Sevgili Tanrı'm,
İlaçlarımı kullanmamı sıkı sıkıya öğütleyen Psikiyatristim, durumumun pek parlak olmadığını söyledi. Ona, kendimi dört beyaz duvar arasına sıkışmış hissettiğimi ve her bir adım atışımda duvarların bana biraz daha yakınlaştığını söyledim.
Bana acıyan bir bakış attı ve bir sonraki seansa kadar ilaçlarımın dozunu arttırmam gerektiğini söyledi.
Bunların hepsini Forward ile paylaşmak isterdim. Ona sarılmak ve onun sevgisiyle iyileşip, yeniden ayağa kalkabilmek. Biliyorum ki o beni sevseydi her şey düzelirdi.
Ve yine biliyorum ki sen isteseydin her şeyi düzeltirdin Tanrı'm...
Sonsuz gücün sahibi olduğunu biliyorum, senden tek dileğim sihirli gücünü benim üzerimde de kullanmandı. Her gece saatlerce ağlayışıma, sabahları kırgın ve uykusuz uyanışıma, bir de morarmış göz altlarıma Brice Benedict alışık değil ve bu halime fazlaca üzüldüğünü biliyorum.
Annem Arien, eğer işe yarayacaksa oğlumun biraz onunla kalabileceğini söyledi.
Oğlumu kendi ellerim dışında birine güvenle teslim edemeyeceğimi neden bilemedi? Şaşırmadım Tanrı'm, çünkü annem ben ve benim hakkımda her şeye oldukça yabancıydı.
Brice Benedict, bugün bana en sevdiğim tatlının hangisi olduğunu sordu. "Sensin." Dediğimde gülümsedi. "Benim de sen sevdiğim tatlı sensin, sonra Melinda." dedi.
Neden Melinda daha şimdiden aramıza karışmıştı?
O kızı sevemedim.
Çokça kıskançlıklarımla...
-𝐸𝑙𝑒𝑛𝑖𝑎 𝐹𝑜𝑟𝑡𝑢𝑛𝑎.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşı Mürekkebi.
Short StoryMürekkebinin gözyaşıyla dolu olduğu bu mektupların hepsi sana Tanrı'm! Bir gün yanına geldiğimde, mürekkebim bitmiş olacak ve bu sefer gözyaşlarımı değil, kendi kanımı kullanacağım.