Haluan nähdä äidin.

201 4 0
                                    

Nyt olen lämpimän suihkun alla. Ajattelen vain sitä kuinka paljon rakastan tuota poikaa. Draco on niin ihana. En osannut ajatella, että hän olisi näin mahtava poikaystävä, kun tapasin hänet.

Sammutin suihkun ja kävelin vessan peilin eteen tutkiskelemaan itseäni. Noh näytän tältä miltä näytän eikä kiinnosta. Kuivattelin itseäni pyyhkeellä ja sitten puin vaatteet päälleni.

Astuin ulos vessasta/kylppäristä. Draco makasi sängyllään ja teki jotain läksyjä. Seisahdin hetkeksi kunnes tajusin, että puin taas Dracon t-paidan päälleni. Noh se on vaan plussaa häneltä.

Draco katsoi minua ja hyppäsi sängystään minun luokse ja halasi minua. Hän silitti kädellään selkääni. Se tuntui hyvältä. Irtauduin halauksesta, mutta Draco vetäisi minut takaisin.

"Eipäs lähdetä minnekään fritsukaula." Draco sanoi. Miksi hän käyttää tuota nimeäää.

"Älä käytä tuota nimeä kiitos." Minä sanoin ja katsoin hänen silmiin. Ne olivat kauniit ja minä uppouduin niihin.

"Käytän sitä, koska säkin käytät frettipoikaa." Draco sanoi ja pörrötti märkää hiuspehkoani.

"No okei sitten. Tuu tänne." Minä sanoin ja kävelin sängylle. "Sielä on kylmä." Lisäsin.

"No tottakai." Draco hihkaisi ja tuli sänkyyn perässäni. Minä laitoin pääni hänen olkapäälle ja aloin lukemaan samaa kirjaa mitä luin silloin siellä puulla.

Rupesin ajattelemaan, että mitä jos äitini olisi elossa. Haluaisin nähdä hänet vielä, mutta se ei ole mahdollista. Hän on ollut kuolleena jo kauan. Enkä minä voi tehdä asialle mitään. Nyt poskelleni vierähti yksi kyynel. Eikä! Taas alan itkemään.

Minä yritin niiskuttaa mahdollisimman hiljaa. Epäonnistuin. Draco käänsi heti katseensa minuun. Minä käänsin uuden sivun kirjassani.

"Rakas? Mikä on? Miks itket?" Draco kysyi huolissaan.

"Ei mikään." Minä valehtelin. Draco laittoi kätensä poskilleni ja katsoi minua silmiini.

"Kyllä sulla jokin on. En ole tyhmä. Mikä on? Johtuuko se musta?" Draco kysyi. Minä halasin Dracoa.

"Mä haluan nähdä mun äitin, Draco." Minä sanoin itkuisella äänellä halauksessa. Dracon tuoksu ja hali rauhoittaa minua onneksi.

"Mutta kulta sun äitis on poissa ja sä tiedät sen. Mä en voi nyt sun äidiksi muuttua, mutta mä voin olla sun lohduttaja ja poikaystävä. Mä oon pahoillani. Mäkin haluaisin nähdä hänet." Draco kertoi ja minä halasin häntä vielä tiukemmin. Ainoa asia mitä tarvin nyt on hän.

"Tiedän. On ikävä sitä, vaikka en oo nähnyt sitä koskaan." Minä sanoin.

"Haluaisitko nähdä sun kavereita nyt? Nekin voi piristää sua." Draco kysyi.

"Joo mennään etsimään Ginny ainakin." Minä sanoin ja niiskutin. Nousimme sängystä ja otin Dracon kädestä kiinni.

Kävelimme ensin kirjastoon katsomaan. Menimme sisään käsistä pitäen ja kävelimme peremmälle.

"Ginny?" Minä huudahdin vähän.

"Joo? Oon täällä jästi kirjojen luona." Ginny sanoi. Minä kävelin nopeaa sinne. Näin Ginnyn ja juoksin tämän luokse.

"Heii mikä on?" Ginny sanoi.

"Mä.. mä" Minä änkytin.

Ginny katsoi Dracoa odottaen, että tämä sanoisi jotain, kun minä vain änkytin.

"Se rupesi ajattelemaan äitiään. Se halusi tulla katsomaan sua ensin." Draco sanoi ja Ginny käänsi katseensa minuun.

"Y/n, oon pahoillani. Mä lupaan, että sun äiti haluasi nähdä sut myös. Se rakasti sua ihan varmasti, kun synnyit. Älä itke jooko. Mä oon tässä nyt. Kaikki on hyvin." Ginny lohdutti.

"Joo, mutta haluaisin vain nähdä hänet. En tiedä miltä hän edes näyttää-" Minä sanoin.

"Hermione!" Ginny hihkaisi. "Tuu tänne antamaan Y/n:lle hali." Ginny sanoi.

"Ai mitä? Mitä on tapahtunut?" Hermione kysyi hämillään. Hän tuli luokseni ja halasi minua.

"Haluun nähdä äitin." Sanoin.

"Voi Y/n! Mä lupaan, että näät sen vielä.. siis taivaassa. Hän on taivaan kaunein enkeli." Hermione sanoi.

"Kiitos Hermy." Minä sanoin ja riensin takaisin Dracon halaukseen. Hän halasi minua takaisin. Draco antoi minulle pusun otsalleni. Minä hymyilen. Minä hymyilen!

"Kiitos." Sanoin kuiskaten.

"Kiitos sulle." Draco sanoi.

"Eikää! Ootte niin söpöjä. Kunpa Ron ei olisi Harryn kanssa treenaamassa huispausta. Ginnyy! Mäkin tarvin halin." Hermy sanoi ja halasi Ginnyä.

"Kaikki on hyvin Hermione. Ron on aina tuollainen typerys. Jos joku sen tietää niin minä." Ginny sanoi. Minä naurahdin.

"Mutta se sun mekko oli niin hieno Y/n! Se sopii sulle varmaan niin hyvin." Hermione intoili.

"Mä en ole nähnyt sitä vielä!" Ginny hihkaisi. "En mäkään. Sun pitää näyttää se mulle." Draco sanoi alahuuli tuprulla.

"Eheii. Te saatte nähdä sen vasta sitten maanantaina." Minä sanoin ja pörrötin Dracon hiuksia.

"Eikä! Nyt mun hiukset meni ihan sotkuseksi." Hän sanoi dramaattisesti.

"Älä ole niin dramaattinen. Näytät suloiselta." Minä sanoin.

"HEI! Varo sanojas neiti!" Hän sanoi ja alkoi kutittamaan minua. Minä kikatan kun viimeistä päivää.

"Draco.. ei... Äääää." Minä kikatin. Hän lopetti vihdoin ja juoksi karkuun.

"Sinä senkin blondipoika! Saat maksaa tästä." Minä sanoin ja lähdin juoksemaan hänen perään.

Voinko luvata sulle jotain? /Draco Malfoy Where stories live. Discover now