Sevgili Tanrı'm... (30)

38 25 0
                                    


Sevgili Tanrı'm...

Bugün bir rüya gördüm ve beni derinden etkiledi,

Diğer rüyalarımın da derinden etkilediği gibi..

Yine bir falezin ortasındaydım ve hava gece karanlığındaydı.

Küçük bir çocuk, bir erkek çocuğu çıplak ayaklarıyla koşarak yanıma gelmiş ve bana "Anne" diye sesleniyordu.

Tam üç ay sonra bana "Anne" diye seslenecek bir canlıya sahip olacağım, bu öylesine tuhaf bir his ki... Bugün Büyükannem Julianna yeni yılı karşılamak için şampanya patlattı ve fırında güzel hindisini kızarttı. Annem Arien ona yardım etti ve harika bir masa hazırladık.

Gözüm boş kalan sandalyelere takılmadan edemedi.

Büyükbabam Grander,

Babam Cooper,

Ve Forward...

Üçü de yoktu.

Büyükannem Julianna, yılbaşı ağacının en uzak dalına dileğimizi asarsak gerçek olacağını söyledi. Aslında bu her yıl söylediği ve inanmanızı dilediği batıl inançlarından birisiydi.

Küçük bir çocuk gibi kağıda dileğimi yazdım ve uzanabildiğim dalına onu astım.

"Forward'ın gelmesini diliyorum."

Sevgili Tanrı'm, bunun için beni bir aptal olarak düşünebilirsin?

Belki de bir ahmak...

Ama ben yalnızca üzgün bir anneyim.

Başında noel şapkası ve elinde tuttuğu ışıklı maytabını havada sallayan, aslında üzgün olan bir anne.

Oturduğum koltukta saatlerce ağlayıp, neşeyle önümde dans edenleri izleyen bir anneyim.

Bugün yeni bir yıl ve yeni bir ay, üstelik yeni başlangıçlara çok açık.

01 Ocak 2022 Gece yarısı.

Bence dönmen için harika bir tarih Forward, ne dersin?

Çokça bekleyişlerimle..

         -𝐸𝑙𝑒𝑛𝑖𝑎 𝐹𝑜𝑟𝑡𝑢𝑛𝑎.

Gözyaşı Mürekkebi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin