Olemme Dracon huoneessa. Tänään on vielä se tanssitunti. Minulla ei ole mekkoa.
"Draco meillä on se tanssitunti. Mulla ei oo mekkoa." Sanoin ja käänsin pääni häneen.
"Tiedän meidän pitää mennä nyt, jos aiotaan ehtiä. Sä et tarvi tuonne tanssitunnille mekkoa vaan sinne itse tansseihin vasta." Draco vastasi.
"Ai okei" Vastasin. Nousimme sängyltä ja minä menin peilin eteen laittamaan hiukseni kiinni.
"Y/n" Draco sanoi takaani. "Niin?" Sanoin ja käännyin häneen.
"Mitä täällä on tapahtunut ennen kun tulin? Kerro nyt." Hän sanoi ja osoitti sänkyä. Voi jestas. En tajunnut, että se veri jäisi tohon noin.
"Mä vaan.. mulle tuli pieni haava." Sanoin hätäisesti jotain. Draco kohotti kulmiaan.
"Pieni haava? Tossa on vaikka kuinka paljon verta rakas. Jos sulla on kuukautiset niin mä voin kyllä mennä hakemaan sulle jotain jos-" Draco sanoi.
"Ei, ei ole" Sanoin nopeaa. En halua sanoa viilloistani. En halua, että hän joutuu pettymään taas, koska viilsin taas. Hän katsoo ranteitani. EI.
"Sä-" Draco aloitti. "Ei" Sanoin nopeaa. "Mutta kun sä-" Hän sanoi. "EI" Sanoin taas.
"No.. jätetään tämä nyt ja mennään sinne tunnille, mutta tää ei jää tähän. Me puhutaan vielä tästä. Tule kulta." Hän sanoi. Kävelimme ulos hänen huoneestaan ja otimme käsistä kiinni.
Pääsimme vihdoin Suureen saliin. Siellä ovat jo kaikki. Shit. Haha ollaan myöhässä. "O ou. Taidettiin vähän myöhästyä." Sanoin hiljaa Dracon korvaan. Hän vain hymähti ja kävelimme peremmälle.
"No niin tekin saavuitte vihdoin. Menkääs tuonne ja tanssikaa samoin kun muut." Minerva sanoi.
"Joo. Mutta minulla olisi vähän asiaa sinulle tämän tunnin jälkeen, niin puhuttaisiinko sitten?" Draco kysyi.
Minerva vähän hämmästyi. "Tuota kyllä. Tule vain luokseni sitten, niin voimme puhua." Minerva vastasi takaisin.
Kävelimme Dracon kanssa salin nurkkaan ja otimme tanssiotteen. "Miksi menet puhumaan hänelle ja mistä?" Kysyin Dracolta.
"Saat nähdä sitten." Hän vastasi. Mitä hän juonii?
Tanssimme Dracon kanssa ja se on ihanaa. Katsomme toisiamme silmiin. Se tuntui taivaalliselta. Katson hänen jään harmaita kauniita silmiä. Pääsin irti hänen silmien tuijottamisesta, vaikka se tuntuu ihanalta.
Katson ympärilleni ja huomaan, että muut hidastavat. Hermione tanssiikin Ronin kanssa. Luulin, että Ron tanssii Lavenderin kanssa. Hermione laittaa kätensä roikkumaan Ronin kaulalle ja päänsä nojaa Ronin olkapäähän. Ron pitää Hermyn selästä. He menevät kiinni toisiinsa ja alkavat keinua hitaasti.
Meidänkin varmaan pitäisi nyt. Harhaudun siihen, kun Draco laittaa kätensä minun selälle ja vetää minut häneen kiinni. Hän on niin ihana. Katson häntä silmiin ja suutelen häntä. Laitan suudelman jälkeen käteni myös hänen kaulalle ja pääni hänen olalle, suljen silmäni.
Voisin jäädä tähän hetkeen ikuisiksi ajoiksi. Haluaisin elää koko elämäni loppuun saakka Dracon kanssa. Ihmisen kanssa johon luotan eniten, välitän ja rakastan.
Draco päästää irti selästäni ja ottaa kädestäni kiinni. "Tunti loppuu" Hän sanoi. "Tule" Hän lisäsi.
Oho aika vierähti tosi nopeasti. Tottakai se meni noin nopeasti, kun saa tuollaisen komistuksen kanssa olla.
Draco veti minua mukanaan Minervan luokse. "Hei" Hän sanoi. "Hei! Tanssitte todella hyvin. Mistä halusit puhua Malfoy?" Minerva sanoi.
"Heh kiitos. Mutta siitä vain, kun täällä on kaksi oppilasta, jotka ovat todella ilkeitä Y/n:a kohtaan. Toinen heistä on Callum minun tuvastani ja toinen Pansy myös minun tuvasta. Callum on yrittänyt raiskata Y/n:n ja Pansy kiusaa Y/n:a. Emmekä halua enempää ongelmia heidän kanssaan. Pyydän, että erottaisit heidät." Draco sanoi.
Tämä on syy miksi rakastan tuota poikaa. Hän välittää minusta.
Minerva katsoi minua 'onko tämä totta?' - ilmeellä. Minä nyökyttelin. Minerva tuli halaamaan minua.
"Anteeksi kauheasti. Minä puhun Dumbledorelle tästä. Hän kyllä tietää mitä tekee. Hyvä, että kerroitte." Hän sanoi.
"Kiitos professori. Kiitos todella paljon. Me mennään nyt." Draco sanoi ja lähdimme Suuresta salista.
Nyt tuli vähän lyhyempi luku, mutta se ei varmaan haittaa :)
YOU ARE READING
Voinko luvata sulle jotain? /Draco Malfoy
Fanfiction2023 vuoden minä sanoisi ei. Älä lue. Y/n törmää puhdasveriseen platinan blondiin poikaan kun hänellä on kiire junaan. Junassa kuitenkin ehtii jo tapahtua paljon. Lopulta kuitenkin tarina kääntyy onnelliseen loppuun vai päättyykö? Voiko kaksi rakast...