Sevgili Forward Fortuna;
bu mektup yalnızca senin için!
Korkutucu bir aşk ile başlayan hikayemizi, güzel devam ettirmekti tek dileğim.
Duvağım saçlarıma takılıyken ve üzerimde beyazın en güzel tonu olduğunu iddia ettiğin gelinliğimle senin karşında dikilirken, çok duygulanmıştın ve demiştin ki
"Sen benim aşık olduğum kadınsın."
Yılların bizden götürdüğü şeylerin biraz para, birkaç eşya ve belki de günler olduğunu düşünürdüm fakat yanılmışım. Yıllar tahmin ettiğimden de daha arsız ve daha büyük hırsızmış. Bizlerden en önemli şeyleri çalmış.
"Var olduğuna inandığımız o muhteşem aşkımızı."
Lanet eşyalara bile duyduğun o incitici sevgini bana asla hissedemedin ve itiraf et artık kendine, beni asla sevmedin. Senin için özenle koruduğun o defterin olamadım. Her sabah severek sıktığın parfümün, asla vazgeçemediğin o saatin ve çok sevdiğin viskin!
Senin için güzel bir manzaraydım, mevsiminde çiçek açan erik ağacıydım belkide. Pembe çiçeklerim hoşuna gitti, beni çok sevdin. Ve hep çiçek açmam için beni bekledin.
Sonra sonbahar geldi ve çiçeklerim döküldü, artık çıplaktım ve diğer ağaçlardan farkım yoktu.
Bir bahar daha bekleyebilseydin, ben yine çiçek açacaktım senin için.
Fakat bekleyemedin, çiçek açmadığım için beni terk ettin.
Depresyonumla baş edemeyeceğini söyledin evden ayrılırken, oysaki ben senin sevgisizliğinle bir ömür baş etmeye hazırdım.
Belki de buna alışıktım, haklısın..
"Annen bile sevmiyor seni, bir düşün sence neden Elenia?" dedin.
Çok düşündüm ama bir cevap bulamadım. Üzgünüm seni hayal kırıklığına uğrattım.
Güzel başlayan evliliğimizi, güzel bir bebek haberiyle taçlandırmıştım.
Ve eğer geri dönseydin, oğlumuzun adını Brice koymana bile karışmayacaktım.
Fakat sen dönmedin ve beni bu lanet yalnızlıkla baş başa bıraktın.
Başka kollarda rahat edeceğini düşündün ve öylesin de..
Mutlusun değil mi?Tek taraflıydı her şey, acılar bile.
Bilmelisin ki tüm dönüş biletlerin iptal edildi.
Artık istesen de gelemezsin!
Evin kapısından içeri girebilirsin ama kalbimin kapıları sana sonsuza kadar kapalı artık.
Hoşça kal Forward Fortuna...
Ve kim seni mutlu ediyorsa, onunla kal.
Çokça sevgisizliğimle!
-𝐸𝑙𝑒𝑛𝑖𝑎 𝐹𝑜𝑟𝑡𝑢𝑛𝑎.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gözyaşı Mürekkebi.
Short StoryMürekkebinin gözyaşıyla dolu olduğu bu mektupların hepsi sana Tanrı'm! Bir gün yanına geldiğimde, mürekkebim bitmiş olacak ve bu sefer gözyaşlarımı değil, kendi kanımı kullanacağım.