Sevgili Tanrı'm...
Gökyüzünden bir tane elma düştü ve rengi maviydi.
Gördüğüm rüya bundan ibaretti. Elma o kadar dolgun ve o kadar güzeldi ki... Başımı mavi gökyüzüne kaldırdığımda, onu beyaz bir kuşun ağzıyla taşıdığını ve sonra tam da avcumun içine düşecek şekilde yeryüzüne bıraktığını gördüm.
Elma maviydi ve kuş beyaz...
Bugün doktor kontrolünden geldiğimde oldukça heyecanlıydım ve fazlaca yorgundum. Çünkü başta Forward olmak üzere herkesin neşeli çığlıkları eşliğinde bir oğlum olacağını söylemek ve sonrasındaki o neşeli kahkahalar beni biraz yormuştu.
Sevgili Tanrı'm, hamileliğin yan etkilerinden birinin aşırı yorgunluk olduğunu bana neden kimse söylemedi? Biliyorum, bu bilgiyi benimle paylaşması gereken kişi annemdi. Fakat o artık yok, yani uzunca bir süredir yok. Forward onun için endişelenmemem gerektiğini, kafasını dinlemek için biraz uzaklaşabileceğini söyledi.
Sevgili Tanrı'm, onu cehenneminde misafir edebilirsin çünkü bu artık umrumda bile değil!
Tam da ona ihtiyacım olduğu anlarda burada olmaması ve aslında uzatsa dokunabileceği ellerini benden uzak tutması ondan nefret etmemi sağlıyor. Artık babamın ölümü için suçlayabileceği o küçük kız değilim, onu seven küçük kız da değilim aynı zamanda...
Çok sevgisiz Annem Arien, bazı konular için seni asla affetmeyeceğim!
Sevgili Tanrı'm bugün Forward karnımdaki küçük inciye ne isim vermemiz gerektiğini düşünüp düşünmediğimi sordu. Bunun için henüz erken değil mi?
Sence ismi ne olmalı, bana bir ipucu verebilir misin?
Senin yanından gelecek olan meleğimizin adı ne olmalı?
Lütfen beni bilgilendir Tanrı'm,
Çokça sevgilerimle,
-𝐸𝑙𝑒𝑛𝑖𝑎 𝐹𝑜𝑟𝑡𝑢𝑛𝑎.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşı Mürekkebi.
Short StoryMürekkebinin gözyaşıyla dolu olduğu bu mektupların hepsi sana Tanrı'm! Bir gün yanına geldiğimde, mürekkebim bitmiş olacak ve bu sefer gözyaşlarımı değil, kendi kanımı kullanacağım.