvenku. Věděl jsem, že ji miluji, jen jsem si nebyl jistý, jestli jí to mám říct.
Bál jsem se, že to, co cítím já k ní necítí ona ke mně a bál jsem se, že kdybych jí to řekl, přišel bych o ni.
Steph
Úsměv jsme mu oplatila a otočila se na kluky. Dostali jsme znamení, že máme začít a já se zhluboka nadechla.
Možná, že to bylo něco, co jsem chtěla udělat už dávno. Přála jsem si to, jen jsem na to neměla odvahu.
Andy se ke mně pomalu naklonil, až mu pár pramenů vlasů spadlo do obličeje, já se k němu taky naklonila, jemně mu je z obličeje oddělala a to už se svými plnými rty otřel o ty mé a uvnitř mě se proletělo snad milión motýlků.
Bylo to něco, co jsem dávno měla udělat, na co jsem tak dlouho čekala a co jsem potřebovala.
Cítila jsem jeho vůni po mátě smíchané s cigaretami a jeho teplý dech.
Jemně mě rukama hladil a tvořil mi tak husí kůži všude po těle.
Užívala jsem si tento moment a přála si, aby trval věčně a nikdy neskončil.
"Výborně, skvělý! Zahráli jste to dokonale!"
Přesně tahle slova nás donutila, abychom se oddělili.
Úplně stejně, jako se naše rty spojili, se i odpojili a navzájem jsme se obdařovali šťastnými úsměvy.
Když můj pohled přelétl na kluky, byli na tom podobně.
"'Zhrála' jsi to skvěle." poplácal mě hned po zádech Ash a nad slovem 'zahrála' udělal uvozovky.
"Ashley!" jemně jsem ho drkla do ramene, ale stejně se neubránila úsměvu.
Sice trošku kratší, ale připadalo mi zbytečné, připisovat tam ještě něco.
Snad vám nevadí, že kapitoly na sebe moc nenavazují, protože mě to celkem štve, ale jinak mi to teď prostě napsat nejde.Takže doufám, že se vám aspoň trošku líbila a byla bych ráda za komentář, třeba s názorem na to, co se stalo a co si myslíte, že bude dál :)
Jinak moc děkuji za vote, reads a komentáře, moc si toho vážím.
Kdyžtak prosím omluvte případné chyby. Píši část na mobilu a i když jsem vše kontrolovala, je možné, že tam ještě nějaká chyba bude.
Ještě bych chtěl říct, že ten klip, co natáčeli a to všechno je vymyšlené, není to podle žádného klipu BVB inspirované.
ČTEŠ
Shadows die
FanfictionNikdy nikomu nedovol, aby se pro tebe stal vším, protože až o něj přijdeš,nebudeš mít nic. ___________________________ "Můžu tě obejmout?" položila jsem mu další otázku. "Proč by jsi nemohla?" pousmál se a posadil se. "Nechci normální objetí. Chci o...