Hän on veressä.

240 3 0
                                    

On aamu ja herään pehmeältä sängyltäni. Aurinko paistaa suoraan silmiini. Katson kelloa joka on vasta viisi. Miten heräsin näin aikaisin? No en tiedä. En saa kyllä enään nukuttua. Voisin mennä ulos lukemaan.

Puin nopeasti päälleni lämpimät vaatteet, sillä ulkona on erittäin kylmä. Laitoin myös ehkä vähän enemmän ripsiväriä kuin yleensä.

Kävelin pois huoneestani ja katsoin ympärilleni en nähnyt ketään. Jatkoin kävelyä käytäville. Tylypahka on niin kaunis paikka. Olen onnellinen, että saan olla täällä.

Nyt pääsin raikkaaseen ilmaan ulos. Vedin raikasta ulkoilmaa nenästäni. Kävelin yhden puun luokse, jossa tykkään lukea usein. Istuin puun juureen kirja sylissäni.

Kirja kertoi tarinaa pariskunnasta. Mies oli puhdasverinen ja nainen puoliverinen. Tämä on kolmas kerta, kun luen tätä. Tämä on vain todella hyvä. Luin keskittyneesti kirjaa.

Yhtäkkiä tuntui, kun joku katsoisi minua ja olisi kanssani. Huomasin jonkun istuvan vieressäni. Sätkähdin peloissani ja katsoin kuka se oli. Iloinen hymy oli hänen kasvoillaan.

"Miten sä nyt noin säikähdit? Mitä luet?" Hän kysyi.

"Olin vain niin keskittynyt tähän kirjaan. Luen tällästä kuin kaksi aivan erilaista eivät luovuttaneet. Tää on tosi hyvä! Oon lukenut tän pian jo kolme kerta. Mitä sä täällä teet?" Kysyin. Hän naurahti.

"Mitä sä täällä teet? Tulitko vain lukemaan?" Hän kysyi.

"Joo tulin vaan lukemaan." Minä vastasin Cedricille.

"Haluaisin kertoa sulle jotain.. mutta en tiedä viittisinkö.." Cedric sanoi hiljaa. Mitä hän aikoisi kertoa minulle. Ei kai hän pidä minusta enemmän kuin kaverina.

"Ööh kerro vaan.. mä kuuntelen kyllä." Sanoin hieman vaisusti. En tiedä mitä hän oli kertomassa.

"Okei, älä kerro kellekään. Sä oot ollu mun hyvä ystävä jo jonkin aikaa. Aattelin, että sun on hyvä tietää. Niin ööh.. mä.. tykkään... Ei tästä tuu mitään. OKEI OKEI.. tykkään Cho:sta." Cedric sanoi takerrellen.

HÄN TYKKÄÄ CHO:STA. Olen niin onnellinen hänen puolestaan, että hän uskalsi kertoa minulle. On hyvä myös kuulla, että hän luottaa minuun.

"EIKÄ! Kuinka ihanaa. Äääää! Okei mä oon nyt aivan innoissani. Sun on pakko kysyä sitä tansseihin. Tiedätkö meneekö se jonkun kanssa?" Minä innostuin.

Toivon kovasti, että Cedric saa Cho:n parikseen. Toivon myös heidän menevän yhteen, sillä Ced tarvii jonkun hänen kanssaan. Joo hänellä on paljon ystäviä, mutta haluan hänelle jonkun jota hän rakastaisi.

"En tiedä.. enkä tiedä viitsinkö kysyä häneltä. Hän on todella kaunis ja ihana." Ced sanoi.

"Oon samaa mieltä. Cho on super kiva. Tosin me ei kauheesti hengailla, mutta mitä oon sen kaa joskus jutellu se on mukava. Kyllä sä uskallat! Kysy vaan. Uskon, että se suostuu." Minä sanoin.

"Kiitos Y/n. Oot tosi hyvä ystävä! Oon onnekas, että mulla on sut kaverina." Ced sanoi ja halasi minua.

Cedric on ihana, ystävänä tarkoitan. Ei mitään muuta. Hän on paras ystäväni. Hermione on myös hyvä ystäväni, mutta nyt on ollut vähän kaikenlaista.

Voinko luvata sulle jotain? /Draco Malfoy Where stories live. Discover now