Sevgili Oğlum Brice Benedict,
Bu mektup yalnızca sana!
Sana olan sevgimi anlatabilmek için yeterli kelime haznesine sahip değilim.
Eminim ki yeryüzündeki hiçbir dil de seni ne kadar sevdiğimi anlatmaya karşılık bulacak kelimelere ve alfabeye sahip değildir.
Seni ne kadar sevdiğimi, seninle kendi aramızda kurduğumuz beden diliyle sana anlatabilirim ancak. Seni çok seviyorum, sen de beni seviyor musun?
Burada ellerimi kalp şekline getiriyorum ve tek gözümü kapatıp sana gülümsüyorum.
Bilmeni isterim ki sen doğmadan önce dünyadaki tüm yanlış kararları almayı başaran tek insandım ve türlü acıların odak noktası, her şeye ağlayan sızlanan ve ölüm gerçeğini bir kaçış yolu olarak gören acizin tekiydim.
Her şeyden vazgeçtiğim akşam, senin gelme ihtimalin düştü içime...
Ve yine benzeri bir akşam sen doğmak için ısrar ettin...
Benim hayatımın kahramanı olduğun gibi ben de senin hayatının kahramanı olmaya hazırım küçük bebeğim. Yaşadığın süre boyunca annen seni hep koruyacak.
Ben olduğum zaman düşsen de birlikte kalkabiliriz.
Üzülsen de birlikte üzülür,
Ağlarsan birlikte ağlayabiliriz.
Mutlu olduğun konular benim de mutluğum olduğum konular olabilir ve
Babanın sana hediye ettiği o kırmızı arabayı gördüğünde attığın çığlığın aynısını seninle atabilirim. Seninle saatlerce yatakta zıplayabiliriz ve o çok sevdiğin animasyonları izlemeye gidebiliriz.
Yeri geldiğinde saçmalayabiliriz ve gerçekten büyüdüğünde, seninle yemek bile yapabiliriz!
Her zaman yanında olacağım çünkü annelik bunu gerektirir değil mi?
Sana hiçbir yanlışında kızmayacağımı bilmeni isterim.
Yürümeyi öğrenirken düştüğün de seni kaldırdığım gibi yeniden kaldıracağım.
Ve kalbini kim kırarsa o kişiyi yok edeceğim(!)
Tamam bu bir tehditti ama benim güzel oğlumun kalbini kimse kıramaz öyle değil mi?
Sana hayat hakkında en büyük spoiler beyefendi;
Dünyanın en çılgın ve en deli annesine sahipsin!
Bilmelisin ki herkesin borderline ve manik depresif teşhisi koyulmuş bir annesi yok.
Aynı zamanda dünya üzerinde hiçbir annenin, kendisini defalarca ölümün eşiğinden kurtaran ve hayatına adeta bir güneş gibi doğan senin kadar güzel bir oğlu yok.
Sen bir mucizesin Brice Benedict...
Benim dünyamın en güzel mucizesisin.
Seni çok seviyorum ve hep de seveceğim...
Çokça sevgilerimle...
-𝐸𝑙𝑒𝑛𝑖𝑎 𝐹𝑜𝑟𝑡𝑢𝑛𝑎.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşı Mürekkebi.
Historia CortaMürekkebinin gözyaşıyla dolu olduğu bu mektupların hepsi sana Tanrı'm! Bir gün yanına geldiğimde, mürekkebim bitmiş olacak ve bu sefer gözyaşlarımı değil, kendi kanımı kullanacağım.