Sevgili Tanrı'm... (41)

34 25 0
                                    


Sevgili Tanrı'm..

Bugün yeni bir yıl,

1 Ocak 2023...

Bugünün şerefine Forward, tam bir yıl sonra (!) oğlunu görmek istediğini söyledi.

İlk karşılaşma anımız çok güzeldi. Elinde bir şişe şarap ve kutularca hediyeyle kapıda dikildiğinde, boynuna atlamamak için kendimi epey zor tuttum. Ama biliyorsun ki her şeyden önce gelen gururum (aşkımdan bile) bana engel oldu.

Ona bu kadar kutu oyuncakları ne yapacağımı, Brice Benedict'in bunlarla oynayabilmek için henüz çok küçük olduğunu söylediğimde, bana gözlerini devirdi.

Gözlerini devirmesine bile aşık olduğum adam...

Gece boyu onu ve oğlumuzu izledim. Bir sihirli değneğim olsaydı şayet, bu anı ölümsüzleştirmek isterdim ve sonsuza kadar dondurabilmek, Forward'ı yeniden benim kılabilmek...

Gitmek için kalktığında ona bu gece burada kalmasını ve eski günlerdeki gibi birlikte güzel bir noel geçirebileceğimizi söyledim ve dedim ki...

"Bu Brice Benedict'in ilk noeli, lütfen bizi yalnız bırakma..."

Teklifimi kabul etti ve sabaha kadar onları izledim.

Biliyor musun Tanrı'm? O harika bir baba.

Onun baba hallerine bile aşığım ve en çok ona, sonra ona, sonra yine ona...

Burada kalması için elimden geleni yapacağım,

Lütfen bana yardım et...

Çokça dileklerimle...

        -𝐸𝑙𝑒𝑛𝑖𝑎 𝐹𝑜𝑟𝑡𝑢𝑛𝑎.

Gözyaşı Mürekkebi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin