Sevgili Tanrı'm... (13)

36 25 0
                                    

Sevgili Tanrı'm...

Bugün, üzerine aylardır tek tabak dahi koymadığımız masamızda güzel bir akşam yemeği verdik ve tüm sevdiklerimi davet ettik, hey bir dakika annem bunların içine dahil değil! Bir sevmediğimizi ibaresi koymam gerekliydi.

Yemek gayet güzel ilerliyordu ve alkolün etkisiyle dayanamadım -evet alkol alıyorum ne gibi bir sorun olabilir ki?- elimdeki kadehi havaya kaldırıp onlara gerçeği açıkladım.

"Hamileyim."

Büyükannem Julianna'nın mutluluk gözyaşları eşliğinde Büyükbabam Grander'a sarılışı kadar güzel bir geceydi. Forward'ın gözleri yuvalarından çıkacak gibiydi, bu kadar sevinecek olduğunu bilseydim sanırım onunla daha önce paylaşırdım.

Ve çok Sevgisiz annem Arien... Gözlerini devirdi ve "Umarım ölür." diye bir bakış atarak salonu terk etti. Babamın burada olmasını ve ona haddini bildirmesini isterdim fakat o yoktu ve bu durum daha çok moralimi bozdu.

Büyükannem ve Büyükbabam tarafından tebrik edilirken, bana yıllar sonra aşkla sarılan Forward'ın tüm yaralarımı iyileştirebileceğini hissettim. Sanırım kaybettiğim aşkı geri kazanıyorum Tanrı'm, sanırım artık bir şeyleri başarıyoruz.

Bana bu gece için teşekkür etti, onu dünyanın en mutlu adamı kılmışım...

Bunları yazarken gülümsüyorum, tuhaf değil mi?

Sana yazarken gülümsemek sıkça yaptığım bir eylem değildi, bilirsin aramız hala düzelmedi!

Çokça gülümseyişlerimle...

       -𝐸𝑙𝑒𝑛𝑖𝑎 𝐹𝑜𝑟𝑡𝑢𝑛𝑎.

Gözyaşı Mürekkebi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin