Sevgili Tanrı'm... (28)

35 25 0
                                    


Sevgili Tanrı'm...

Hayatımda yaşadığım olaylardan bir film çekilseydi eğer, gişe rekorları kıracağıma dair bahse girebilirdim, dünya üzerindeki herkes ile.

Türü kesinlikle Dram olurdu ve ağlamaktan içi çıkan insanların, yanında kolilerle peçete bulunurdu. Benim peçetem ise bu mektuplarım, gözyaşlarımın mürekkebiyle sana yazdığım mektuplar var...

Bugün Büyükannem Julianna ve Annem Arien, bir de çok sevgili arkadaşım Simmorie (sana ondan hiç bahsetmedim) birlikte doğum günümü kutlamak için harika bir pasta yapmışlar.

Pasta mavi renkliydi ve güzel kelebeklerin olduğu bir kocaman bir pastaydı. Artık "Anne" sıfatını hak ettiğim için kulağımda çınlayan doğum günü kutlamaları "İyi ki doğdun Anne!" idi.

Tanrı'm, henüz anne sıfatına alışık değilim...

Tatlı alkışlar eşliğinde doğum günümü kutluyorken, cep telefonuma gelen bir mesaj tüm günümü mahvetti.

Sevgili Tanrı'm, hazır mısın söylüyorum.

Zaten senin bildiğin bir şeydi.

Aksi mümkün mü? Sanmıyorum.

Telefonuma gelen mesajda bir fotoğraf vardı ve uzunca yazılmış bir yazı.

Aldatıldığımı öğrendim, bu yeni bir şey mi?

Çok Sevgili Forward, ben onu beklerken o çoktan başka kollarda kendine teselli aramaya başlamış bile! 

Kollarına sıkı sıkıya sardığı sarı saçlı ve buz mavisi gözleri olan o güzel kadına baktım ve sonra aynada kendime...

Ben güzel değildim Tanrı'm,

Ben o kadın kadar güzel değildim.

Her gece gelmesi için dualar ettiğim ve uğruna saatlerce ağladığım adamı başka kollarda görmek canımı yaktı.

Üstelik bir bebeğimiz olacak iken...

Bu ihanetin her bir bıçağı, her bir uzvuma saplanmış gibi hissediyorum.

Görünmez kanlar akıyor her yerimden...

Yeniden intihar girişiminde bulunmamam için tut beni,

Çünkü ben tüm irademi kaybettim.

Tüm sevdiklerim yanılttı beni.

Ve hepsi terk etti.

Çokça üzüntülerimle...

       -𝐸𝑙𝑒𝑛𝑖𝑎 𝐹𝑜𝑟𝑡𝑢𝑛𝑎. 

Gözyaşı Mürekkebi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin