Sevgili Tanrı'm... (14)

37 25 0
                                    


Sevgili Tanrı'm...

Hayatımın bu kadar güzel gidiyor olmasına alışık değilim, bu yalancı ışıklarını ne zaman kapatacağını ve beni yeniden karanlığına ne zaman hapsedeceğini çok merak ediyorum!

Bilmelisin ki artık karanlığınla savaşacak gücüm var ve benliğime yeni eklenen bir savaşçım var, artık yalnız değilim. Artık beni yenemezsin!

Bugün Forward ile evlilik yıl dönümümüzdü ve bana, onunla evlendiğim gün onu hayattaki en değerli adam kıldığımı söyledi, aynı duyguları bir bebeğimiz olacağını öğrendiğinde de hissetmiş, ne harika değil mi? Onunla geceler boyu sevişmek ve aşkımızın ilk gün ki kadar taze bir çiçek baharı gibi kokması çok eğlenceli.

Sevgili Tanrı'm, sanırım onu hala çok seviyorum.

Büyükannem Julianna şimdiden bebek için oldukça sabırsız olduğunu söyledi, eğer bir kızsa onu bir hanımefendi eğer erkek ise bir beyefendi olarak yetiştirecekmiş, babam kadar harika bir insanı yetiştirdiği için bu kutsal göreve onu dahil edebilirim, Tanrı'm, ne harika değil mi?

Bugün Annem Arien'ı hiç görmedim, hatta birlikte yediğimiz akşam yemeğine bile katılmadı. Elimde şarap kadehimle köşede oturup, saatlerce annemin gelmesini bekledim ve gelmeyince ağladım, Tanrı'm aynı bir çocuk gibi! Sanki lunaparkta annesini kaybeden bir çocuk gibi ağladım.

Lunaparkta ağlayan çocuklardan ne farkım vardı?

İşin sonunda onlar annesini bulabiliyordu

Fakat ben bulamayacaktım

Çünkü benim annem bulunmak istemiyordu.

Ve oradaki çocuklar onu seven bir anneye sahipken, ben değildim.

Keşke annemin sevgisi satın alınabilen bir şey olsaydı.

Sanırım tüm mal varlığımı ona heba edebilirdim.

Çokça üzüntülerimle...

          -𝐸𝑙𝑒𝑛𝑖𝑎 𝐹𝑜𝑟𝑡𝑢𝑛𝑎.

Gözyaşı Mürekkebi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin