Sevgili Tanrı'm... (15)

36 25 0
                                    


Sevgili Tanrı'm,

Kendimi denizin her türlü kumunu yutmuş kırık bir istiridye, içimdeki küçük mucizeyi ise bir inci olarak gördüğümü söyledim ve Forward buna kahkaha attı! Onu güldürebilmek en sevdiğim eylemlerimden biri fakat neden bu kadar güldü? Bunu kestiremedim, sanırım son zamanlar epeyce alınganım.

Bugün Büyükannem Julianna benimle birlikte hastaneye gelmek istediğini söyledi. O son zamanlarda hiç iyi gözükmüyordu, sevgili Tanrı'm... Keşke bu mektuplarımın bir cevabı olsa ve bana neler olduğunu hemencecik anlatsan. 

Ona bir şey olursa yaşayamayacağımı biliyorsun değil mi? Bu sevgisizlik beni kahreder, bu belirsizliğin kahrettiği gibi! 

Büyükannem Julianna, babam Cooper'ı çok özlediğini söyledi ve dedi ki... Eğer burada olsaydı senin adına çok sevinirdi, bir torunu olacağı için...

Sevgili Babacığım Cooper Astonsan, bu satırlarım yalnızca sana!

Gittiğin yerde mutlu değilsen Tanrı ile bir anlaşma yapıp seni geri getirebilirim.

Veya belki de sen o tatlı dilinle onu ikna eder, kendin gelirsin?

Özlemine dayanmak artık benim için güç bir hal alıyor.

Sana anlatmam gereken o kadar şey var ki...

Ve seninle paylaşmam gereken neşeli haberler, sürprizler...

Hamileyim, bunu biliyorsun değil mi? 

Cennetin en güzel köşesinden beni izlerken bana bakıp gülümsüyorsun.

İçimdeki küçük incinin seni tanıyamayacak olması ne acı...

Keşke geri gelsen baba, senin olmadığın her yer soğuk bir iklim

ve bir afet sonrası darmadağın kalmış bir şehir gibi.

Issız, terk edilmiş ve yalnız.

Çokça özlemlerimle

        -𝐸𝑙𝑒𝑛𝑖𝑎 𝐹𝑜𝑟𝑡𝑢𝑛𝑎.


Gözyaşı Mürekkebi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin