Sevgili Tanrı'm,
Güzel haberler kucağımda dolu dolu ve taşıyıp sana gelmek benim için inanılmaz bir keyif!
Bugün iki beyefendi içinde güzel bir kahvaltı sofrası hazırladım, aynı ilk evlendiğimiz günlerdeki gibi... Tek farkı, masada artık küçük bir beyefendi daha var.
Forward'a en sevdiği çikolatalı pancakelerden yaptım ve tabii ki akçaağaç şurubu ile. Biliyorsun o bunu her zaman çok sevmişti. Oğluyla bir bütün olarak kahkaha atmaları ve saatlerce oynamaları o kadar güzel ki... Babam, Büyükannem ve Büyükbabam da burada olsaydı eminim onlarda çok gülümserdi.
Forward ile resmi olarak boşanmış olsak da Forward birbirimize bir şans daha verebileceğimizi söyledi. Brice Benedict'ten daha çocuk olduğumu biliyor muydun? Neşeyle kahkaha atıp yerimde zıpladım ve o da bana "hanginiz çocuk?" diye bir soru sordu.
Dudaklarına yapıştığımı bilmeni isterim Tanrı'm, iyi ki oğlumuz uyuyordu..
Her şeyin bu kadar güzel gitmesine alışık değilim fakat sanırım Büyükannem haklıydı.
Oğlum hayatıma girdiğinden beri her şey o kadar güzel ki...
Cenneti andıran kır bahçelerinde dolaşmak, beni ölüm fikrinden uzaklaştırıyor.
Gittikçe siyaha bulanan tuvalimde artık her şey rengarenk ve tüm çiçekler çok daha canlı.
Artık yaşamayı daha çok seviyorum ve
Forward'ı da öyle...
Ve biliyor musun? Bugün koltukta birlikte uyuyakaldılar.
Forward sırt üstü yatıyordu ve Brice Benedict de onun üzerindeydi.
O kadar tatlılardı ki... Bu anı fotoğraflamadan edemedim.
Şöminemizin üzerindeki çerçevede yerini almaya hazır bile.
Çok mutlu olduğumu bilmeni isterim Tanrı'm...
Çokça gülümseyişlerimle...
-𝐸𝑙𝑒𝑛𝑖𝑎 𝐹𝑜𝑟𝑡𝑢𝑛𝑎.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşı Mürekkebi.
Short StoryMürekkebinin gözyaşıyla dolu olduğu bu mektupların hepsi sana Tanrı'm! Bir gün yanına geldiğimde, mürekkebim bitmiş olacak ve bu sefer gözyaşlarımı değil, kendi kanımı kullanacağım.