Sevgili Büyükannem Julianna,
Bu mektup yalnızca senin için!
Annemin açtığı yaraların her birini o yumuşak dokunuşlarınla sen tamir ettin, düzelttin ve beni hep sevdin. Eğer senin tarafından bu kadar güzel sevilmeseydim, oğlum Brice Benedict'e sevgi göstermenin nasıl bir şey olduğunu asla bilemeyecektim.
Bilmeni isterim ki seni çok özlüyorum, hem de tahmin edebileceğinden bile daha çok!
Oğluma senin fotoğraflarını gösterdiğimde gülümsüyor, sanki seni tanıyormuş gibi. Bu harika bir his değil mi? Keşke onu tanıyabilseydin ve burada olsaydın.
Sen haklı çıktın, tek taraflı aşkın kurtarabileceği hiçbir şey yok.
Sadece ben onu seviyorum diye, onun da beni sevmesini beklemek ahmaklıktı ve beni terk ettiği akşam onu silmemem ise en büyük aptallık!
Şimdi beni bir daha terk etti ve bunun sonuncusu olduğunu biliyorum.
O bir daha gelmeyecek Büyükanne, aynı senin bir daha hiç dönmeyeceğin gibi.
Keşke rüyalarıma gelsen ve bana ne yapmam gerektiğini söylesen.
Koca dünyada kendimi yapayalnız hissediyorum.
Annem Arien bile benimle ilgilenmiyor.
Sen yerimde olsaydın ne yapardın?
Senin de annen ve baban ölmüştü fakat Büyükbabam Grander'ın aşkıyla yaşamıştın değil mi?
Aşkına bir sandal olarak tutunabileceğim, beni bu hoyrat dalgalardan koruyabilecek birisi yok.
Bu çok acı ve çok ağlayışlı.
Çokça gözyaşlarımla...
-𝐸𝑙𝑒𝑛𝑖𝑎 𝐹𝑜𝑟𝑡𝑢𝑛𝑎.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşı Mürekkebi.
Short StoryMürekkebinin gözyaşıyla dolu olduğu bu mektupların hepsi sana Tanrı'm! Bir gün yanına geldiğimde, mürekkebim bitmiş olacak ve bu sefer gözyaşlarımı değil, kendi kanımı kullanacağım.