Sevgili Tanrı'm... (5)

77 25 0
                                    


Sevgili Tanrı'm,

Merak ediyorum da... Bu mektuplar eline ulaşıyorsa, ne düşünüyorsun? Okurken gülüyor musun yoksa okumadan çöpe mi atıyorsun? Mektuplarımın sana ulaşıp ulaşmadığını bile bilmiyorum fakat yinede yazıyorum, ne tuhaf değil mi?

Sana yazmak içimdeki karanlığı ikiye bölmeme yarıyor ve bazen nefes alabiliyorum. Yazmanın nefes aldırma gücünü bana tattırdığın için teşekkür ederim, en azından yaşayan bir ölü olarak bana da nefes alma hakkı tanınmış oluyor!

Bugün kırmızı şarap eşliğinde biraz beyaz çikolata yedim ve ilk defa yağmurun yağışına şahit oldum. Sanırım gökyüzü bugün benim izimden gidiyor ve iç dünyamı kendisine yansıtıyor. Hey bunun daha gerçekçi olabilmesi için şimşekler çakmalı ve gökyüzü karanlığa bulanmalı, göster gücünü Tanrı'm!

Bugün Forward ile biraz kavga ettik ve daha sonra Büyükannem Julianna bizi ziyarete geldi, aynı zamanda Büyükbabam Grander da. Ah sana onların aşkından bahsetmedim değil mi? Belki filmlere belki mitoloji kitaplarına konu olacak cinsten, onları gördüğümde gerçek aşkın var olduğuna inanıyor ve bir kere daha bu hayatı lanetliyorum.

Neden Forward ile böyle bir aşkımız oluşmadı? Ah bir dakika çünkü o beni sevmiyor!

Büyükbabam Grander, Forward ile erkek erkeğe konuşmak istediğini söylediğinde, Büyükannem Julianna ile baş başa kalmıştık. Ona özel şarap zulamdan en güzelini ikram ettim. Tadını çok beğendiğini fakat son zamanlarımdaki hallerimi beğenmediğini söyledi. Ona, evliliğimin bir uçurum kenarında olduğunu ve sadece bir üflemeyle uçurumdan aşağıya yuvarlanacağımızı söylemedim fakat o anladı değil mi? Büyükler her şeyi anlıyor.

Bu durumun düzelir bir yanı olmadığını ve intiharı düşündüğümü söylediğimde, bana attığı bakışı hayatım boyunca unutamayacağım... Sahi Tanrı'm, bana neden öyle baktı? Babam, benim sürdüğüm arabayla yaptığımız o lanet kazanın gecesi öldüğünde ve yalnızca benim kurtulduğumu öğrendiğinde bile bana bu kadar kötü bakmamış, hatta beni hiç suçlamamıştı.

Sevgili Tanrı'm, var olduğum yerden bir anda kaybolmam onları ve en çok Büyükannem Julianna'yı üzer, öyle değil mi? Tam bunları düşünürken Büyükbabam Grander kapının eşiğinde belirdi ve sanki "ben de buradayım." der gibiydi.

Bazı geceler sevildiğimi görmek güzel hissettiriyor.

Çokça sevgilerimle,

        -𝐸𝑙𝑒𝑛𝑖𝑎 𝐹𝑜𝑟𝑡𝑢𝑛𝑎.


Gözyaşı Mürekkebi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin