Dracon muija

297 4 0
                                    

Y/n pov:
Olin innoissani tästä päivästä jollain tavalla, sillä ei ole tunteja. Ruokailut meillä toki on suuressa salissa. Ei tekisi yhtään mieli mennä aamiaiselle. Minua ei edelleenkään kiinnostaisi syödä mitään.

Nyt vain makailen sängylläni väsyneenä. No kai se on pakko nousta. Nousen sängystäni hitaasti peilin eteen. Miksi minun pitää näyttää tältä. Hiukset ovat ihan takussa ja olen kauhea tikku.

Laitan vaatteet päälleni ja hiukset laitan löysälle niska nutturalle. Laitan myös vähän ripsaria, luomiväriä ja huulikiiltoa.

Menen oleskeluhuoneeseen, ja en näe siellä ketään. Kaikki ovat varmaan jo aamiaisella. Minäkin lähdin suureen saliin päin kävelemään. Ohitseni menevät kolme luihuistyttöä. He kikattivat nähdessään minut. Kuulin heidän puhuvan minusta.

"Hei tytöt! katsokaa tuossa on se hiton kuraverinen rohkelikko!" Yksi tytöistä huuto kuiskasi.

"Niin siis kuka? Ikinä kuullukaa." Yksi heistä kysyi.

"No se Dracon muija daa. Se on kuraverinen ja ei osaa syyä kunnolla. Etkö muista??! Pansy kerto siitä meille." Tyttö sanoi.

"Ai onks toi muka SE DRACON MUIJA??!" Toinen tyttö kysyi järkyttyneenä ja mulkaisivat minuun.

Kolmas tyttö näytti olevan vähän ujo ja käveli vain heidän vieressään. En tiedä, mutta minusta hän näytti ehkä jopa mukavalle. Katsoin häntä ja hymyilin hänelle ja hän takaisin.

Nyt olin kuitenkin jo suuressa salissa. Jossa ainoat ystäväni olivatkin. Istuin jälleen pöytään väsyneenä ja puuskahdin.

"En sitten yhtään ymmärrä noita luihuisten tyttöjä. Kauhean ilkeitä ja ilkkuu, jos tällänen 'kuraverinen' tulee edes vastaan käytävällä." Minä valitan.

Ron lastaa ruokaa suuhunsa tiheään tahtiin ja musuttaa sitä. Hermione katselee Ronia järkyttyneenä, kun tämä vain syö ja syö, mutta sitten Hermy vain pyörittää silmiään ja syö itsekin.

"Joo sama juttu. Kerran ne lukitsi mut siivous komeroon, mutta onneksi Ron tuli pelastamaan mut sieltä." Hermy kertoo ja katsoo Ronia punastuneena.

"Oon pahoillani. Mutta Hermy... Ootko sä nyt siis Ronin kaa? Vai mikä homma?" Kysyn häneltä vähän hiljempaa, että Ron ei kuule.

"Eih.. se mua tässä hermostuttaakin joka päivä. Se katselee mua aina välillä ja näin. Mutta se ei oo sanonu, että tykkääkö se musta.." Hermy sanoo harmissaan.

"No mulla on sulle hyviä uutisia nimittäin.. Ron kysyi multa eilen, että mitä sä oot mieltä siitä ja tykkäätkö sä siitä." Minä hihkuin.

Hermy laittoin kädet suullen nopeaa. Hän näytti niin onnelliselta.

"Mitäs nyt? Kertokaa meillekin." Harry sanoi uteliaana. Ron nosti päätään kysyvästi.

"Ei.. ei se mitään tärkeää ole.. öö mä vaan kuulin, että ööh Y/n on vihdoin aloittamassa syömään paremmin hehheh." Hermy kertoi hermostuneena. Luihuisten pöydän tytöt kuuli sen pakostikin. Siellä he taas ilkkuivat.

• • •

Aamiaisen jälkeen menin huoneeseeni. Olin hetken huoneessani. Kunnes pöllö lensi ikkunaani kirje kuori mukanaan. Nousin sängystäni ja otin kirjeen pöllöltä. Ja pöllö lähti matkoihinsa.

Voinko luvata sulle jotain? /Draco Malfoy Donde viven las historias. Descúbrelo ahora