Sevgili Tanrı'm,
Hayatım uçurumdan aşağıya düşen bir arabanın içinde, şoför koltuğunda otururken dikiz aynamdan bana çarpan arabada, eski sevgilimin olduğunu görmüşüm gibi onur kırıcı.
Düşünüyordum da ben ölürken zihnimde hangi şarkı çalmasını isterdim? Ölümün ezgileri kulağımı sağır edeceğinden belki müziği duymazdım kim bilir... Söylesene Tanrı'm, sana çıkan yolların en kestirmesi hangisidir? Bileklerimi mi kesmeliyim, yoksa kendimi bir gökdelenin terasından aşağıya mı atmalıyım? Hangisi daha acısız ve kolay olurdu ki?
Bugün aynada kendime baktım ve gördüğüm tek şey ölü bir bedendi. Bugün Forward ile biraz seviştik ve bu detaya gerek var mıydı bilmiyorum fakat her şeyi biliyorsun değil mi? Bundan artık zevk almadığımı da bil öyleyse.
Onun bana dokunması beni artık mutlu etmiyor, sanki bir yabancı ile saatlerce sevişip, asla ulaşamayacağım hazzın doruğuna ulaşmaya çalışıyor gibiyim. Sanki benim için yasaklı olan bir bahçenin üzümlerine uzanmaya çalışıyor gibiyim, ah şu aciz çabam! Hiçbir şeyi düzeltemeyecek kadar beceriksizim değil mi?
Şarap lekesi için üzgünüm Tanrı'm, elim çarptı ve sana yazdığım satırlar kırmızı şaraba bulandı. Ama sen kana bulanmasını tercih ederdin değil mi? Merak etme, bileğimde açtığım kesiklerden akan kan, mürekkebin yerini almak için çoktan hazır, bekliyor.
Sence Annem Arien benim için üzülecek mi?
Peki Sevgili kocam Forward?
Büyükannem Julianna ve Büyükbabam Grander için üzgünüm, onlarla vedalaşamadım.
Ve çiçeklerimle, saksıdaki bitkilerimle...
Aslında, onlar da benim için üzülmeyecekler değil mi?
Her neyse, şarap lekesi için üzgünüm Tanrı'm ve geride kalan kan lekeleri içinde...
Sana üstüm başım kana bulanmış şekilde geleceğim,
bunun için beni bağışla.
Çokça beklentilerimle ve görüşmek dileğimle,
-𝐸𝑙𝑒𝑛𝑖𝑎 𝐹𝑜𝑟𝑡𝑢𝑛𝑎.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşı Mürekkebi.
Short StoryMürekkebinin gözyaşıyla dolu olduğu bu mektupların hepsi sana Tanrı'm! Bir gün yanına geldiğimde, mürekkebim bitmiş olacak ve bu sefer gözyaşlarımı değil, kendi kanımı kullanacağım.