Sevgili Tanrı'm... (64)

44 25 0
                                    


Sevgili  Forward Fortuna,

Bu mektubum yalnızca senin için!

Benim için sevgili, koca, eş, aşk ve birçok sıfata tarafımdan tabii tutulsanda sen yalnızca Doktor Forward Fortuna idin ve ben senin hiçbir şeyindim.

Senin hiçbir şeyinken bile benim için o kadar ulaşılmaz ve o kadar güzeldin ki... Sadece seninle konuşmak hayal aleminde neşeyle dolaşmak kadar eğlenceli ve güzeldi. 

Keşke gerçekler beni aşağıya çekmeseydi ve bu kadar sert yere çakılmasaydım...

Ah dinle bu sefer fazla uzatmayacağım. Bu benim intihar mektubum, benim ardımdan bunu okumanı istiyorum. Özellikle senin çünkü seni her zaman sevdim fakat sen, sana olan sevgimi hiçbir zaman anlayamadın.

Bunun için üzgünüm ama artık yapacak hiçbir şeyim kalmadı. Ne ellerimde savaşacak güç, ne de bedenim de yaşama uyduracak herhangi bir heves kalmadı. Belki ölüm ve acılarla savaşabilirdim ama senin beni sevmiyor oluşunla savaşabilecek hiçbir cephanem yok benim.

Dünyanın sonuna gelmiş gibi hissediyorum, neden yaşadığımı bazen gerçekten sorguluyorum. Beni anlıyor musun? Tanrım bu mümkün değil, hiçbiriniz beni asla anlayamazsınız! 

Kendimi bir köprüden aşağı da atabilirdim, sana inanmak yerine bu daha kolay olurdu sanırım, her neyse. 

Kendimi öldürmeyi düşünüyorum, bunun için kendini suçlama olur mu?

Sadece otur ve neden beni sevemediğini düşün.

 ya da düşünme...

Hoşça kal, Seni seviyorum...

       -𝐸𝑙𝑒𝑛𝑖𝑎 𝐴𝑠𝑡𝑜𝑛𝑠𝑎𝑛.


Gözyaşı Mürekkebi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin