Sevgili Tanrı'm... (56)

32 25 0
                                    

Sevgili Tanrı'm...

Bugün oğlumun kalbini çalan o minik kız ile tanıştım ve ona kötü anne bakışı attım.

Bunu yaptığım için bana kızabilirsin fakat bilmelisin ki bu umurumda değil, artık senin yanında değil karşındayım ve bana uzattığın acılarla savaşmaya hazırım!

Oğlumun isteği üzerine onlara çikolatalı ve akçaağaç şuruplu pancakelerden yaptım ve aşık olduğu küçük kızın adının Melinda olduğunu öğrendim. Uzun sarı saçları vardı ve güzel ela gözleri. Üzerine giyindiği şeker pembesi elbisesiyle tatlı bir kız olabilirdi ama oğlumun tüm sevgisini kazanmasını sevmemiştim.

Pekala Tanrı'm, kıskanç bir anne olmak hoş değil biliyorum!

Onunla geçirdiği vakitten keyif aldığını, ona doğum gününde hediye olarak verdiğim oyuncaklarından birisini Melinda'ya verdiğinde anlamıştım ve aynı zamanda ona aşık olduğunu da öyle. 

Evet Tanrı'm, oğlumu da kaybediyorum...

Bugün Annem Arien bizi ziyarete geldi ve o da Melinda ile tanıştı. Melinda'nın annemi benden daha çok sevdiğine eminim çünkü annem ona gerçek bir prenses gibi davranmış ve ikisi için güzel ballı sütler hazırlamıştı. 

Sadece mutfağın kapısından onları izledim... Bunun adı kıskançlık değildi Tanrı'm, bunun adı yalnızca heves kırıklığıydı.

Annemin ellerinden ballı süt hiç içmemiştim ve Melinda'ya gösterdiği ilgiyi bana hiç göstermemişti. Tüm bunların ışığında, oğluma olan sevgisi hoşuma gitti.

Beni sevmese bile, benden bir parçayı sevmeyi başarabilmişti.

Belki bu aramızdaki bir şeyleri düzeltebilirdi.

Çokça bilemeyişlerimle...

       -𝐸𝑙𝑒𝑛𝑖𝑎 𝐹𝑜𝑟𝑡𝑢𝑛𝑎.

Gözyaşı Mürekkebi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin