Sevgili Tanrı'm...
Bugün yaz sıcağında oğlumuzu biraz gezdirmeye çıkardık ve güneşin tadını öylesine güzel çıkarttı ki... Sanki güneş onu gördü diye daha parlak ve daha sıcak gibiydi.
Günlerim çok güzel geçiyor, Forward ile çok mutluyuz ve bunu söylemem gerekli sanırım.
Her şey için sana teşekkür ederim!
Oğlum Brice Benedict, bir buçuk yaşında ve bugün ilk adımlarını attığı gün biliyor musun? O kadar heyecanlandım ki... Boynuma sarılan o küçük kolları ve o tatlı kokusuna dayanamayıp ağladım ve Forward buna kahkahayı bastı.
Ha ha ha çok komik.
Ben bir anneyim ve duygularım, hormonlarım her zamanki gibi tavan!
Annelikten bahsetmişken Sevgili Tanrı'm...
Annem Arien yine ortalarda yok.
Artık onu merak etmeyi bıraktım çünkü Büyükannem Julianna da öldükten sonra bana gösterdiği ilginin ve sevginin aslında sahte olduğunu, hepsinin koca bir gösterişten ibaret olduğunu anladım.
Bunu yüzüme söylememiş olsaydı eğer, belki algılama hissimi yitirir ve bilmezlikten gelirdim fakat gerçekler bir tokat gibi suratına çarpınca, kaçacak yerinin kalmaması öylesine üzücü ki...
Hayatımda beni üzen şeylere yer vermeme kararı aldım Tanrı'm,
Oğlum ile başlayan hayatımda her şey daha yeni ve daha güzel olacak.
Ve bilmelisin ki beni artık hiçbir şey üzemez.
Annem Arien bile!
Çokça neşelerimle...
-𝐸𝑙𝑒𝑛𝑖𝑎 𝐹𝑜𝑟𝑡𝑢𝑛𝑎.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşı Mürekkebi.
Short StoryMürekkebinin gözyaşıyla dolu olduğu bu mektupların hepsi sana Tanrı'm! Bir gün yanına geldiğimde, mürekkebim bitmiş olacak ve bu sefer gözyaşlarımı değil, kendi kanımı kullanacağım.