Sevgili Tanrı'm,
Brice Benedict artık altı yaşında ve o kadar büyüdü ki... Bazen ona bakıp sadece gülümsüyorum, gözyaşlarım bana eşlik ediyor ve bu harika anı ölümsüzleştiriyor.
Bugün 24 Mayıs 2028.
Oğlum, bugünün çok özel bir gün olduğunu ve okula takım elbise giyinmek istediğini söyledi. Küçük kravatını bağlarken ona neler olduğunu bana anlatması gerektiğini, bunun aramızda bir sır olarak kalacağını söylediğimde gülümsedi ve dedi ki
"Melinda'ya evlenme teklif edeceğim anne, bu harika değil mi?"
Aman Tanrı'm, ne harika!
Babasının izinden gidiyor olması gözlerimi yaşartmadı değildi fakat bu gerçek canımı biraz acıtmıştı. Çünkü babası da yeni sevgilisi için harika bir evlenme teklifi partisi hazırlamıştı. Düşünüyorum da sanırım şanslı olarak işaretlediğin insanlardan birisi değilim. Her şeyin en kötüsünü hak ediyormuşum gibi tüm acıları bana veriyor olman ne de üzücü.
Brice Benedict'e, evlilik için henüz çok erken olduğunu ve daha bir çok kızı sevebileceğini söylediğimde, "Aşk bir kere olur. O da Melinda'ya." deyip gülümsemişti.
Bu çocuğu benim yetiştirdiğime inanamıyorum, berbat bir evlilikten nasıl da böyle güzel bir aşk çocuğu doğmuştu? Bu durumu Forward ile paylaşmak istediğimde, buna ayıracak vakti olmadığını daha sonra dinleyebileceğini söylemişti.
Onun bana ve oğluma ayırabileceği yeni vakitleri artık olmayacaktı çünkü evlenecekti.
Her şeyin kötü gidiyor olduğu bu yerde oğlumun varlığı beni gülümseten tek şey. Ona bakınca gülümsemeden kendimi alamıyor ve tüm acıları bir çırpıda unutabiliyordum. Bugün geldi yanağımdan öptü ve ona şans dilemem gerektiğini söyledi.
"İyi şanslar küçük bebeğim, anne seni çok seviyor."
Çokça sevgilerimle...
-𝐸𝑙𝑒𝑛𝑖𝑎 𝐹𝑜𝑟𝑡𝑢𝑛𝑎.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşı Mürekkebi.
Short StoryMürekkebinin gözyaşıyla dolu olduğu bu mektupların hepsi sana Tanrı'm! Bir gün yanına geldiğimde, mürekkebim bitmiş olacak ve bu sefer gözyaşlarımı değil, kendi kanımı kullanacağım.