'Roos, ik ben echt zenuwachtig.' mompelt Niall als hij naast me neer ploft op de bank die in hun kleedkamer staat. Zijn haar is net weer opnieuw geverfd en het is weer mooi blond. Hij is nog knapper nu.
'Dat snap ik, maar zodra je begint heb je daar geen last meer van.' probeer ik hem gerust te stellen en leun tegen hem aan. Hij zucht en staat weer op. Hij is echt zenuwachtig.
'Sorry dat ik laat ben!' De deur zwaait open en Louise komt naar binnen gerend met in haar ene hand haar make up koffer en in haar andere arm Lux. 'De oppas is ziek!'
'Lou!' roep ik tegelijk met de jongens en storm op haar af. Niall en ik hebben haar nog recent gezien, maar de rest van de jongens niet. We hebben haar allemaal gemist.
'Hey Luxie.' glimlacht Harry en neemt haar van Lou over.
'Hally!' kraamt ze vrolijk uit. Louis gaat naast Harry op de bank zitten en samen spelen ze met haar vliegtuigje.
'Roos! Kan je helpen?' vraagt Lou gestresst en maakt haar koffer ruig open waardoor alles eruit rolt. 'Arg!'
'Ja.' grinnik ik en zoek snel alle juiste potjes weer bij elkaar. Zayn bukt ook om te helpen, maar hij heeft geen flauw idee welke make up van wie is. 'Geef maar hier.' lach ik. De vorige tour heb ik Lou ook wel eens geholpen, dus ik weet het wel ongeveer.
'Niall, heb je je kleding aan?' vraagt Louise aan hem. Hij schud gestrest zijn hoofd.
'Ik weet niet wat ik aan moet!'
'Zayn?' vraagt Lou. Hij schud ook zijn hoofd.
'Wacht.' zegt Liam en trekt snel een blauwe blouse aan. Hij gaat zitten en Lou begint met zijn make up.
'Kun je de jongens helpen met hun kleding?' vraagt Lou. 'God, waarom hebben we geen stylist?'
'Jij bent de styliste.' lach ik en trek Zayn mee naar het kledingrek.
'Een stylist voor kleding.' mompelt ze. 'Als jij er niet was hadden we het sowieso niet gered.'
'Hier.' zeg ik tegen Zayn en geef hem een grijze jeans en een blauw shirt. Heel simpel, maar iets bijzonders willen de jongens toch nooit aan doen.
'Dankje.' glimlacht hij en begint zich snel om te kleden. Ik zoek naar Niall maar kan hem nergens vinden. Hij zal wel naar de wc zijn ofzo.
'Lou!' roep ik. Louis en Louise kijken allebei op. 'Louis bedoel ik. Weet je wat je aan wilt?'
'Nee, nee geen tijd!' roept hij en rolt over Harry en Lux heen. Ik loop naar hem toe en trek hem omhoog.
'Nee we hebben inderdaad geen tijd! Kies wat je aan wilt.' zeg ik en trek de rekken naar voren zodat hij alles kan zien. Hij haalt de eerste shirt en broek die hij tegenkomt en laat het aan me zien. 'Louis..' kreun ik. Gele broek met geel shirt.
Ik zoek tussen de rekken door tot ik wat beters vind. 'Hier. Blauwe jeans met een groene polo?'
'Dank u zeer mevrouw.' zegt Louis en maakt een deftige buiging. Daarna gaat hij zich omkleden.
'Haz?' roep ik.
'Ik moet alleen een nieuw shirt!' roept hij terug. Lux heeft zijn witte shirt een beetje vies gemaakt dus leg ik een schoon shirt klaar voor hem op de bank.
'Waar is Niall?' vraag ik.
'Hier.' antwoordt hij en komt de kleedkamer ingelopen.
'Weet je al wat je aan wil?' Hij haalt zijn schouders op.
'Misschien dit?' Ik geef hem blauwe jeans en een wit hemd met tekst erop. Hij kijkt me twijfelend aan.
'Niall! Ik moet nu je haar doen!' roept Lou. Gauw trekt Niall de outfit aan en gaat bij de spiegel staan. Ik bijt op mijn lip.
'Ik weet niet...' mompelt hij.
'Wat? Waarom niet? You look hot.' vertel ik hem en hij kijkt me onzeker aan.
'Ik heb nou niet echt bepaald spieren meer.' mompelt hij.
Hij is inderdaad heel dun geworden het afgelopen jaar. Maar ja, we hebben allemaal ook echt een zware periode gehad. Ik heb zelf ook nog lang niet mijn oude lichaam terug. En hij is al een tijdje weer aan het sporten, de spieren beginnen langzamerhand echt wel weer zichtbaar te worden.
'Wat is dit dan?' grinnik ik en wrijf over zijn schouder. Ik draai hem om en zorg dat hij zijn rug kan zien in de spiegel. 'Je hebt zeker wel al weer spieren hoor.'
'Als jij het zegt.' mompelt hij en ik trek hem mee naar de stoel.
'Roos, jij moet zijn haar doen!' roept Lou terwijl ze met haar kwast over zijn gezicht gaat. 'We hebben nog drie minuten!'
Gauw doe ik Nialls haar terwijl ik ondertussen een doelwit ben voor Louis en Lux. Ze slaan pingpong balletjes tegen mijn rug met een batje.
'Lou!' lach ik als ik probeer de balletjes te ontwijken. Ik spray nog wat haar lak in Nialls haar en geef hem een kus op zijn wang. 'Klaar.'
'Danku!' roept Niall en geeft me snel een knuffel voordat hij richting het podium rent. Volgensmij is hij zijn zenuwen alweer vergeten. De andere jongens staan er ook al, behalve Louis die ik nu mee trek die kant op.
'Succes jongens!' Ik geef ze allemaal nog een knuffel en dan rennen ze het podium op. Het publiek kan ze nog niet zien maar ze maken wel al veel lawaai.
'Hally!' roept Lux en rent achter hem aan. Ze rent het podium al op waar iedereen haar kan zien.
'Lux!' roep ik geschrokken en ren gauw het podium op en til haar op. Het publiek begint hard te lachen en ik ren gauw met haar terug.
'She's back guys!' roept Harry waardoor het publiek hard begint te juichen. Ik kijk nog even om het hoekje naar het publiek en zwaai samen met Lux naar de gillende mensen, waardoor ze nog luider worden.
'And so are we!' gilt Liam en daarna komen ze het podium oprennen. Het geluid is oorverdovend.
Ik glimlach. De tour is weer begonnen. De jongens zijn terug.
-
Fijne kerstdagen allemaal! 😘
JE LEEST
Young 2 || Niall Horan
FanfictionRozemarijn Dekker en Niall Horan "We've been friends for so long I can't remember which one of us is the bad influence" Vervolg op Young