taikajuomia

360 7 8
                                    

Draco pov:
"Kyllähän sä nyt olisit voinut pussata potteria, kuraverinen. Se oli tehtävä, vaan tehtävä. Ja ihan samoin Blaisea" Sanoin.

"Niin miksikä sä mua sanoit." Y/n kysyi vihaisena.

"kuraveriseksi" vastasin.

Y/n pov:

Juoksin nopeaa pois rohkelikkojen oleskelu huoneesta. Juoksin muiden ohi jotka istuivat edelleen ringissä. Olin niin surullinen ja vihainen samaan aikaan.

Kyyneleet valuivat poskia pitkin uudestaan ja uudestaan. Kävelin vessaan peilin eteen. Katsoin itseäni, kunnes näin siinä Dracon kasvot omani kohdalla hetkellisesti.

Säikähdin niin kovasti että kaaduin kovalle lattialle. Sitten kaikki sumeni enkä nähnyt mitään.

Aamulla heräsin siitä samalta lattialta. Eli kukaan ei ollut löytänyt minua. Siristelin silmiäni auki ja yritin päästä ylös, mutta en päässyt, joten huusin apua. Näin kun joku käveli sisään ja se oli poika.

"Auta mut ylös en pääse itse." Sanoin hänelle. Katsoin häntä ja se oli Draco.

"Mitä sä täällä teet? Ja miksi sä makasit tossa maassa etkä päässy itse ylös?" Draco kyseli.

"Kerron myöhemmin. Onko aamupala jo alkanut?" Kysyin.

"Nyt alkaa. Mennään heti. Tuu" Draco sanoi. "Joojoo." Vastasin.

ISOSSA SALISSA
Kävelin oman tupani pöytää kohti. "Miten Malfoyn tyttöystävällä menee?" Joku huusi minulle.

Kävelin vain eteenpäin ja yritin olla välittämättä. Istuin omaan pöytääni ja puuskahdin. Laitoin kyynerpääni pöydälle ja hieroin päätäni.

"Kaikki hyvin, Y/n?" Hermione kysyi minulta.

"Joo mä oon okei." Vastasin.

"Elikkäs sä ja Malfoy ootte yhdessä?" Fred ja George kysyi. Harry ja Ron, Ginny, Seamus, Hermione, Fred ja George katsoivat minua.

"Joo mutta olkaa hiljaa tästä asiasta kiitos. Vaikka kaikki jo varmaan tietää tästä." Sanoin.

"Juu mä lupaan." Hermione sanoi.

"Te myös" minä sanoin ja osoitin Frediä ja Georgea.

"No joojoo" Fred ja George sanoivat.
"Okei hyvä." Sanoin.

"Mikä tunti meillä on seuraavaksi?" Kysyin Hermionelta, koska hän nämä jutut tietää parhaiten.

"Taikajuomia muistaakseni.. katon mun kalenterista." Hermione sanoi.

"Okei" vastasin. *ai niin meillähän on luihuisten kanssa se tunti eikä.* Minä ajattelin.

"Joo kyllä seuraavaksi on taikajuomia." Hermione tokaisi.

"Okei no hyvä tietää." Minä sanoin.

TAIKAJUOMA TUNNILLA
Kalkaros tuli taas jälleen kovaa vauhtia luokkaan ja pamautti ikkunat kiinni.

"Tänään me tehdään luu ennalleen juomaa. Ja minä valitsen parit EIKÄ NIISTÄ VALITETA." Kalkaros sanoi. "Ja parit kuuluvat näin hetkinen otetaankin viime kerran parit eli menkääpäs nyt heti paikalla parinne viereen." Kalkaros sanoi.

"Mitä jos ei muista omaa paria, Kalkaros?" Kysyin vaikka oikeasti muistin että parini on Draco.

"No ei hätää neiti Y/n, sillä olen laittanut ne tänne ylös ja sinä olet Dracon pari joten nyt HOPI HOPI NYT." Kalkaros komensi. Kävelin Dracon viereen.

"No niin jos mä luen ohjeita ja sä laitat niitä aineita sinne." Sanoin hänelle. "Selvä homma." Draco vastasi. Hetken päästä Draco ojensi minulle lapun.

"Y/N LUE SE LAPPU JONKA SAIT." Kalkaros hiillosti minua.

"Mitä jos ei ehkä kannattaisi." Vastasin.

"KYMMENEN PISTETTÄ POIS ROHKELIKOLTA." Kalkaros sanoi.

"Kymmenen??" Ron sanoi hiljaudessa.

"Turpa tukkoon, Ron." Harry sanoi kuiskaten Ronille. Minä pyöritin silmiäni.

"Jos sinä et lue sitä niin minä luen sen. SELVÄ TULEN HAKEMAAN SEN LAPUN." Kalkaros sanoi. Hän sai lapun kädestäni ja luki sen ääneen.

Y/n nähdään vessassa. Minun pitää antaa sinulle yksi juttu. Nähdään siellä klo 21
♡: Draco

"Jaahas jaahas vai että on meidän Y/n:lla poikaystävä." Kalkaros sanoi. Kalkaros antoi lapun takaisin minulle. Ja jatkoimme taikajuomaa.

"Ai siis kello 21?" Kuiskasin Dracolle ilman että Kalkaros kuuli. "Joo" Draco vastasi kuiskaten.

Voinko luvata sulle jotain? /Draco Malfoy Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ