Sevgili Tanrı'm... (52)

36 25 0
                                    

Sevgili Tanrı'm...

Bugün Sevgili oğlum Brice Benedict'in doğum günü.

Aynı zamanda Büyükannem Julianna'nın ölüm yıldönümü...

Bugün günlerden 12 Mart 2026.

Ve bu satırları sana, çocuk gürültüsünden kaçabildiğim, oğlumun odasını adeta bir sığınak ilan ettiğim yerde yazıyorum.

Ona en sevdiği doğum günü pastasını hazırlattım, rengi kırmızıydı çünkü oğlumun en sevdiği renk kırmızı. Her yerde kırmızı balonlar ve kırmızı süsler vardı. Biliyor musun? Elbisem bile kırmızıydı. Onu günlerden sonra gülerken görmek ne hoş!

Annem Arien, doğum günü partisine katılmadı buna elbette şaşırmadım fakat beni şaşırtan Forward'ın bir kırmızı oyuncak arabayla kapıyı çalması olmuştu.

Oğlumuz onu gördüğünde neşeyle çığlık attı ve boynuna sarıldı.

Ve pastayı birlikte kestiler...

Bugün onun dördüncü yaş günü ve henüz dört senedir hayatımda.

Sadece dört yılda bende neleri değiştirdiğini bilseydi, kesinlikle mucize bir çocuk olduğunu anlardı.

Kumral rengi saçları ve yeşile dönük ela gözleriyle, babasına fazlaca benziyor ve ona baktığımda bazen Forward'ı görür gibi oluyorum.

Bunun hoşluğunu tartışmayacağım seninle Tanrı'm, 

fakat ona ne hediye aldığımı bilmek ister misin?

Ona kocaman bir defter aldım, kırmızı kapağı olanından.

Onu yazmaya teşvik etmek istiyorum, aynı babamın benim için yaptığı gibi.

Ömrünün sonuna kadar kalemi elinden hiç düşmesin ve harika bir yazar olsun istiyorum.

Henüz yazabilmek için çok küçük fakat bu hediyeyi görünce çok sevineceğine eminim.

Seni çok seviyorum Tanrı'm,

Onu bana verdiğin için teşekkür ederim.

Ve daha bir çok şey içinde öyle...

Çokça sevgilerimle...

           -𝐸𝑙𝑒𝑛𝑖𝑎 𝐹𝑜𝑟𝑡𝑢𝑛𝑎.

Gözyaşı Mürekkebi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin