Zuchtend stap ik uit het vliegtuig. Eindelijk ben ik geland. Zo'n vlucht van 8 uur duurt toch best wel lang, vooral als je in je eentje bent.
Ik moest iets langer wachten tot ik naar de jongens kon vliegen dan verwacht. Mijn been was nog niet helemaal genezen en de hechtingen konden er pas later uit dan we dachten. Maar nu ben ik er wel eindelijk.
Ik loop gelijk door naar buiten, als het goed is wordt er voor mijn koffers gezorgd. Die worden opgehaald door iemand anders, omdat ik anders in mijn eentje moet staan wachten en dat vonden ze niet veilig in verband met de fans.
Het is al wat later in de avond. Het concert van de jongens is net klaar als het goed is. Ik had gehoopt dat ik wat eerder aan kwam zodat ik nog wat van de show zou kunnen zien, maar dat was helaas niet zo. Nu komen ze me wel ophalen, wat ook fijn is.
Er staat een grote zwarte Porsche geparkeerd vlak voor het vliegveld en ik herken een van de beveiligers van de jongens. De achterramen zijn donker waardoor ik niet kan zien wie er in zit, maar ik doe toch maar gewoon de deur open.
'Niall!' roep ik blij als ik hem in de auto zie zitten.
'Deur dicht!' snauwt zijn beveiliger.
Gauw spring ik in de auto en trek de deur achter me dicht. Ik klim bovenop Niall en knuffel hem plat.
'Roosje.' glimlacht Niall blij en slaat zijn armen stevig om me heen. Ik laat hem los en kijk hem aan. Hij ziet er moe uit.
'Was de show leuk?' vraag ik benieuwd.
Hij knikt. 'Super. Maar ik ben wel helemaal gesloopt en we gaan nog uit.'
Ik frons. 'Waarom blijf je dan niet in het hotel?'
Niall haalt zijn schouders op. 'Ik had het beloofd.'
Ik knik en leun tegen hem aan. 'Gaan we nu gelijk al?' vraag ik.
'Ja.' antwoordt hij en zakt onderuit in de stoel. Ik kijk naar mijn kleding. Ik loop in een legging met een oversized trui.
'Hier.' zegt Niall alsof hij mijn gedachten kan lezen en pakt een jurk uit een tas. 'Lou gaat ook mee en had nog wat voor je liggen.'
'Oh, wow.' glimlach ik en bekijk de jurk. Het is een simpele zwarte jurk, maar ziet er toch chique uit. 'Bedankt.'
'Je hoeft mij niet te bedanken. Bedank Lou maar als je haar ziet.' zegt Niall en ik knik.
De auto komt tot stilstand en we staan voor een luxe club.
'Zo, ze pakken wel uit vanavond of niet?' zeg ik. 'Waar moet ik me omkleden?'
'Binnen.' antwoord Niall. 'Ze hebben wel kleedkamers.'
'Ik kom zo toch niet binnen?' lach ik, doelend op mijn huidige outfit.
Niall haalt zijn schouders op. 'Ik zorg wel dat je binnen komt.'
Niall heeft gelijk en hij overlegt wat met de bewaker die voor de deur staat. Daarna pakt hij mijn hand en lopen we naar binnen. Ik voel me nog wel een beetje underdressed. Mensen lopen hier in hele galajurken.
'Kan ik me gelijk omkleden?' vraag ik aan Niall. Hij knikt en neemt me mee naar de kleedkamers. Daar kleed ik me gauw om. Wow, bedankt Lou. Deze jurk is echt mooi.
'Wauw.' Nialls ogen glijden over mijn lichaam als ik naar buiten kom lopen.
Ik voel mijn gezicht rood worden en pak zijn hand vast. 'Laten we de rest gaan zoeken.'
Niall knikt en begeleid ons door de mensen heen. Zayn en Harry zitten aan de bar.
'Hey jongens.' zeg ik blij.
JE LEEST
Young 2 || Niall Horan
FanfictionRozemarijn Dekker en Niall Horan "We've been friends for so long I can't remember which one of us is the bad influence" Vervolg op Young