Sevgili Tanrı'm...
Bugün yaz ayında olmamıza rağmen, bulutlar gökyüzünü çepeçevre sarmış gibiydi ve sanki olacaklardan haberdarmış gibi duran güneş, gökyüzünü neredeyse terk etmişti.
Bugün oğlum için özel bir gündü çünkü sevdiği kız arkadaşı Melinda ile randevuya çıkacaktı. Pekala onların dillerinde bunun adı randevu değil fakat uygun kelimeyi bulamadım beni bağışla...
Çünkü buna gerçekten ihtiyacım var.
Geçen hafta Forward'ın karısının hamile olduğunu öğrendim. Yeni bir bebek beklediklerini ve bunun için çok heyecanlı olduğunu... Bilmelisin ki Tanrı'm, bazı anları görmemiş olmayı dilerdim. Sanki bir oğlu yokmuş gibi davranıyor olması canımı fena halde yakıyor.
Hey Forward Fortuna! Senin zaten bir oğlun var!
Anneliğin gerektirdiği tüm görevleri yerine getirmek adıma suratıma sahte bir gülümseme yerleştirdim ve oğlumu ilk randevusunda yalnız bırakmamak için onunla gittim. Ona, onun üzerinde son defa göreceğim paltosunu giydirdim ve kırmızı hediye kutusunu eline tutuşurdum. Onu ve kız arkadaşını güzel bir eğlence parkına götürecektim ve onlar eğlenirken ben ağlayacaktım...
Teşekkürler Tanrı'm!
Son zamanlarda ilaçlarımı almıyordum ve daha iyi hissettiğimi biliyor muydun? Belki de böylesi daha iyidir ve çoktan iyileşmişimdir, artık ilaç almama gerek kalmaz ve beyaz duvarlar üzerime gelmez diye düşünüyordum Tanrı'm, koskoca bir yanılgının içine düşeceğimi kim bilebilirdi?
Melinda, oğlum için o kadar güzel süslenmişti ki... Karşı yolda bizi beklerken Brice Benedict'e acele etmemesi gerektiğini, onlara dondurma alacağımı ve bunun için beklemesi gerektiğini söylemiştim.
Bilmelisin ki Tanrı'm, yalnızca birkaç dakikalığına arkamı dönmüş ve oğlum için çilekli, Melinda için limonlu dondurma almaya gitmiştim.
Ellerimde külahla yolun ortasında kalakalacağımı bilseydim arkamı hiç dönmez, Brice Benedict'i ölümün kucağına teslim etmezdim.
Bir çığlık sesi tüm dünyayı örseledi ve kulaklarımı adeta sağır etti.
Bir arabanın fren sesi ve bir bedene çarpma sesi...
Ellerimdeki külahlar yere düştü ve sadece bir annenin korkunç feryadı gökyüzünü ikiye böldü.
Yağmur yağmaya başlamıştı Tanrı'm,
Gökyüzü bu duruma ağlıyordu.
Aylardan Temmuz,
Günlerden Sekiziydi.
O henüz altı yaşındaydı.
Brice Benedict kanlar içinde yerde yatarken, ona çarpan arabaya baktım babam ile kaza yaptığım zaman kullandığım arabanın aynısıydı. Bu kanlı tesadüf beni tamamen paramparça etti.
Bu gerçeklik algımı yitirmeme sebep olan acı,
göğsümü deldi geçti ve benden geriye hiçbir iz bırakmadı.
Çokça bitişlerimle...
-𝐸𝑙𝑒𝑛𝑖𝑎 𝐹𝑜𝑟𝑡𝑢𝑛𝑎.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşı Mürekkebi.
Short StoryMürekkebinin gözyaşıyla dolu olduğu bu mektupların hepsi sana Tanrı'm! Bir gün yanına geldiğimde, mürekkebim bitmiş olacak ve bu sefer gözyaşlarımı değil, kendi kanımı kullanacağım.