56

235 5 0
                                    

'Goeiemorgen.' zeg ik tegen de jongens als ik naar beneden kom lopen. Er staat een grote tafel klaar met ontbijt. Dat hebben we nog niet eerder gehad in een hotel.

Niall loopt achter me aan en gaat aan tafel zitten. Louis staat bij de tafel zijn broodje te eten. We moeten straks weer een tijdje in de tourbus zitten, dus ik denk dat hij nog even wat wil bewegen.

'Hoe was het gisteravond?' vraag ik.

'Leuk. Teveel gezopen.' mompelt Liam en legt zijn hoofd op de tafel. Ik grinnik en schenk nog wat water in zijn glas.

'Hier, drink op. Helpt tegen de hoofdpijn.' zeg ik en schuif het glas naar hem toe. Liam knikt en drinkt het glas in een keer leeg.

'Roos en ik moeten jullie wat vertellen.' zegt Niall en pakt mijn hand onder de tafel vast.

De jongens kijken ons verrast aan. 'Nou, vertel.' zegt Harry.

'Roos en ik hebben sinds gister een relatie.' glimlacht Niall en knijpt in mijn hand. Ik kijk verlegen naar mijn eten op tafel.

'Wat?!'

'Oh mijn god!'

'Eindelijk!'

De jongens gillen enthousiast door elkaar heen en Louis komt op ons afgestormd. 'Ik wist het!'

'Dat werd ook wel tijd.' lacht Liam. Ik steek mijn tong naar hem uit.

'Jammer, ik dacht dat ik nog een kans had.' grapt Harry. Niall kijkt hem scheef aan en Harry gooit zijn handen in de lucht. 'Sorry hoor, het was een grapje.' lacht hij. Niall lacht zacht mee.

Paul komt aanlopen en klapt in zijn handen. 'We moeten gaan jongens. Allemaal de bus in.'

De reis naar onze volgende bestemming duurt twee dagen. Het is altijd wel gezellig in de bus, maar met vijf jongens kan het soms best wel stinken. Het is er altijd een zwijnenstal.

'Kom.' zegt Niall en pakt mijn hand. In zijn andere hand heeft hij een pak crackers met een pot chocopasta die hij mee wil nemen de bus in. Ik grinnik en pak zijn hand vast. 'Wat lach je?' vraagt hij als we naar buiten lopen

De bus staat al klaar recht voor de deur van het hotel, zodat de jongens er hopelijk ongezien in kunnen. 'Niks. Jij met je crackers.' grinnik ik tegen Niall.

Hij steekt zijn tong uit en we stappen de bus in. Zoals ik al zei, een zwijnenstal. Gauw zet ik wat ramen open zodat het een beetje door kan waaien.

'Ik ga weer slapen.' gaapt Zayn en loopt rechtstreeks door naar zijn bed. De andere drie jongens volgen hem. Ze waren allemaal laat thuis vannacht van het uitgaan.

'We hebben de tv voor ons alleen.' grinnikt Niall en pakt de afstandsbediening van tafel. 'Zullen we een film kijken?'

Ik knik en Niall zet een film op. Hij gaat languit op de bank liggen en legt de crackers naast zich neer. Ik kijk toe hoe hij een cracker pakt en hem in de chocoladepasta dipt.

Ik schiet in de lach en Niall kijkt me verbaasd aan. 'Wat?' vraagt hij onschuldig.

'Je kan de crackers ook smeren. Je weet wel, met een mes.' grinnik ik.

Niall haalt zijn schouders op en pakt nog een cracker. 'Teveel werk. Wil je ook?'

Ik knik en pak de cracker met chocopasta aan. Het is wel lekker.

'Kom.' zegt Niall en klopt naast hem. Ik kijk hem aan en ga naast hem liggen. Niall slaat zijn arm om me heen en in zijn andere hand heeft hij de crackers. 'Nu heb ik de twee dingen waar ik het meest van houd op de wereld naast me.' zegt hij.

Ik grinnik. 'Crackers en chocopasta?'

'Nee.' lacht Niall. 'Jij en chocopasta.'

Ik lach en geef hem een kus.

Niall straalt. 'Maar ik denk dat jij toch op nummer 1 staat hoor.'

'Ja?' vraag ik lachend. 'Wat een eer.'

'Ja, er gaan niet veel dingen boven chocopasta. Voel je maar bijzonder.' zegt hij.

Ik lach en leg mijn hoofd op zijn borst om weer naar de film te kijken. Wat hou ik toch van deze jongen.

Young 2 || Niall HoranWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu