Sevgili Tanrı'm...
Bugün yağmurlu bir gündü ve hava oldukça karanlık.
Yağmurun altında saatlerce Brice Benedict'in okuldan çıkmasını bekledim ve onu alıp koşarak eve gittim. Yağmurdan nefret ediyordum ve tahminlerimde yanılmadım, Brice Benedict'te yağmurdan nefret ediyordu.
Eve geldiğimizde, havanın içim kadar karanlık olduğunu ve böyle havaların kötü duyumların habercisi olduğunu biliyordum. Büyükannem Julianna ve onun batıl inançları.
Fakat bu sefer haklı çıkacağını hangimiz bilebilirdik?
Akşamüzeri telefonum çaldı ve Forward bana gelmek istediğini söyledi.
Biliyor musun Tanrı'm, içimdeki umut filizleri asla çürümedi.
Onun sesini duyduğumda içimde neşeyle kahkaha atan bir çocuk, "kazandık!" diye bağırmıştı.
Beni yeniden özlediğini ve bu yüzden gelmek istediğini düşünmüştüm.
Oğlumuzla biraz vakit geçirdikten sonra benimle baş başa konuşmak istediğini söyledi. Pekala onu etkilemek için biraz dekolteli şeyler giyinmiş olabilirim ve en sevdiği mor renkli elbisemi...
Fakat bilmelisin ki hiçbiri fayda etmedi.
Bana, özel olarak Fransa'dan getirttiğini söylediği şaraptan ikram etti ve o an anladım, beni sakin tutmak için bana şarap ikram etmişti. Bu küçük oyununu görmezden geldim ve ne diyeceklerine kulak kesildim.
Sevgili Tanrı'm;
Bazı anlar sağır, bazı günler kör ve bazı dakikalar ise dilsiz olmak istiyordum.
Bana, evlilik haberini vermek için buraya geldiğini söylediğinde, elimdeki kadeh gürültüyle zemine çakıldı ve parçalarının hepsi kalbime saplandı.
Hayatındaki kadınla çok iyi anlaştığını, onu çok sevdiğini söyledi ve dedi ki; "Herkes ikinci bir şansı hak eder, kendime ikinci bir şans tanıyıp yeniden evlilik yapacağım Elenia... Lütfen beni destekler misin?"
Ulu Tanrı'm, desteklemek mi? Elinde tuttuğun şarap şişesini kafana geçirmemek için zor tutuyorum kendimi, sana nasıl destek olabilirim?
Sevgili Tanrı'm,
Eğer tüm bunları canımı acıtmak için yapıyorsan, üzgünüm ama başaramadın!
Artık tek mutluluk kaynağım oğlum olduğu sürece,
Beni onun dışında hiçbir şeyin üzemeyeceğini bil.
Pekala Forward bir istisna olabilir.
Ne demek yeniden evleneceğim demek?
Nasıl başkasına aşık olabilir ki?
Çokça inanamayışlarımla...
-𝐸𝑙𝑒𝑛𝑖𝑎 𝐹𝑜𝑟𝑡𝑢𝑛𝑎.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşı Mürekkebi.
Short StoryMürekkebinin gözyaşıyla dolu olduğu bu mektupların hepsi sana Tanrı'm! Bir gün yanına geldiğimde, mürekkebim bitmiş olacak ve bu sefer gözyaşlarımı değil, kendi kanımı kullanacağım.