Sevgili Tanrı'm...
Bugün tam beş ay oldu.
Karnım adeta bir balon gibi şişiyor ve artık hareket etmekte epeyce zorlanıyorum.
Artık alkol içemiyorum, doktorum bunun uygun olmadığını ve içimdeki küçük bebeğime zarar verebileceğini söyledi. Forward da bunu onayladığı için artık alkol almam tamamen yasak!
Ah Tanrı'm, peki sinirlendiğimde beni ne sakinleştirecek?
Bir fincan kahve mi?
Hiç sanmıyorum!
Forward ile bugün isim konusunda bir tartışma yaşadık, o bana oğlumuzun adının Brice olmasını söyledi, anlamı büyük hırs demekmiş.
Ben ise Benedict olmasını söyledim, anlamı kutsal demekti.
Kavgalarımıza şahitlik eden Büyükannem Julianna'yı belki aylar sonra ilk defa gülümserken gördüm.
Anne şefkatiyle bizi kucakladı ve tatlı telaşımızın çok güzel olduğunu söyledi ve dedi ki..
"Büyükbaban Grander ile, baban hakkında isim seçerken biz de böyle tartışmıştık fakat o, ben ne istersem onun olmasına karar vermişti ve demişti ki onu sen taşıyorsun bu senin hakkın..."
Bu durumdan Forward'ın güzel bir ders çıkarmasını ve isim hakkını bana tanımasını istemiştim fakat nafile, Forward kararında kesin...
Sevgili Tanrı'm, onu ikna edemez misin?
Bence küçük incim de adının Benedict olmasını isterdi.
Bana bunun ile alakalı ipucu verebilir misin?
Kulağımı şişkin karnıma yaslamama rağmen, ondan bir cevap alamamaktan sıkıldım.
Çokça bekleyişlerimle...
-𝐸𝑙𝑒𝑛𝑖𝑎 𝐹𝑜𝑟𝑡𝑢𝑛𝑎.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşı Mürekkebi.
Historia CortaMürekkebinin gözyaşıyla dolu olduğu bu mektupların hepsi sana Tanrı'm! Bir gün yanına geldiğimde, mürekkebim bitmiş olacak ve bu sefer gözyaşlarımı değil, kendi kanımı kullanacağım.