Hän kuoli...

188 4 1
                                    

Mulla on atm vähän ideat vähissä mitä kirjoittaa tähän, joten voi olla vähän tylsiä lukuja. Mutta yritän nyt kumminkin koko ajan keksiä jotain.

"Ginny. ja. Harry. On. Yhdessä!?" Minä kirkaisin ja laitoin nopeaa kädet suulleni. Onko se vihdoin tapahtunut?

"Kyllä ne on-" Hermione ehti sanoa.

"Tätä. Mä. Olen. Odottanut. Niin. Kauan! Nyt pitää mennä niiden luokse. Missä ne on?" Minä kysyin samalla, kun nousin oleskeluhuoneen sohvalta.

"Ne oli pihalla viimeksi Ronin kanssa." Hermy vastasi ja lähdimme pihalle.

"Onko se totta? Onko se totta?" Minä menin hihkuen Ginnyn luokse. Hän järkyttyi siitä, miten innoissani olen.

"Ai mikä?" Hän kysyi. "Että sä ja Harry ootte vihdoin yhdessä." Minä vastasin. Ginny nyökkäsi.

"Okei tää oon ihanaa!" Minä kirkaisin. Ginny punastui.

"Kunpa olisi jo päivällinen! Kauhea nälkä!" Ron valitti. Pyöritimme Ginnyn ja Hermyn kanssa silmiä. "Voi koita nyt jaksaa." Hermione sanoi.

"Ugh." Ginny tuskaisi.

"Keitäs täällä on? Granger, ja kaksi punapäätä ja... ahaa täällä se mun mustahiuksinen tyttö on." Platinan blondi poika tuli luoksemme Blaise mukanaan.

"Olitko tulossa kiusaamaan?" Hermione kysyy Dracolta. Draco hymyili.

"Ehkäpä, ehkä en. En mä sitä sulle kertoisi." Hän vastasi. "Prinsessa, tuu meidän kaa." Draco sanoi minulle. Käänsin katseeni Hermioneen, Ginnyyn ja Roniin.


"Sori, mutta mä meen Dracon kaa." Minä sanoin pahoittelevalla ilmeellä.

"No okei." Hermione sanoi.

Menin Dracon luo ja otin hänen kädestään kiinni ja lähdimme kävelemään pois. "Toivottavasti niille ei tullut paha mieli." Minä sanoin katsoessani jalkojani.

"Tuskin. Sä voit mennä niiden pöytään sitten päivällisellä, vaikka mä kyllä haluaisin sut mun viereen, mutta ihan sama." Draco sanoi ja vilkaisi minua.

"Noh katotaan sitten tuunko syömään ollenkaan." Minä sanoin.

"Tulet!" Draco huudahti heti.

"Joo joo tuun mä. Se oli vaan vitsi." Minä sanoin nauraen.

"Ootkohan sä hengaillut liikaa niiden kaksosten kanssa, kun sä nyt rupeat vitsailemaan?" Draco kysyi naurahtaen.

"No en ole!" Minä nauroin.

****

"Vihdoin ruokaa!" Ron iloitsi ja laittoi ruokia lautaselleen. Minä ja Ginny vilkaisimme toisiamme ja sitten Ronia.

"Just joo." Minä tuhahdin ja aloin syödä. Tänään oli Verson tunti luihuisten kanssa ja taikuuden historiaa kaksi tuntia puuskupuhien kanssa, ennustusta yksi tunti luihuisten kanssa.

"Y/n sä sait kirjeen." Hermione ravisteli minua ajatuksistani. "Aih joo." Minä sanoin ja avasin sen.

Ikävä :( tuu tänne.

Voinko luvata sulle jotain? /Draco Malfoy Donde viven las historias. Descúbrelo ahora